خوب بد جلف ۲

فیلم خوب بد جلف ۲ ارتش سری: فیلمی نیمه کاره و مخاطبانی که به دنبال نسخه کامل آن هستند

احتمالا در این روزها فیلم خوب بد جلف ۲ ارتش سری را دیده‌اید. این فیلم در واقع یک کار طنز، اکشن، سیاسی بوده که رضایت مخاطب را جلب نکرده است. شاید بتوان گفت که نسخه اول این فیلم موفق بوده و مورد توجه بسیاری قرار گرفته اما سری دوم آن چنگی به دل نمی‌زند و یک فیلم طنز ضعیف و مبتذل به حساب می‌آید.

ماجرای این قسمت کاملا سیاسی-جاسوسی بوده و در واقع ماجرا به کیک زرد ایران کشیده شده است. در واقع یک تیم جاسوسی آمریکایی قصد دارند تا با عنوان فیلم‌سازی و سواستفاده از سام درخشانی و پژمان جمشیدی، کیک زرد را از ایران بربایند. جزییات فیلم را فاش نمی‌کنیم اما به جرات می‌توان گفت که فیلم پر است از شوخی‌های همیشگی است و داستان فیلم مخاطب را جذب نخواهد کرد. البته بازیگران و ستارگان خوبی در این فیلم حضور دارند. این فیلم در عمل ناموفق بوده و شخصیت‌های پژمان و سام چیزهای جدیدی برای ارائه ندارند.

شاید بتوان گفت که از پیمان قاسم‌خانی چنین فیلم طنزی بعید بوده و همه از او انتظار یک فیلم طنزی را داشتند که ساعاتی خوش را برایشان رقم بزند. اما در واقعیت چنین نبوده و با یک اثر نیمه‌تمام روبرو خواهید بود. در این فیلم خبری از شوخی‌های جذاب فرهنگی و اجتماعی نبوده و با یک سری موضوعات کلیشه‌ای روبرو هستیم.

خوب بد جلف ۲

پس از نمایش خوب بد جلف ۱ و خبرهای ساخت خوب بد جلف ۲، همه انتظار یک اثر ماندگار و جذاب را از این تیم داشتیم اما رسما با یک اثر نیمه‌کاره و ناموفق روبرو شدیم. شاید بتوان گفت که این فیلم حتی برای یکبار دیدن هم جذاب بوده و قطعا مخاطب را در پایان ناراضی خواهد کرد. در واقع خوب بد جلف ۲ به سبک دیگر فیلم‌های طنز این روزهای سینما ساخته شده تا فقط ساعتی از روز را برای دیدن آن هدر دهیم.

البته نمی‌توان همه‌چیز را در آن زیر سوال برد زیرا شاهد سکانس‌هایی هستیم که جملات جالبی در آن به کار رفته و شاید صحنه‌های جنگ را مسخره کرده اما به طور کلی جذابیت خاصی ندارد. از سوی دیگر پایان‌بندی فیلم بسیار شوکه‌کننده است و دقیقا جایی که انتظار نداریم، با سوالات بسیاری فیلم به پایان می‌رسد و قطعا همه با مشاهده تیتراژ پایانی، جمله‌ی «چی شد؟» را خواهند گفت.

البته در پایان اشاره شد که ادامه‌ی ماجرا در سری سوم خوب بد جلف تکمیل خواهد شد. اما اکثر فیلم‌هایی که به صورت سری فیلم ارائه و ساخته می‌شوند؛ در هر سری به یک نتیجه و جمع‌بندی خواهند رسید و هرگز نصفه و نیمه رها نخواهند شد. پایان فیلم به قدری نامشخص است که همه فکر می‌کنند نسخه کامل‌تری وجود دارد و شایان ذکر است که این روزها سرچ اول گوگل ایرانی‌ها «نسخه کامل فیلم خوب بد جلف ۲» بوده است. به هر جهت توصیه می‌کنیم که خوب بد جلف ۲ ارتش سری را تماشا نکنید و منتظر سری سوم آن باشید تا کل داستان‌های سری دو و سه را باهم ببینید.

بیشتر بخوانید: فیلم سینمایی خوب بد جلف ۲ به‌زودی به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی ساخته خواهد شد

امتیاز: 4.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۳ دیدگاه

  1. Avatar آی بلاله گفت:

    شوخی‌های همیشگی خودش گویای همه چی هست 😅🌽

  2. Avatar آی بلاله گفت:

    من فاش میکنم دشمنان میخوان کیک صلح امیزو!!! بزنن به بدن کله پوکای دشمن شاد کن شو… فرنودو میکنن تو کیک که نتونن بخورن 😅

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.