تخلف مالیاتی کریستیانو رونالدو

ماجرای تخلف مالیاتی کریستیانو رونالدو در دادگاه اسپانیا چه بود و چه حکمی برای او داشت؟

ظاهرا اسپانیایی ها علاقه ای به پرداخت مالیات ندارد و به هر شکلی سعی می کنند از پرداخت مالیات فرار کنند. در مطلب گذشته از ماجرای تخلف مالیاتی شکیرا خبر دادیم و این بار این تخلف از سوی کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال پرتغالی صورت گرفته است و او را به دادگاه کشیده است. ظاهرا کریستیانو رونالدو به دلیل فرار از 18 میلیون 800 هزار یورو چیزی معادل 21 میلیون دلار به دادگاه اسپانیا احضار شده است. در این مطلب جزییات بیشتری از تخلف مالیاتی کریستیانو رونالدو ارائه خواهیم کرد.

تخلف مالیاتی کریستیانو رونالدو

حکم تخلف مالیاتی کریستیانو رونالدو

نکته ی جالب این است که رونالدو تقاضا داشت تا از طریق تماس ویدیویی در دادگاه حضور پیدا کند اما قاضی دادگاه با این موضوع مخالفت نمود. به هر شکل رونالدو دیروز در دادگاه اسپانیا حضور پیدا کرد و حجم عظیمی از خبرنگاران روبرو شد. البته باید اشاره کنیم که او به این تخلف مالیاتی خود اعتراف کرد و حکم او 23 ماه حبس و 18 میلیون 800 یورو جریمه بود که البته به زندان نخواهد رفت ولی جریمه ی مورد نظر را پرداخت خواهد کرد. البته رونالدو به ازای رفتن به زندان هم باید مبلغی معادل 365 هزار یورو به دادگاه بپردازد.

تخلف مالیاتی کریستیانو رونالدو

البته قبلا فوتبالیست های دیگری مانند مسی هم به این تخلف دست زدند و به دادگاه جریمه ای را پرداخت کردند. ظاهرا پرداخت مالیات در اسپانیا و کشورهای اروپایی بسیار جدی و سنگین است و ثروتمندان به دنبال راهی برای رهایی از این مالیات ها هستند. البته شاهرا این حکم برای رونالدو از قبل هماهنگ شده بود و کاملا از این حکم خبر داشت به همین دلیل به خوش رویی آن را پذیرفت و بدون هیچ گونه تنشی این مشکل را پشت سر گذاشت. البته این خلاف مالیاتی از سال 2011 آغاز شده بود و تاکنون این ستاره ی پرتغالی هرگونه تخلف مالیاتی را رد می کرد تا این که در نهایت با کمک وکلا، کریستیانو رونالدو این تخلف را پذیرفت و محکوم دادگاه اسپانیا شد.

رونالدو اخیرا با پرونده های قضایی مختلفی روبرو شده و قبل از این تخلف مالیاتی، زنی ادعا کرده که رونالدو در سال 2009 در هتلی در لاس وگاس به او تجاوز کرده و اما رونالدو این ادعا را نپذیرفته است. البته مراحل قضایی آن پرونده هم در حال طی شدن است و قطعا این ستاره ی پرتغالی امیدوار است تا بتوان به تمامی حواشی پیش آمده ی اخیر پایان دهد.

امتیاز: 4.3 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.