رکوردشکنی موزه لوور - موزیک ویدئو بیانسه جی-زی

موزه لوور به لطف بیانسه و جی‌زی رکورد بازدید را در سال 2018 شکاند

موزه لوور پاریس در سال 2018 عنوان “پربازدیدترین مورزه جهان” را به خود اختصاص داد. این موزه در طول یک سال موفق شده 10.2 میلیون بازدید کننده به خود جذب کند که می‌توان به جرأت گفت بخش بزرگی از این میزان بازدید فوق‌العاده را مدیون موزیک ویدئوی بیانسه و Jay-Z است.

Apeshit موزیک ویدئویی در موزه لوور

رکوردشکنی موزه لوور - موزیک ویدئو بیانسه جی-زی

موزه لوور پاریس از آن‌دست مکان‌هایی نیست که هر خواننده به محض آنکه اراده کند، بتواند موزیک ویدئویی در آنجا بسازد، با این حال به نظر می‌رسد همیشه استثنا وجود دارد. Beyonce و Jay-Z زوج هنرمند فعال در عرضه موسیقی تصمیم گرفتند تا موزیک ویدئو جدید خود Apeshit را در موزه لوور پاریس فیلمبرداری کنند. این ویدئو که در آن تصاویری از اثر مشهور لئوناردو داوینچی “مونا لیزا”، مجسمه ونوس میلو و دیگر آثار معروف هنری به نمایش گذاشته شده است، در یوتیوب بیش از 146 میلیون بار بازدید داشت.

موزه لوور

علاوه‌براین به طرز جالبی پس از انتشار ویدئوی Apeshit بازدید از موزه لوور هم بسیار بالا رفت. طبق اعلام این موزه بازدیدکنندگان خارجی تقریباً سه چهارم از کل بازدید این موزه بوده‌اند. بیشتر بازدیدکنندگان از کشورهای ایالات متحده، چین و دیگر کشورهای اروپایی و برزیل به پاریس آمده بودند. این میزان از بازدید بی‌سابقه که به طور 10.2 میلیون نفر بوده است، در حالی اتفاق افتاد که در پی حملات تروریستی سال 2015 گردشگری در پایتخت فرانسه با افت بسیاری همراه بود. اما حالا به لطف این موزیک ویدئو و رونق دوباره صنعت گردشگری میزان بازدید از موزه لوور پاریس در مقایسه با سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است.

مقصد بعدی کولوسئوم – ایتالیا

بیانسه و جی-زی قصد دارند موزیک ویدئوی آینده خود را در “کولوسئوم” بنای تاریخ شهر رم ایتالیا فیلمبرداری کنند، بنابراین دور از انتظار نیست که در سال 2019 شاهد رونق گرفتن بیشتر صنعت گردشگری در ایتالیا و به خصوص شهر رم باشیم.

امتیاز: 4.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.