محل زندگی موجودات فضایی

۷ منطقه مشکوک در فضا که محل زندگی موجودات فضایی است!

آیا ما در این جهان تنها هستیم؟ این سوالی است که انسان از مدت ها قبل گرفتار آن شده و هنوز جوابی قطعی برای آن کشف نشده است. تاکنون مشاهدات زیادی از UFO یا موجودات فضایی به ثبت رسیده اما هنوز انسان ها به وجود قطعی موجودات فضایی نرسیده اند. البته شک و احتمالاتی در این زمینه وجود دارد اما بر اساس احتمالات 7 منطقه مشکوک در فضا وجود دارد که محل زندگی موجودات فضایی است در این ادامه این 7 منطقه را معرفی خواهیم کرد.

محل زندگی موجودات فضایی

سحابی Orion

محل زندگی موجودات فضایی

سحابی اوریون یکی از درخشان ترین سحابی در فضا بوده که در مواردی در شب با چشم غیر مسلح نیز قابل مشاهده است. سحابی اوریون در فاصله 1500 سال نوری از زمین قرار دارد. تلسکوپ آژانس فضایی اروپا تاکنون مواد مشکوکی برای زندگی موجودات فضایی در این سحابی کشف کرده که می توان به متانول، مولکول های آب، مونوکسید کربن و هیدروژن اشاره کرد. کشف این مواد در این سحابی یک موضوع بسیار مشکوک است و شواهدی برای وجود زندگی موجودات فضایی خواهد بود.

سیاره های Exoplanets

سیاره های Exoplanets

سیارات متعددی مانند زمین در سراسر فضا و خارج از منظومه شمسی قرار دارد. این سیارات بسیار مشکوک به زندگی موجودات فضایی هستند. ان سیارات دارای ستاره ای مانند خورشید هستند و همین موضوع احتمال زندگی موجودات فضایی بیشتر خواهد کرد. دانشمندان هر سال تعدادی از این سیارات را کشف می کنند و این سیارات دارای بیابان ها هستند که امکان زندگی را برای موجودات فضایی فراهم خواهد کرد. ناسا تخمین زده که 40 میلیارد سیاره با شرایط محیطی زمین و با ابعاد زمین وجود دارد که قابل سکونت هستند و احتمالا محل زندگی موجودات فضایی خواهد بود.

قمر Enceladus

قمر Enceladus

انسلادوس یکی از ماه ها یا قمرهای زحل است و ششمین ماه بزرگ زحل به حساب می آید. این ماه از امکانات حیات بهره برده و به شکل پیچیده ای احتمال داده شده که این قمر محل سکونت موجودات فضایی است. در سطح قمر انسلادوس، کربن، هیدروژن و اکسیژن کشف شده که این مواد در واقع شرایط اولیه شکل گیری زندگی هستند. همچنین در سطح این ماه به مقدار کافی آب وجود دارد. همچنین در این ماه متان و ترکیبات آلی نیز کشف شده است.

قمر Titan

قمر Titan

ماه تایتان در واقع بزرگترین ماه سیاره زحل است. بر اساس تحقیقات به دلیل شرایط جوی سرد امکان زندگی در این قمر وجود ندارد اما نشانه هایی از محل زندگی موجودات فضایی وجود دارد که شرایط زندگی را فراهم می کند. در این قمر آب و متان کشف شده است. تایتان از دمای منفی 187 درجه سلسیوس برخوردار است. در این قمر ترکیبات آلی وجود دارد و می تواند محلی برای زندگی موجودات فضایی باشد.

قمر Callisto

محل زندگی موجودات فضایی

ماه Callisto دومین قمر بزگر مشتری بوده و دانشمندان این قمر را ماه مرده نامیده اند. در این قمر آب کشف شده است و از میدان مغناطیسی بهره می برد. ماه Callisto حاوی اسیدهای آمینه و کربن بوده و قطعات سنگی آن حاوی مواد معدنی و ترکیبات آلی بوده است. این ماه دارای سطح تابش کم بوده و با شرایط زیست محیطی که دارد مکانی قابل سکون بوده است.

