برترین فیلم های فضایی

3 فیلم برتر فضایی: معرفی برخی از برترین فیلم های فضایی برای روزهای قرنطینه

فیلم‌های فضایی زیادی تا امروز ساخته شده است اما برخی از این فیلم‌ها بسیار جاودانه بوده‌اند و ذهنیتی جدید از فضا و فضانوردی را برای بشریت به ارمغان آورده‌اند. در این مطلب به معرفی برخی از برترین فیلم های فضایی سال‌های اخیر خواهیم پرداخت در نتیجه اگر به این ژانر فیلم‌ها علاقه دارید در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال برای روزهای قرنطینه‌ ویروس کرونا و سرگرمی‌های روزمره

برترین فیلم های فضایی

۳) فیلم Gravity

برترین فیلم های فضایی

فیلم Gravity یا جاذبه یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین فیلم‌های فضایی خواهد بود. این فیلم با هنرمندی ساندرا بولاک و جورج کلونی و کارگردانی آلفونسو کوارون ساخته شده است. فیلم Gravity در مراسم اسکار ۲۰۱۴ موفق به دریافت هفت جایزه در بخش‌های شد. ماجرای این فیلم در واقع اولین سفر یک مهندس پزشکی ناسا بوده که ماموریت تعمیر یک تلسکوپ هابل را به عهده دارد اما با مشکلاتی مواجه می‌شود. در واقع ساندرا بولاک در این فیلم به خوبی نقش خود را به ایفا کرده و در تمام طول فیلم سعی دارد تا خود را نجات دهد و به خوبی حس دست و پنجه نرم کردن با مرگ را در فضا به مخاطب منتقل می‌کند.

۲) فیلم Ad Astra

برترین فیلم های فضایی

فیلم علمی تخیلی Ad Astra یا به سوی ستارگان نیز یکی از برترین فیلم‌ های فضایی این روزها بوده و با هنرمندی برد پیت در سال 2019 به نمایش در آمده است. این فیلم به کارگردانی جیمز گری ساخته شده و ماجرای ماموریت بازگرداندن یکی از فضانوردان از سیاره نپتون را به تصویر می‌کشد. داستان فیلم بسیار جذاب و هیجان‌انگیز بوده و تصویر فوق‌العاده جذابی از زندگی بشریت در آینده را نیز به تصویر می‌کشید. این فیلم به شکلی خلاقانه آینده و پیشرفت تکنولوژی در زمینه فضانوردی را به نمایش گذاشته و به طور کلی یکی از گزینه‌های فضایی برای این روزهای قرنطینه خواهد بود.

۱) فیلم Interstellar

برترین فیلم های فضایی

فیلم Interstellar یا بین ستاره‌ای به طور حتم یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های علمی‌ تخیلی در سبک فضایی است که با بازی درخشان متیو مک کانهی و کارگردانی کریستوفر نولان همگان را متحیر خواهد کرد. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های نولان بوده که درباره فضانوردانی است که از منظومه شمسی خارج می‌شوند و به سیاه چاله سفر می‌کنند تا سیاره دیگری برای سکونت بشریت در فضا پیدا کنند. این فیلم صحنه‌هایی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز دارد و موفق به دریافت پنج جایزه در زمینه‌های مختلف بوده است. از سوی دیگر موسیقی‌های این فیلم، فضایی فوق‌العاده را ارائه می‌دهد و بیننده را در فضایی کاملا متفاوت غرق خواهد کرد. تماشای این فیلم در این روزها به شدت توصیه می‌شود.

امتیاز: 4.3 از 5 (7 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۱۴ دیدگاه

  1. Avatar حمید گفت:

    ادیسه فضایی کوبریک و سولاریس تارکوفسکی از اینا بهترن… توی این لیست در میان ستارگان بهتره از دوتا دیگه هست ولی عامه پسنده…بنظرم نولان اخر داستانشو جوری تموم کرد که همه راضی بودن… برا من جالب نبود این پایان خیلی آرمانی شد.

  2. Avatar سپهر گفت:

    سلام من قبلا یه سریال دیدم در مورد حمله ی فضایی ها به زمین که یه پدر و ۲تا پسرن با کلی آدم ‌آواره باهاشون میجنگن،‌خیلی سریال جذابی بود و‌میدونم هم ۲۰۱۰ به بعد بود ساختش و‌امریکایی بود لطفا لطفا اگه اطلاعاتی دارید یا میدونید کدوم سریال رو‌میگم بهم اطلاه بدین خیلیی برام‌ مهمه،‌ممنون از سایت خوبتون.
    ترجیحا ایمیل بدید مرسی

  3. Avatar سامان گفت:

    البته فاصله گزینه های دو و سه با گزینه یک خیلی زیاده، توی لیست بلند بالای فیلم های بزرگ فضایی تاریخ سینما از این لیست فقط Interstellar میتونه نماینده شایسته ای باشه، گرچه در نبود فیلم های بزرگ فضایی در چند سال اخیر میشه با کمی اغماض gravity و ad astra رو هم توی لیست گذاشت، ولی بنظر من فیلم های گیشه ای مثل guardians of galaxy یا حتی avengers میتونن گزینه های بهتری به جای این دو گزینه باشن!

  4. Avatar /=farKiA=/ گفت:

    intestellarخیلی قشنگه ولی یه چیز دیگه هم هست که اندازه اینتر قشنگ نیست ولی خیلی قشنگ و عجیب اینجا نزاشتتش به نام مریخی (martin)که عالیه

  5. Avatar احسان گفت:

    سلام
    هر سه شون عالی هستن
    ولی بین ستاره ای فوق العاده است

  6. Avatar شیفته گفت:

    جاذبه و دیگر هیچ…..
    عالی بود.

  7. Avatar لیلا میرزاخان گفت:

    هر سه فیلم بی نظیر و شاهکارن👌🏼👌🏼👌🏼 به همه کسایی ک ندیدن توصیه میکنم حتما ببینن

  8. Avatar blur گفت:

    intestellar و دیگر هیچ

    • Avatar سعید مداحی گفت:

      واقعا.یک شاهکار فلسفی بتمام معنی است.موقع تماشای فیلم و با وجود اینکه حداقل برای بارهای اول و دوم, از درک درست محتوی و پیام فیلم ناتوان بودم; لیکن فضای عجیب و بسیار متفاوت آن, از همان بار اولی که دیدم; منرا میخکوب کرد…اصلا نمی توانم آنرا با فیلم های کلیشه ای هالیوود مقایسه کنم و بلکه از دید من, بیشتر شبیه کارهای تارکوفسکی مثل سولاریس بوده است.البته همان سولاریس زیبای روسی را,آمریکاییها نیز با بازی ناتاشا مک الهون و جرج کلونی بازسازی کردند که تقریبا, بویی از معنویت در این نسخه آمریکایی نبود و فقط رنگ و لعاب و جلوه های بصری خوبی داشت.

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      کاملا موافقم! حقیقتا ی شاهکار بی نظیر تو تاریخ فیلمهای علمی تخیلی هستش ک بارها و بارها دیدنش ارزش داره👍🌌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.