فیلم Extraction

فیلم Extraction با بازی گلشیفته فراهانی رکورددار در نتفلیکس

فیلم Extraction / استخراج، محصول آمریکایی سال 2020 بوده که در ژانر اکشن ساخته شده است. اما نکته پراهمیت برای ما حضور گلشیفته فراهانی در این فیلم بوده و از سوی دیگر رکوردار بودن این فیلم در نتفلیکس نظر همگان را به خود جلب کرده است. در ادامه جزییات بیشتر این خبر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال برای روزهای قرنطینه‌ ویروس کرونا و سرگرمی‌های روزمره

فیلم Extraction رکورددار در نتفلیکس

فیلم Extraction

فیلم استخراج 2020 با کارگردانی سم هارگریو ساخته شده و در این فیلم اکشن، بازیگران و هنرمندان محبوبی مانند کریس همسورث، گلشیفه فراهانی و دیوید هاربر نقش‌آفرینی کردند. این فیلم در 24 آوریل در ایالات متحده منتشر شد و تاکنون رکورد بیشترین بازدید را در میان فیلم‌های اکشن در نتفلیکس بدست آورده است. در واقع براساس گزارش‌های منتشر شده، فیلم Extraction از زمان انتشار، پربازدیدترین فیلم اکشن در نتفلیکس در این مدت زمان محدود بوده است. به قولی این فیلم در ماه اول انتشار خود بیش از 90 میلیون بازدید داشته و رکورد بیشتری بازدید را برای خود به ثبت رسانده است. نکته جالب دیگر این است که مردم ایران نیز از این فیلم استقبال خوبی کردند در حالی که به سرویس نتفلیکس دسترسی نداشته‌اند و این موضوع را می‌توان از میزان دانلود این فیلم در سایت‌های مختلف مشاهده کرد.

فیلم Extraction

این فیلم در واقع ماجرای ربوده شدن پسر یکی از قاچاقچیان مطرح هندی توسط یکی از رقبا را به تصویر می‌کشد و اگرچه صحنه های اکشن بسیاری در فیلم گنجانده شده است اما به طور حتم این فیلم بسیار متفاوت و جذاب ساخته شده و برای علاقه‌مندان به این سبک توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: 3 فیلم برتر فضایی؛ معرفی برخی از برترین فیلم های فضایی برای روزهای قرنطینه

امتیاز: 3.8 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar 👑Ghazal👑 گفت:

    همین
    این که خیلی کم بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.