ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی

ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی در سراسر جهان را بشناسید! (قسمت اول)

سفر جنبه‌های مختلف دارد و برای برخی از توریست‌ها و مسافران بخش هیجان و ترس یکی از بهترین بخش‌ها محسوب می‌شود. بسیاری از کشورها برای جذب توریست مسیرهایی ترسناک و جذاب را طراحی کرده‌اند تا تجربه متفاوتی را در اختیار مسافران قرار دهند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی خطرناک‌ترین و ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی در سراسر جهان بپردازیم. البته باید اشاره‌کنیم که این مسیرها درواقع مسیرهای پیاده‌روی هستند اما در مطالب قبل هیجان‌انگیزترین و ترسناک‌ترین مسیرهای جاده‌ای را نیز در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم.

ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی

راهرو هوانگسان در چین

 ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی

در جنوب استان آنهویی در چین، در کوه‌های زد مسیری ساخته شده که برای افرادی که ترس از ارتفاع دارند یا دچار بیماری‌های قلبی هستند اصلاً خوب نیست. این مسیر که در بالاترین دیواره‌ی کوه‌ها قرار گرفته و اگر از بالا به پایین نگاه کنید شاهد دره‌ها خواهید بود.

پل Trift در سوئیس

 ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی

این معلق در واقع طولانی‌ترین پل معلق در آلپ بوده که طول آن 550 فوت است. عبور از این پل یک ماجراجویی بسیار هیجان انگیز خواهد بود ولی در عین حال عبور از آن بسیار ترسناک است.

پل Aiguille Du Midi در فرانسه

 ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی

پل Aiguille Du Midi هم در آلپ قرار گرفته و ثابت می‌کند برای انتقال ترس طول مسیر پل اهمیت ندارد به لک ساختار و ارتفاع آن است که اهمیت دارد. این پل با اینکه طول بسیار کمی دارد اما در ارتفاع 9200 فوتی ساخته شده و از روی این پل چشم‌انداز بی‌نظیری قابل دید خواهد بود.

مسیر El Caminito Del Ray در اسپانیا

 ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی

این مسیر در ابتدا حدود صد سال برای سازندگان یک نیروگاه برق آبی ساخته شده بود و پس از آن تعمیر و نگهداری شد. اکنون این مسیر محل بازدید و رفت و آمد گردشگران است و افرا شجاع از این مسیر دیدن می‌کنند. طول این مسیر به دو مایل می‌رسد و یکی از ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی جهان محسوب می‌شود.

پل معلق Capilano در ونکور کانادا

 ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی

این پل معلق که در ونکوور قرار گرفته یکی از جذاب‌ترین و زیباتری و در عین حال ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی است. این پل به شکلی منحنی ساخته‌شده و وقتی بر روی آن قدم می‌گذارید می‌توانید تمام اطراف خود را مشاهده کنید و از طبیعت بکر و زیبای اطراف لذت ببرید.

مسیر هوایی Tianmen در چین

 ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی

این مسیر گردشگران زیادی را تاکنون به خود جلب کرده است و افرادی که بر روی این مسیر قدم می‌گذارند احساس می‌کنند که بیش از یک مایل از سطح زمین فاصله دارند و در آسمان هستند. مسیر پیاده‌روی کاملاً شیشه‌ای بوده و اگر سرتان را پایین بیاورید ترس را در وجود خود احساس خواهید کرد. این مسیر کاملاً بی‌خطر است اما شاید با نگاه کردن به پایین دچار حالت تهوع شوید که قطعاً عادی است.

مسیر Angel’s landing در ایالات متحده آمریکا

 ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی

مسیر Angel’s landing یا فرود فرشته در واقع یک مسیر برای یک صعود کوتاه بوده و یکی از مکان‌های محبوب برای گردشگران محسوب می‌شود. این مسیر دارای شیب بسیار تندی بوده و یک مسیر کاملاً سخت و ترسناک محسوب می‌شود. با اینکه این مسیر بسیار کوتاه است اما قطعاً احساس خواهید کرد که طولانی‌ترین مسیر عمرتان است. این مسیر نیز یکی از ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی در سراسر جهان شناخته شده است.

پل معلق Hussaini در پاکستان

پل معلق حسینی (Hussaini) که در شمال پاکستان بر روی دریاچه بوریت ساخته شده یکی از خطرناک‌ترین و ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی و پل‌های جهان محسوب می‌شود. این مسیر شاید برای گردشگران هم جذاب باشد اما بسیار جرات عبور از روی این پل را ندارند. این پل کاملاً لرزان بوده و ساختار آن از تخته چوب‌هایی ساده است که کاملاً احساس ترس را منتقل خواهد کرد.

مسیر آبشار Saddle در نیوزیلند

 ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی

اگرچه این مسیر و طبیعت بکر اطرافش بسیار زیبا است اما این مسیر با وجود سنگ‌هایی لغزنده و شل یکی از ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی به‌حساب می‌آید درنتیجه در زمان طی کردن این مسیر باید بااحتیاط عبور کنید و مراقب قدم‌هایتان باشید.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar میثم گفت:

    سلام خواهشا پایتخت ۶رو بسازید.ممنون از محسن وسیروس خان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.