ترند تابستان ۲۰۲۱

ترند تابستان ۲۰۲۱ : استفاده از رنگ‌های شاد در دکوراسیون داخلی یا دکوراسیون فضای باز

متخصصان طراحی داخلی معتقدند که در تابستان باید رنگ‌بندی فضای خانه از حالت خنثی و مینیمالیستی به حالت رنگی تغییر کند. در واقع در تابستان باید به سراغ رنگ‌های شاد و پررنگ بروید. ترند تابستان ۲۰۲۱ نیز برای دکوراسیون داخلی و دکوراسیون فضای باز، استفاده از رنگ‌های پررنگ مانند، زرد، قرمز، نارنجی، سبز و آبی است.

در تابستان مردم وقت زیادی را در فضای باز می‌گذرانند پس مهم‌ترین اصل آن است که در فضای باز از رنگ‌های شاد استفاده کنید. برای اینکار می‌توانید در قدم اول به سراغ کوسن‌های رنگی بروید و از گلدان‌های رنگی پر از گل استفاده کنید. از سوی دیگر شال مبل جذاب‌ترین اکسسوری برای دیزاین داخلی یک فضا است که در ترند سال ۲۰۲۱ می‌توانید از شال‌های رنگی نازک استفاده کنید. تابلوهای رنگی نیز می‌توانند دیوارهای سرد و بی‌روح خانه را به کلی تغییر دهند.

ترند تابستان ۲۰۲۱

به طور کلی کم کم دوران دکوراسیون مینیمالیستی به پایان رسیده و دوران رنگ‌های زنده و طرح‌های شلوغ آغاز شده است. همچنین می‌توانید از رومیزی‌های گل‌گلی یا طرح‌دار استفاده کنید یا حتی می‌توانید برای ترند تابستان ۲۰۲۱ از پرده‌های شاد و رنگارنگ استفاده کنید تا حال و هوای خانه را به یک حالت تابستانی تبدیل کنید. برای اتاق خواب هم می‌توانید به سراغ روتختی‌های رنگی بروید و فضای اتاق‌های خود را نیز تابستانی کنید. سعی کنید در فضای خانه، خود را با فصل‌ها تطبیق دهید و حس و حال روانی متفاوتی را تجربه کنید.

ترند تابستان ۲۰۲۱

شاید در این روزها حس و حال چنین اقداماتی را نداشته باشید یا انجام این تحولات برایتان هزینه‌ی زیادی داشته باشید اما با هزینه‌های بسیار کم مثل تغییر پارچه‌ی کوسن‌های خانه یا تغییر روتختی اتاق‌ها می‌توانید فضای متفاوتی را در خانه ایجاد کنید که این کار در روحیه افراد خانه نیز تاثیر خوبی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: رنگ ها در فنگ شویی : هر رنگ در فنگ شویی چه معنایی دارد؟
بیشتر بخوانید: چه اقداماتی انجام دهیم تا یک سرویس بهداشتی کوچک ، بزرگ‌تر به نظر برسد؟
بیشتر بخوانید: استفاده از کاغذ دیواری باز هم در سال ۲۰۲۱ برای طراحی‌های داخلی ترند شده است!

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.