معمای تصویری

معما: آیا شما هم قادر به کشف و دیدن تصویر مخفی این معما هستید؟

تصویری را در اختیارتان قرار خواهیم داد که درواقع یک دایره‌ی قرمز رنگ است و شما باید با تمرکز بر این دایره‌ی قرمز، تصویر مخفی شده‌ در آن را پیدا کنید. اما توجه کنید که نباید به چشمتان فشار بیاورید و به‌سختی به تصویر خیره نشوید. باید فقط چشمتان را در حالتی آرام و ریلکس قرار دهید تا تصویر خودبه‌خود دیده شود. در تصویر دایره‌ی قرمز نباید به دنبال چیز خاصی باشید بلکه با کمی تمرکز می‌توانید تصویر مخفی‌شده در دایره‌ی قرمز را پیدا کنید.

نکته: درصورتی‌که موفق به پیدا کردن تصویر مخفی در دایره قرمز نشدید، نباید نگران بینایی‌تان شوید زیرا همه‌ی افراد قادر به دیدن و پیدا کردن تصویر مخفی نخواهند بود.

تصویر مخفی را پیدا کنید

ابتدا ذهن خود را آرام کنید و در آرامش به دایره‌ی قرمز خیره شوید. حالا تصویر مخفی که می‌بینید را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

 

دایره قرمز

 

 

 

 

 

در تصویر یک اسب دیده می‌شود. آیا شما این اسب مخفی را در دایره قرمز پیدا کردید؟ بیشتر مردم نمی‌توانند این اسب مخفی را پیدا کنند و زمانی موفق به دیدن آن می‌شوند که به آن‌ها نشان داده شود. اما آیا این آخر ماجرا است؟ خیر

 

 

 

اسب مخفی

 

 

 

 

درواقع پس‌ازاین که تصویر مخفی‌شده برایتان قابل دید می‌شود بازهم قادر به دیدن جزییات تصویر نخواهید بود. تصویر مخفی‌شده‌ی اصلی درواقع با جزییات زیادی در دایره قرمز قرارگرفته است که به‌ندرت کسی متوجه آن خواهد شد. آیا شما جزو افرادی هستید که تصویر مخفی‌شده را با تمام جزییات کشف کردید؟

تصویر مخفی

تصویر مخفی‌شده درواقع یک اسب با زین و یال است که در چمن قرار دارد و خطوطی بر روی بدنش نمایان است. قطعاً کمتر کسی موفق شد تا قبل از این توضیحات، این تصویر مخفی را با تمامی جزییاتش پیدا کند. این بازی یک روش جالب برای سنجیدن بینایی و تمرکز خواهد بود و بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است. اگر شما هم از این سرگرمی لذت برده‌اید با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید.

توجه: پاسخ معمای قبل را مشاهده نمایید.

امتیاز: 4.5 از 5 (11 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۳ دیدگاه

  1. Avatar رضا گفت:

    دیدم… اولش فکر کردم سر کاریه، ولی یه کم که دقت کردم، دیدمش…

  2. Avatar Me گفت:

    البته این میتواند تصویر یک اسب، الاغ، قاطر و یا حتی گورخر باشد. مهم این است که فرد تشخیص دهد این حیوانیست از خانواده ی اسب ها ^_^

  3. Avatar المیرا گفت:

    اولش بدون اینکه بقیه مطلب رو ببینم گفتم اسبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.