مدل‌های مرغوب اقلام ارزان قیمت

مدل‌های مرغوب اقلام ارزان قیمت می‌توانند عموما بهترین هدایا را رقم بزنند

اگر قرار است امسال با محدودیت بودجه به خرید سال نو بروید، پول‌های خود را به سمت بهترین کیفیت‌های ممکن در هر محصولی متمرکز نمایید. مدل‌های مرغوب اقلام ارزان قیمت می‌توانند عموما بهترین هدایا را رقم بزنند. با این روش می‌توانید در مناسبت‌های پیش رو، عزیزانتان را خوشحال کنید. در ادامه با این نکته در خرید هدایایتان، همراه دینو باشید.

مدل‌های مرغوب اقلام ارزان قیمت

همیشه سعی کنید بهترین مدل‌های مرغوب اقلام ارزان قیمت را بخرید تا یک مدل معمولی با کیفیت پایین از محصولات گران قیمت. همان طور که گفته شد، عموما این روش برای خوشحال کردن مخاطب شما نتیجه بخش خواهد بود. «Seth Godin» در وبلاگ خود این طور توضیح می‌دهد:

اگر می‌خواهید شخصی را با هدیه خوشحال کنید، بعید است که شما با خرید مدلی نسبتا معمولی از هر چیزی که در نظر دارید، موفق شوید. حتی اگر آن هدیه، ارزش مادی زیادی هم داشته باشد.

تحقیقات نشان می‌دهند که شما زمانی به بهترین نتیجه ممکن می‌رسید که یک هدیه از رده ارزان‌تر تهیه کنید، با این ویژگی که ظاهرا آن چیز، بهترین بهترین در جهان باشد.

جوراب یا ربات

یک جفت جوراب خیلی خوب یا چند جفت جوراب بسیار باکیفیت، هدیه‌ای به مراتب بهتر از یک محصول ارزان قیمت و بی‌کیفیت از یک هدیه الکترونیکی و یا هر چیز رده بالای دیگری که کیفیت مناسبی نداشته باشد، است. جوراب‌های پشمی‌ای که پاهای شما را در سرمای زیر 20 درجه گرم نگه می‌دارند، با هیجان و خوشحالی بیش‌تری به یاد می‌آیند تا یک ربات به اصطلاح نظافتچی «مقرون به صرفه» که حتی نمی‌تواند موهای حیوان خانگی شما را جمع کند! مدل‌های مرغوب اقلام ارزان قیمت عموما هدایای بهتری هستند.

مدل‌های مرغوب اقلام ارزان قیمت

استثنائات مدل‌های مرغوب اقلام ارزان قیمت

به طور واضح استثنائاتی نیز در این قانون وجود دارد که باید به آن‌ها نیز توجه کنید. به عنوان مثال، بچه‌ها عموما تمایل دارند اسباب بازی‌های کم کیفیت و بدون فناوری ویژه را نسبت به جوراب‌های با کیفیت بالا ارزش گذاری کنند. هر چند که بچه‌ها نیز نسبت به نام‌های تجاری حساس هستند و ممکن است ترجیح دهند به جای چند مورد ناشناس و بی‌هویت، یک کالای ویژه با نام تجاری پرطرفدار دریافت کنند. به همین ترتیب، اگر نسخه رده چهارم محصولی، تنها راهی باشد که خانواده شما امسال آن وسیله بسیار مورد نیاز را تهیه خواهد کرد، اجازه ندهید شما را از خرید آن منصرف کنم. این توصیه به منظور جلوگیری از خرید لپ تاپ‌های ارزان قیمت یا کت‌های زمستانی ویژه در نظر گرفته شده است، زمانی که گزینه‌های بهتر و مناسب‌تری وجود دارند.

مخاطب اصلی این مطلب شخصی است که در نظر دارد یک صفحه نمایش هوشمند ارزان قیمت را به کسی هدیه دهد. بهتر است بدانید که ممکن است با صرف همان مقدار پول (حتی با پول کمتری) روی یک نوشیدنی یا شکلات با کیفیت بسیار بالا، نتیجه بسیار مطلوب‌تری دریافت کنید. اگر شما نیز با محدودیت بودجه خرید می‌کنید، آیا این استراتژی هدیه دادن مورد حمایتتان است؟ و اگر شما به جای دریافت کننده این هدیه باشید، برای کدام نوع از این هدایا ارزش بیش‌تری قائل هستید؟ آن‌هایی که مدل‌های مرغوب اقلام ارزان قیمت هستند، یا آن‌هایی که یک مدل معمولی از یک محصول رده بالا می‌باشند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Twocents.lifehacker

بیشتر بخوانید: بهترین هدیه برای کودکان چیست و چه تأثیری بر یادگیری و تمرکزشان دارد؟

بیشتر بخوانید: ژاکت پف‌دار تخریب‌ناپذیر 15 برابر قوی‌تر از استیل: هدیه‌ای ویژه برای رویاهای زمستانی

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.