قمر Europa

قمر Europa

این قمر هم یکی از قمرهای سیاره مشتری بوده که دارای منظم ترین سطح و سیستم خورشیدی است. این قمر از آب و اکسیژن بهره برده و احتمالا محل زندگی موجودات فضایی است. قمر اروپا دارای سطح یخ زده ای از آب بوده و از اقیانوس های زیر زمینی بهره می برد در نتیجه احتمال زندگی موجودات فضایی در زیر دریا بسیار بالا است. یک ماموریت فرود بر روی قمر اروپا در حال برنامه ریزی است که تا سال 2022 عملی خواهد شد و تحقیقات در رابطه با این قمر تکمیل خواهد شد.

مریخ

محل زندگی موجودات فضایی

سیاره سرخ که این روزها مرکز توجه محققان است بیشترین احتمال را برای وجود موجودات فضایی دارد. موقعیت این سیاره به گونه ای است که درصد زندگی در آن بالاست و بر اساس تحقیقات مریخ یک سیاره با آثار باستانی به حساب می آید. آزمایش و تحقیقات بر سطح مریخ همچنان ادامه دارد و پژوهشگران در سطح مریخ در حال جمع آوری اطلاعات هستند. رودخانه های خشک، یخ، مواد معدنی و آب نشانگر زندگی در سطح مریخ است. همچنین آثار متعددی از متان در این سیاره کشف شده است.

امتیاز: 4.2 از 5 (38 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲۴ دیدگاه

  1. Avatar . گفت:

    در ایران خوزستان یه دوتا صفینه فضایی بشقابی دیدم و فرار کردم که اینها میان درباره کره زمین تحقیق میکنند و چیز هایی که برایشان مهم است بر میدارند

    • Avatar IL گفت:

      احتمالا شیزوفرنی داری یا اینکه مثل مردم ۴۱ سال پیش توهم دیداری زدی

      • Avatar اشکان گفت:

        بیماری شیزوفرنی ربطی به دیدن بشقاب پرنده نداره اول برو یکم فهم درباره یه موضوع پیدا کن بعد نظر بده

      • Avatar دیانا گفت:

        من که به وجود هر چیزه غیره ممکنی توی جهان اعتقاد دارم خدایی که این دنیا رو آفریده کاری برایش ندارع و موجودات فضایی به نظره من موجوداته خوبین بدی از خودمونه ما توی دنیای خودمون به هم نوعامونم رحم نمی‌کنیم چه برسه به اونا واقعا امید و انتظار اون روزی رو دارم که ایران هم بتونه در این زمینه پیشرفت کنه

      • Avatar مهرداد گفت:

        فهمیدیم شمام میدونی شیزوفرنی چیه😐چه ربطی داره

  2. Avatar علی گفت:

    … اولا سحابی اوریون فاصله اش تا زمین 1500سال نوریه نه 1500کیلومتر من مطمءنم اگه اونارو پیدا کنیم جنگ میشه…

    • Avatar بنده خدا گفت:

      مطمئنا موجوداتی خارج از زمین هم زندگی میکنند و حیات فقط مختص به زمین نیست و در مورد زندگی خارج از زمین در قرآن چند آیه وجود دارد.

  3. Avatar سینا عاقلی گفت:

    یک سیاره بوده که انسان ها با موجودات فرا زمینی دیدار کرده ان د سیاره ای به نام سرپو

  4. Avatar عباس گفت:

    “تاکنون مشاهدات زیادی از UFO یا موجودات فضایی به ثبت رسیده اما هنوز انسان ها به وجود قطعی موجودات فضایی نرسیده اند”
    دوستان سخنرانی UFOو رائیلیسم رائفی پور رو گوش کنند.

  5. Avatar علی گفت:

    بسیار لذت بردم ..افرین بر ناسا و امریکا …هزاران بار درود بر امریکا که انقد اینده بشریت واسش مهمه…درود بر امریکا

  6. Avatar لیلا میرزاخان گفت:

    چقدر مطلب جالبی بود! کاری به صحتش ندارم. همین که مشخصه کجاها مرموزترین نقاط جهانن خودش خیلی جالبه! ممنون

  7. Avatar رضا گفت:

    ممکنه اصلا تا چندسال اینده دید ما به دنیا عوض شه….

  8. Avatar ali گفت:

    وقتی حاضری به هر قیمت مقاله ای منتشر بشه!! بدون هیچ پشتوانه علمی! لطفا همچین مقاله های فاقد ارزش علمی رو دیگه منتشر نکنید.

  9. Avatar seedni گفت:

    ممنون از این پست . بسیار عالی
    لطفا این جمله را تصحیح کنید “سحابی اوریون در فاصله 1500 کیلومتری زمین قرار دارد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.