Golden Retriever springt über eine grüne Wiese mit blauem Himmel

محبوب ترین نژاد های سگ سال 2021

اگر کنجکاو هستید که بدانید محبوب ترین نژاد های سگ کدام است، با ما همراه باشید. آمار ثبت نام توله سگ‌های اصیل در سال 2020 در American Kennel Club به تازگی منتشر شده‌است و براساس آن لیستی از محبوب ترین نژاد‌ های سگ تهیه شده که به خوبی نشان می‌دهد که محبوب ترین نژاد های سگ در سال 2021 چه نژادهایی خواهند بود.

بهترین نژاد های سگ 2021

1. Labrador Retriever

بهترین نژاد سگ جهان

لابرادور رتریور همیشه محبوب، برای سی‌امین سال در صدر جدول قرار دارد. این نژاد انرژی زیادی دارد، دوست دارد با خانواده خود وقت بگذراند و طبیعتی فوق العاده مهربان دارد. لابرادور رتریورها بسیار باهوش هستند و چالش جلسات آموزشی را دوست دارند. آنها به خانه‌ای نیاز دارند که در آن فرصت‌های زیادی برای بازی و فرار داشته باشند.

2. French Bulldog

بولداگ فرانسوی

بولداگ فرانسوی در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده‌است و نسبت به سال گذشته دو پله پرش کرده‌است. بعید است که آنها از لابرادور سبقت بگیرند، اما آنها محبوب ترین نژاد سگ کوچک هستند. بولداگ فرانسوی دارای شخصیتی شایان ستایش همراه با نیازهای ورزشی کم تا متوسط ​​است و از سگهای گران‌قیمت به حساب می‌آید. آنها یک انتخاب عالی برای زندگی شهری هستند.

3. German Shepherd Dog

ژرمن شپرد

ژرمن شپرد از سال 2019 در رتبه بندی دو پله سقوط کرده است، اما با این وجود آنها طرفداران وفادار زیادی دارند. این نژاد دارای اخلاق کاری استثنایی است و به عنوان یک نژاد کار ارزش دارد. آن‌ها می‌توانند نسبت به غریبه‌ها و بازدیدکنندگانی که به خوبی نمی‌شناسند بی‌علاقه باشند. این نژاد فعال، به ورزش و فرصت‌های زیادی برای تحریک ذهنی نیاز دارد.

4. Golden Retriever

گلدن رتریور

گلدن رتریور همیشه به عنوان یکی از محبوب ترین نژاد های سگ در لیست‌های رتبه بندی حاضر است. این سگ‌های شایان ستایش، مهربان و وفادار هستند، اما می‌توانند هنگام کار نیز متمرکز و جدی باشند. آنها روحیه شادی دارند و همیشه خوشحال و مشتاق رضایت صاحبان خود هستند.

5. Bulldog

بولداگ

بولداگ درشت با بدن عضلانی و لبخند پهن و شاد، ظاهری خاص دارد. علیرغم ظاهر سختشان، این نژاد چیزی جز اینکه در دامان صاحبش بنشیند را دوست ندارد! آنها به راحتی می‌توانند وزن اضافه کنند، بنابراین به مقدار متوسطی ورزش نیاز دارند.

6. Poodle

پودل

همه پودل‌ها فوق العاده باهوش، ورزشکار و قابل آموزش هستند. آنها زمانی به عنوان یک سگ شهری ظریف شهرت داشتند. اگر به دنبال یک همراه فعال برای ماجراجویی در فضای باز هستید، آنها یک انتخاب عالی هستند. همچنین، این نژاد باعث ایجاد بسیاری از نژادهای مختلط محبوب مانند لابرادودل، کاکاپو و گلدندودل شده است.

7. Beagle

سگ گله

این یک نژاد شاد است که هرگز در ایجاد لبخند صاحبان خود کوتاهی نمی‌کند. آنها مشارکت را دوست دارند، که با توجه به سابقه آنها به عنوان یک سگ گله، تعجب‌آور نیست. بیگل‌ها یک نژاد فعال هستند، اما نباید آنها را رها کرد وگرنه ممکن است فرار کنند. علاقه آنها به دنبال کردن عطر و بو‌ها به قدری قوی است که اغلب سعی می‌کنند از نرده‌ها بپرند تا مسیر را دنبال کنند.

8. Rottweiler

روتوایلر

روتوایلرهای عضلانی و قوی به طرز باورنکردنی در اطراف خانواده خود ملایم و وفادار هستند، اما این قسمت از شخصیت خود را با غریبه‌ها به اشتراک نمی‌گذارند. روتوایلرها انرژی و هوش زیادی دارند، این به این معنی است که آنها به خانه‌ای نیاز دارند که در آن به طور منظم تمرینات ذهنی و بدنی زیادی داشته باشند.

9. German Shorthaired Pointer

نژاد نجیب

این نژاد هر فعالیتی را که به آنها اجازه می‌دهد در فضای باز بگذرانند را دوست دارد. آنها یک نژاد مشتاق و نجیب هستند. هوش مسیریابی بالایی دارند. هر آنچه که می‌خواهید به آنها آموزش دهید، آن‌ها مشتاق خواهند بود.

10. Dachshund

سگ های کوچک

هر اندازه یا پوششی که داشته باشند، هرگز آنها را با نژاد دیگری اشتباه نخواهید گرفت! این نژاد ممکن است کوچک باشد، اما آنها دوست دارند به هر اتفاقی که در همسایگی خود می‌افتد نظارت کنند. گاهی اوقات ممکن است کمی بیش از حد مشتاق باشند. با توجه به تاریخچه آنها به عنوان یک نژاد طراحی شده برای گرفتن طعمه‌های خشن مانند گورکن، این خیلی تعجب‌آور نیست. این سگ‌های کوچک مستقل، باهوش و فوق العاده دوست داشتنی هستند.

این خلاصه مختصری از 10 نژاد برتر است. اگر می‌پرسید چه نژادهایی در مرحله بعدی قرار می‌گیرند، این‌ها هستند!

11. Pembroke Welsh Corgi

12. Australian Shepherd

13. Yorkshire Terrier

14. Boxer

15. Great Dane

16. Siberian Husky

17. Cavalier King Charles Spaniel

18. Doberman Pinscher

19. Miniature Schnauzer

20. Shih Tzu

شما نژاد سگ مورد علاقتان کدام است؟ فکر می‌کنید جای کدام نژاد در این لیست خالی است؟

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar kambiz گفت:

    سگ سرابی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.