معما بازی خطای دید

معما: بازی خطای دید و پیدا کردن عدد متفاوت در بین اعداد داده شده

دریکی از مطالب قبل اشاره‌کرده‌ایم که قدرت تشخیص و دید انسان بسیار گسترده است و ما می‌توانیم با کمک دیدن درک خوبی از محیط اطرافمان به‌دست آوریم. اما در مواقعی چشم انسان دچار خطای دید می‌شود و نمی‌تواند به خوبی چیزی را که می‌بیند درک کند. در این مطلب نیز یک تصویر یا یک بازی خطای دید را ارائه خواهیم کرد که دید شما را به چالش بکشیم و امیدواریم که این معما موردتوجه‌تان قرار گیرد.

بازی خطای دید ؛ بازی پیدا کردن عدد

در این بازی تصویری را ارائه خواهیم کرد که در این تصویر تعدادی عدد 9 در کنار یکدیگر قرارگرفته‌اند و شما باید باقدرت بینایی و هوش خود عدد 8 از بین عددهای دیگر پیدا کنید. این تصویر کمی گیج‌کننده خواهد بود و شاید پیدا کردن عدد 8 با در نظر گرفتن خطای دید کمی طول بکشد اما حتماً قابل دید خواهد بود. می‌توانید قبل از پیدا کردن زمان بگیرید و ببینید در چند ثانیه می‌توانید عدد 8 را از بین اعداد 9 پیدا کنید.

این قبیل بازی‌ها بسیار جالب و جذاب هستند و قطعاً نظرتان به این بازی ساده و گیج‌کننده جلب خواهد شد اما درعین‌حال بسیار ساده است و قطعاً همه‌ی افراد باقدرت بینایی بالا و دقت و تمرکز زیاد می‌توانند به سؤال این معما پاسخ دهند. برای پیدا کردن عدد 8 از بین اعداد دیگر باید تمرکز کنید و با دقت بالایتان عدد موردنظر را پیدا کنید. این بازی سرگرم‌کننده می‌تواند قدرت تشخیص و بینایی شما را بسنجد. البته ممکن است قبلاً این بازی خطای دید را انجام داده باشید اما تکرار مجدد آن‌هم جالب خواهد بود. پس از پیدا کردن پاسخ معما می‌توانید سطر و ستون عدد 8 را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

نکته: پاسخ این معما یک هفته‌ی دیگر در ادامه‌ی همین مطلب ارائه خواهد شد درنتیجه می‌توانید پس از یک هفته پاسخ صحیح را در سایت ببینید.

بازی خطای دید

پاسخ معما: از پایین سطر پنجم عدد یک به آخر

توجه:  پاسخ معمای قبل را مشاهده نمایید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۹ دیدگاه

  1. Avatar فری گفت:

    فکر می کردم زودتر پیداش کنم اما 7-8 ثانیه طول کشید تا آن گوشه ببینمش 🙂

  2. Avatar نازی گفت:

    سطر 8 ستون 2 از راست در 10 ثانیه پیدا کردم😎

  3. Avatar elliot گفت:

    زیر 10 ثانیه پیدا شد ک

  4. Avatar حسن سنگتراش گفت:

    باورتون میشه توی صدم ثانیه دیدمش

  5. Avatar رضا گفت:

    سطر ۳۳ و ستون هشتم

  6. Avatar محمد گفت:

    سطر8 دومی از راست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.