مراسم اسکار سال 2019

مراسم اسکار سال 2019 به طرز جالبی بدون میزبان برگزار خواهد شد

اواخر سال 2018 بود که اعلام شد کوین هارت قرار است میزبان مراسم اسکار سال 2019 باشد، اما کمی بعد بدلیل خبرهای جنجالی هارت کنار کشید. حالا گفته شده است که مراسم امسال بدون هیچ میزبانی برگزار خواهد شد.

میزبانی برای مراسم اسکار سال 2019 نیست!

چند ماه پیش اعلام شد که کوین هارت بازیگری که بیشتر او را به دلیل حضور در نقش‌های کمدی‌اش در هالیوود می‌شناسیم قرار است که مجری مراسم امسال اسکار باشد (لینک خبر). اما کمی بعد از اعلام این خبر، کاربران توئیتر، نظرات قدیمی، هر چند جنجالی او در در رابطه با همجنسگرایی را در این شبکه اجتماعی منتشر کردند و همین موضوع باعث شد که کوین هارت از میزبانی مراسم اسکار سال 2019 انصراف دهد.

در همان زمان شایعاتی مبنی بر برگزاری مراسم بدون مجری به گوش می‌رسید، هر چند که گزینه‌های دیگری مانند جیمی کیمل و الن دجنرس هم همچنان بر روی میز وجود داشتند. اما از آنجاییکه اسکار یک بار استفاده از مجری تکراری را تجربه کرده بود و شاهد افت محسوسی در تعداد بینندگان خود بود، به نظر می‌رسید که نمی‌خواست بار دیگر این ریسک را قبول کند. حالا امروز ورایتی گزارش داده است که برگزار کننده این مراسم تصمیم گرفتند تا اسکار 2019 بدون میزبان برگزار شود. البته جالب است بدانید که این اولین بار نیست که مراسم بدون حضور مجری ثابت برگزار می‌شود و قرار هم نیست که شاهد یک فاجعه و یا اتفاق عجیب و دور از ذهنی باشیم. حتی ممکن است این موضوع نتیجه‌ای کاملاً عکس داشته باشد.

گفته شده است که به جای یک میزبان ثابت، در مراسم امسال شاهد حضور تعداد زیادی از افراد سرشناس مانند بازیگران و چهره‌های نام‌آشنایی هالیوودی خواهیم بود که در بخش‌های مختلف به معرفی نامزدهای جوایز و برندگان آنها خواهند پرداخت. علاوه‌براین احتمالاً یک بازیگر سرشناس آمریکایی مراسم اسکار 2019 را با مونولوگی احتمالاً اجتماعی – سیاسی آغاز خواهد کرد.

اسکار 2019 که 91مین دوره این مراسم است 24 فوریه (5 اسفند) برگزار خواهد شد. نامزدهای این مراسم هم 22 ژانویه (دوم بهمن ماه) معرفی خواهند شد.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.