طراحی داخلی سبز

طراحی داخلی سبز : چند ایده برای طراحی اتاق نشیمن با رنگ سبز

این روزها استفاده از رنگ‌های مختلف در طراحی داخلی خانه‌ها بسیار مرسوم و محبوب است. یکی از رنگ‌های خوب و کاربردی در کوراسیون منزل و طراحی داخلی، رنگ سبز است. رنگ سبز بهترین گزینه برای محیط خانه بوده که خاصیت آن از گیاهان نشات می‌گیرد و آرامش‌بخش و متعادل‌کننده است. این رنگ برای فضای حمام بسیار انتخاب خوبی است و به فضا طراوت می‌بخشد اما برای فضای اتاق نشیمن یا پذیرایی بسیار زیبا و پرطراوت خواهد بود.

دکوراسیون سبز

طراحی داخلی سبز

تمامی طیف رنگ سبز، زیبا و آرامش‌بخش هستند و از تمامی این تم‌های سبز می‌توان در یک طراحی داخلی سبز استفاده کرد. این روزها بسیار رایج است که اتاق‌های نشیمن با رنگ سبز تیره یا سبز ملایم رنگ آمیزی شود. همچنین شاهد کاغذدیواری‌های سبزرنگ نیز طراحی‌های داخلی مختلف هستیم.

طراحی داخلی سبز

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توان از یک طراحی داخلی سبز بهره برد، خرید مبلمان سبز و ترکیب آن با تم قهوه‌ای، طوسی یا سفید است. خوشبختانه رنگ سبز با رنگ‌های بسیاری ست می‌شود و ترکیب جذابی را ایجاد می‌کند که می‌توان به کرم، سفید، قهوه‌ای، طوسی، سرمه‌ای و حتی زرد اشاره کرد.

طراحی داخلی سبز

اگر از طراحی‌های مینیمالیستی لذت می‌برید، بهترین کار این است که رنگ دیوار را به سفید کنید و مبلمانی با تم سبز را انتخاب کنید و از گیاهان سبز نیز در محیط خانه استفاده کنید. همچنین می‌توانید دیوار را سبز کنید و از مبلمان کرم، سفید یا طوسی استفاده کنید. در واقع همه چیز، به رنگ سبز انتخابی شما بستگی دارد.

دکوراسیون سبز

در طراحی داخلی سبز همچنین می‌توانید با توجه به طراحی خانه، به رنگ کوسن‌ها نیز دقت کنید که تاثیر بسیار زیادی در حال و هوا و رنگ‌بندی فضای داخلی خواهند داشت. از سوی دیگر باید بگوییم که در استفاده از رنگ سبز در طراحی داخلی خود زیاده‌روی نکنید و سعی کنید تعادل را میان رنگ‌ها رعایت کنید.

طراحی داخلی سبز

اگر دیوارها را سبز می‌کنید، توجه کنید که تجهیزات سفید بیشتری سازگاری و زیبایی را برایتان به ارمغان خواهند آورد. البته رنگ سبز یک رنگی است که باید در انتخاب طیف رنگی آن دقت کنید. در واقع هر رنگ سبزی برای اتاق نشیمن مدرن و جذاب نخواهد بود.

دکوراسیون سبز

انتخاب فرش نیز در این طراحی بسیار مهم است. اگر از مبلمان سبز استفاده می‌کنید بهتر است فرش در رنگ‌های خنثی مانند طوسی، کرم یا سفید انتخاب شود. اما اگر انتخاب شما رنگ‌آمیزی دیوارها است، می‌توانید از فرشی با تم رنگی سبز یا طوسی استفاده کنید.

دکوراسیون سبز

هم چنین با انتخاب رنگ سبز در طراحی داخلی خود می‌توانید با خیال راحت از تجهیزات چوبی یا طرح چوب استفاده کنید و سبکی گرم را در محیط خود ایجاد کنید.

دیزاین سبز

رنگ پرده نیز در یک دیزاین سبز اهمیت زیادی دارد. برای مثال اگر دیوار سبز است می‌توانید از پرده‌ای در تم طوسی، سفید یا طیف‌های مختلف سبز استفاده کنید. اما اگر تم خانه کاملا سبز است و دیوارها سفید است می‌توانید از پرده‌هایی سبز، سفید یا ترکیبی از سبز و سفید استفاده کنید.

طراحی داخلی

نگران نباشید که از طراحی داخلی سبز خسته شوید زیرا این رنگ اصلا خسته کننده نخواهد بود و آرامش واقعی را در فضای نشیمن ایجاد خواهد کرد. البته میزان استفاده از رنگ سبز در طراحی داخلی یک اتاق به سلیقه و انتخاب خودتان بستگی خواهد داشت که در تصاویر بالا انواح مختلفی از این طراحی‌ها را دیده‌اید.

بیشتر بخوانید: چند ایده برای طراحی اتاق نشیمن آبی منحصربه‌فرد، با تجهیزاتی ساده

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.