فال متولدین دی

فال متولدین دی – مردان و زنان این ماه چه خصوصیاتی دارند؟

یکی دو روز به انتهای آذر و فصل دوست‎داشتنی پاییز باقی مانده است و به زودی وارد اولین ماه از فصل سرد زمستان، یعنی دی می‌شویم. حالا زمان مناسبی به نظر می‌رسد تا با خواندن فال متولدین دی با خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی آنها آشنا شویم.

فال از آن دست مطالبی نیست که مردم اعتقادات قوی و راسخی به آن داشته باشند و سرنوشت زندگی‌شان را براساس آنچه که در فالشان گفته شده، تعیین کنند. با این حال، نمی‌توان منکر این موضوع شد که خواندن اینگونه مطالب سرگرم کننده است. طبیعتاً فال متولدین دی برای کسانی که متولد این ماه هستند و یا دوستان نزدیک و فامیلی دارند که تولد آن در این ماه است، می‎تواند جالب باشد و حس مثبتی به آنها القاء کند. از همین در ادامه این مطلب قصد داریم تا فال متولدین دی ماه را با شما به اشتراک بگذاریم.

فال متولدین دی – مردان

مردان متولد دی اغلب چرب زبان، غیور، مغرور، خود بزرگ‌بین هستند و قدی متوسط دارند. بزرگترین مشکل آنها اینست که دهن بینند و به سرعت تحت تأثیر نظر دیگران قرار می‌گیرند و در مقابل مهربانی و عطوفت زود تسلیم می‌شوند. با وجود آنکه در انتقاد کردن بسیار ماهرند، اصلاً انتقاد پذیر نیستند، اما در عین حال بعضی از آنها اهل سخن و صاحب هنراند.

مشاغلی مانند کشاورزی و دامداری برای آنها خوب است و فرزندان خوبی هم نصیبشان می‌شود. این افراد عموماً از بیماری‌های درد شکم و کمر رنج می‌برند که هلیله زرد و رازیانه به همراه عسل برای درمان آن مفید است. متولدین دی اگر 3 سالگی و 2 خطر بگذرند، عمر طولانی‌ای خواهند داشت. سنگ و انگشتر یاقوت برای آنها بسیار مبارک است.

فال متولدین دی – زنان

زنان دی ماهی اکثراً خوش برخورد، زیبا و خوش بیان هستند. آنها با حیا و اهل هنرند و در رفاه و آسایش زندگی خود را خواهند گذراند. زنان متولد دی اهل غیب و دروع نیستند، اما اگر می‌خواهند که محبت و توجه دیگران را به خود جلب کنند، باید به آنها در مقابل محبت کنند.

دی ماهی‌ها را 3 خطر بزرگ در زندگی تهدید می‌کند. یکی از اینها بیماری سختی است که برای مبتلا نشدن به آن باید به شدت مراقب سلامت خودشان باشند. زنان متولد دی برای مشاغلی مانند نقاشی، طراحی و ایده‌پردازی مناسب هستند و لباس‌های به رنگ آبی و سبز برای این گروه از افراد مناسب است.

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه آبان

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه آذر

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.