مهنوش صادقی و گلاب آدینه

جنجالی نو در فضای مجازی: ویدیوی مهنوش صادقی و ماجرای lزدواجش با مهدی هاشمی

در هفته‌ای که گذشت خانم مهنوش صادقی با انتشار ویدیویی در مورد خود و آقای مهدی هاشمی اعلام کرد که او همسر فعلی این بازیگر باسابقه سینما ایران است. او در این ویدئو گفت:

“سوالی بود که سالها دوستان و آشنایان در دیدارها و یا از طریق دنیای مجازی از من داشتن، و من با صلاحدید خودم تشخیص میدادم جواب ندهم و سکوت کنم. اما الان فکر میکنم که بهترین زمان برای پاسخ به این سوال باشد، بله من همسر رسمی آقای مهدی هاشمی هستم.”

خانم صادقی با این‌کار و پخش این ویدیو، جنجالی بزرگ در فضای مجازی ایجاد کرد که البته بعد این ویدیو خانم نورا هاشمی دختر گلاب آدینه و مهدی هاشمی این ویدیو را تکذیب کرد. نورا گفت:

” پدرم همین لحظه در منزل و در کنار ما هست و شناسنامه‌اش هم گواه دروغ برخی افراد معلوم‌الحال است.”

نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی

و همچنین خانم گلاب آدینه نیز در جواب سوال و تعجب بازدید‌کنندگان این ویدیو، کامنتی گذاشت با مضمون:

“شوکی در کار نیست توجهی نکنید ما دیدییم و خندیدیم، شما هم ببینید و بخندید.”

گلاب آدینه همسر سابق مهدی هاشمی

اما گویا مسئله با یک دیدن و خندیدن ساده حل نمیشد، زیرا این‌بار آقای مهدی هاشمی ویدیویی از خود منتشر کرد و اینچنین گفت:

“سلام به دوستان فضای مجازی ویدیویی پخش شده از خانم صادقی و ایشون در آن ویدیو حقیقتی را در مورد من و خودشان اعلام کردند، و عده‌ای تکذیب کردن و البته حق هم داشتند، چون اطلاعی از این موضوع نداشتند. این اتفاق چند وقت پیش افتاده و حقیقت هم دارد. چرا اینقدر شلوغش کردید.

فضای مجازی جای حرفهای سیاسی و اجتماعی و حرفهای مردم است، چرا باید ارزشش در حد مسایل زرد پایین آورده شود. این یک مسئله‌ی خصوصی است و چرا اینقدر بزرگش کردید.”

مهدی هاشمی و همسرش مهنوش صادقی

البته آقای مهدی هاشمی گویا خیلی حواسشان به این مسئله نبوده که شروع این جریانهای زرد در فضای مجازی توسط خانم مهنوش صادقی بوده و باید انتظار بزرگ شدنش را هم داشته باشند. جالب است بدانید خانم صادقی خواهر خانم برادر آقای هاشمی هستند!

در آخرین اخبار یادداشتی توسط  مهدی هاشمی به یکی از خبرگزاری‌های فضای مجازی داده شده تا منتشر شود، که اینطور نوشته شده است:

“من یک همسر دارم و او مهنوش صادقی است، این روزها متهم به دو همسری شدم و گویا به واسطه‌ی اعلام ازدواجم، خانم آدینه و دخترم نورا را شوکه کردم، در حالی که اینگونه نیست.

ما یعنی من و خانم آدینه سالهاست که با توافق جدا از هم زندگی می‌کنیم، زیرا به دلیل عدم تفاهم فکری که با هم داشتیم نمیشد زیر یک سقف ماند، وهمچنین هیچ رابطه‌ای عاطفی هم بین ما نبود که بشود اسمش را ارتباط زناشویی گذاشت، اما به دلایل شخصی و همچنین محدودیت‌هایی که شغلمان برایمان ایجاد میکند ترجیح دادیم به این جدایی رسمیت نبخشیم.

از آنجایی که خانم آدینه به ویترین و ظواهر علاقه دارند با منتشر کردن عکسهایی دو نفره که مربوط به گذشته بود و همچنین درست کردن صفحه‌ای به نام من در فضای مجازی و منتشر کردن اخباری از طرف من خواستند از زندگی ما اسطوره‌ای بسازند و زندگی عاشقانه‌ای را نمایش دهند.

من در این سالها تنها بخاطر فرزندم و حفظ حرمت‌ها و احترام ایشان سکوت کردم و زندگی شخصی خودم را ادامه دادم، اما حالا دخترم سی و هشت ساله است، شخصی است مستقل که خود دارای همسر و فرزند است و من پس از جدایی محرمانه بدون آنکه زندگی آن دیگری را خراب کنم، بعد از مدتی با خانم مهنوش صادقی (نویسنده و بازیگر) که همفکر، هم‌سلیقه و همکار بودیم ازدواج کردم تا به آن جدایی رسمت ببخشم، آیا این معنایش دو همسری است؟!

گلاب آدینه همسر سابق مهدی هاشمی

در تمامی این سالها با سمپاشی و بایکوت کردن مهنوش مانع ادامه کار حرفه‌ای او شدند و او را خانه‌نشین کردند که به او احترام حرفه و گذشته من سکوت کرد ولی حالا بعد از سکوتی طولانی به دلیل اینکه این فشارها و سمپاشی‌ها همچنان ادامه داشت و شدت گرفت در لحظه‌ای عصیان کرد و این ازدواج را علنی کرد که البته من به او حق می‌دهم، و این جنجال به پا شد.

این ازدواج با صداقت و اصالت بود و هست با حفظ حرمت طرف دیگر، حقایق پنهان دیگری هم هست که من با حفظ احترام به همه به همین مقدار که با اشاره گفتم بسنده می‌کنم. در ضمن من در هیچ یک از فضاهای مجازی صفحه‌ای ندارم.”

البته ما هم امیدواریم حرمت‌ها حفظ شده باشند!

امتیاز: 3.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.