بهترین نوع برس

بهترین نوع برس برای موهای شما چیست؟ چه برسی را برای موهایمان انتخاب کنیم؟

تارهای موی هر فرد با دیگری تفاوت دارد در نتیجه هرکس باید از برس مخصوص تار موی خود استفاده کند. تار موی برخی بسیار نازک و ابریشمی بوده و تار موی برخی دیگر بسیار مقاوم و درشت است. اما در نهایت همه‌ی موها و تارهای مو به راحتی در هم تنیده می‌شوند که نیاز به برس مو دارند و از سوی دیگر به خصوص هنگام خیسی به راحتی می‌شکنند و در نتیجه باید بهترین نوع برس را برای موهایمان انتخاب کنیم.

هیچکدام از ما نمی‌خواهیم موهای خود را با یک برس اشتباه خراب کنیم. موهایی که در معرض ریزش قرار ندارند و از جنس مقاوم‌تری برخوردار هستند می‌توانند از هر نوع برسی استفاده کنند اما اصولا برس‌ها باید به‌گونه‌ای باشند که از دندانه‌هایی نرم بهره ببرند تا پوست سر را تحریک نکنند و روغن سر را به طوری مساوی بر روی پوست سر توزیع کنند.

بهترین نوع برس

اما برای افرادی که موها و پوست سر حساسی دارند برس‌های گیاهی توصیه می‌شود. برس‌هایی ساخته شده از مواد گیاهی یا مواد طبیعی وجود دارند که کاملا با تارهای مو سازگار خواهند بود و به تارهای مو آسیبی نخواهند رساند. این برس‌های گیاهی بهترین نوع برس برای هر نوع تار مو به خصوص موهای نازک و شکننده خواهند بود. از سوی دیگر این برس‌ها برای افراد وگان نیز توصیه می‌شوند.

همچنین برس‌های پلاستیکی نیز نسبت به برس‌های فلزی عملکرد بهتری خواهند داشت و اگر به آرامی از برس استفاده کنید، خواهید دید که بدون کشیده شدن، تمامی موهای زائد بین مو را جدا خواهد کرد و نظم خوبی به موها خواهد داد. در واقع برس‌های پلاستیکی بهترین نوع برس برای افرادی هستند که موهایشان گره دارد و درهم تنیده شده است. در نهایت اگر بهترین نوع برس برای تارهای مویتان را بشناسید قطعا شاهد آسیب کمتری در آنها خواهید بود. نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.