محافظ کیک ضد COVID-19

محافظ کیک ضد COVID-19 برای دمیدن شمع‌های تولد با خیالت راحت!

این روزها با وجود گسترش ویروس کرونا در جهان بیشتر افراد در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و اجتماعاتی مانند دورهمی‌های خانوادگی دیگر مانند گذشته برگزار نمی‌شوند. با واقعیت پیش روی ما، عقل سلیم حکم می‌کند که از جمع شدن دور هم اجتناب کنیم. با این که در این میان افرادی توصیه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، بسیاری از دانش آموزان دبیرستانی و دانشجویان دانشگاه‌ها مجبور شده‌اند از مراسم سنتی فارغ‌التحصیلی خود چشم‌پوشی کنند. به هر حال وضعیت فعلی، سبک زندگی مردم را تغییر داده و باعث شده آن‌ها به فکر بازگرداندن شرایط گذشته، اما با رعایت نکات بهداشتی باشند. در این مطلب قصد داریم به یکی از خلاقیت‌های جذاب در مقابله با گسترش بیماری کرونا بپردازیم. در ادامه همراه دینو با محافظ کیک ضد COVID-19 برای دمیدن شمع‌های تولد با خیالت راحت! آشنا شوید و به این ایده کاربردی جدید امتیاز بدهید.

محافظ کیک ضد COVID-19

تمامی پزشکان و متخصصان بهداشتی در جهان به افراد توصیه می‌کنند تا حد امکان از یکدیگر فاصله بگیرند و از برگزاری مراسمات مختلف خودداری نمایند. با این حال برای همه کسانی که مایلند سلامتی خود و اطرافیان را فدای خواسته‌های خود کنند، «بیلی کی» (Billy Kay) دندانپزشک مستقر در فلوریدا، تدبیری خلاقانه اندیشیده است. او معتقد است در یک جشن تولد، زمانی که شمع‌های روی کیک فوت می‌شوند در صورت ابتلای فرد به ویروس کرونا، تمام افرادی که از همان کیک می‌خورند نیز مبتلا خواهند شد. همچنین انتقال باکتری‌ها از این طریق بسیار محتمل‌تر خواهد بود. طبق تحقیقات دانشگاه کلمسون، این فرایند، روشی عالی برای انتشار ذرات ویروس است. کی با طراحی محافظ کیک ضد COVID-19 به تمامی افراد توصیه می‌کند از این محافظ پلی استایرن و پلی پروپیلن که قابلیت تبدیل به سه شکل مختلف را دارد، در دورهمی‌های خود استفاده کنند. این محافظ عالی، ویروس و میکروب‌ها را از تماس با سطح کیک دور نگه می‌دارد. در ادامه تصاویر مربوط به این ایده جدید را می‌بینید.

محافظ کیک ضد COVID-19 برای دمیدن شمع‌های تولد با خیالت راحت!
محافظ کیک ضد COVID-19

شما درباره محافظ کیک ضد COVID-19 چه فکر می‌کنید؟ آیا این روش می‌تواند در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا موثر باشد؟ به نظر شما برگزاری اجتماعاتی این چنینی با وجود نرخ انتقال بالای بیماری در هوا، انتخاب درستی است؟ مشتاق شنیدن دیدگاه‌های ارزشمند شما در این زمینه هستیم. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Core 77

بیشتر بخوانید: آیا امکان ابتلا به ویروس کرونا از طریق چشم وجود دارد؟

بیشتر بخوانید: میزان خطر فعالیت‌های روزمره و احتمال ابتلای شما به ویروس کرونا

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۲ دیدگاه

  1. Avatar shadiM گفت:

    چ خوووب
    ولی حیف که امسال تولدم محرم بود نتونستم استفاده کنم 🙁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.