شوخی آدام سندلر

شوخی آدام سندلر برنده Independent Spirit Award 2020 پس از عدم دریافت اسکار

«آدام سندلر» (Adam Sandler) در سی و پنجمین جشنواره Independent Spirit Awards امسال در سانتا مونیکا کالیفرنیا جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم «Uncut Gems» دریافت کرد. شوخی آدام سندلر پس از عدم دریافت اسکار را در ادامه با دینو بشنوید.

شوخی آدام سندلر

شوخی آدام سندلر

آدام سندلر پس از عدم دریافت اسکار امسال، روز شنبه 8 فوریه در جشنواره فیلم Independent Spirit Award 2020 برنده شد. او در مورد این که بیشتر از جذابیت ظاهریش، به خاطر شخصیت خوبش در بین مردم شناخته می‌شود، با حضار شوخی کرد. سندلر 54 ساله در سخنرانی NSFW در حالی که جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم «Uncut Gems» را دریافت می‌کرد گفت:

چند هفته پیش وقتی که من توسط آکادمی برای نامزدی اسکار نادیده گرفته شدم، به یاد خاطره‌ای از دوران دبیرستان افتادم. در آن زمان نیز به خاطر جایزه «زیباترین فرد» نادیده گرفته شدم! جالب است بدانید که جایزه به یک احمق مو فرفری با ژاکت جین به نام «اسکیپر جنکینز» (Skipper Jenkins) داده شد. با این حال همکلاسی‌هایم با انتخابم برای نامزدی جایزه‌ای کم ارزش‌تر به نام «بهترین شخصیت» به من احترام گذاشتند. و امشب، جشنواره Independent Spirit Award 2020 برای انتخاب بهترین شخصیت هالیوود است. من خوشحالم. بگذارید همه آن مادران مو فرفری، فردا شب جایزه اسکار خود را دریافت کنند. ظاهر خوب آن‌ها از بین خواهد رفت در حالی که شخصیت‌های ویژه ما برای همیشه خواهند درخشید!

سندلر در کنار افرادی چون «کریس گالوست» (Chris Galust) برای «Give Me Liberty»، «کلوین هریسون جونیور» (Kelvin Harrison Jr) برای «Luce»، «ماتیاس شوآنتس» (Matthias Schoenaerts) برای «The Mustang» و «رابرت پتینسون» (Robert Pattinson) برای «The Lighthouse» برنده جایزه این جشنواره شد. شوخی آدام سندلر در این جا به پایان نرسید و او ادامه داد:

نامزدهای دیگر همگی اکنون و برای همیشه به عنوان افرادی شناخته خواهند شد که به پادشاه آدام سندلر باخته‌اند.

فیلم Uncut Gems

فیلم «Uncut Gems» همچنین برای بهترین کارگردان «جاش و بنی سفدی» (Josh & Benny Safdie) و بهترین تدوین انتخاب شد. سندلر در ماه ژانویه نیز نسبت به عدم دریافت نامزدی جایزه اسکار برای عملکرد خود، واکنشی خنده‌دار نشان داد. او در 13 ژانویه در تویتی با اشاره به فیلم «The Waterboy» و «کتی بیتس» (Kathy Bates) در نقش مادر او در فیلم که نامزد اسکار سال 2020 شد، نوشت:

خبر بد: Sandman هیچ عشقی از آکادمی دریافت نمی‌کند.

خبر خوب: Sandman می‌تواند پوشیدن لباس رسمی را کنار بگذارد. به تمام دوستانم که نامزد شده‌اند و به ویژه مامان، تبریک می‌گویم.

نظر شما درباره شخصیت و شوخی آدام سندلر برنده Independent Spirit Award 2020 پس از عدم دریافت اسکار چیست؟ در نظرات با ما همراه باشید.

برنده Independent Spirit Award 2020

منبع: Us Weekly

بیشتر بخوانید: برندگان اسکار 2020 به‌طور رسمی معرفی شدند – Parasite کره‌ای رکوردشکنی کرد!

بیشتر بخوانید: نامزدهای اسکار 2020 به‌طور رسمی معرفی شدند – لیست کامل

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.