مهدی یراحی

آیا مهدی یراحی به‌دلیل موزیک ویدئوی جنجالی‌اش ممنوع‌الفعالیت شده است؟

مهدی یراحی چند روز پیش موزیک ویدئوی جدید خود را با نام “پاره سنگ” منتشر کرد، که زمینه‌ساز جنجال‌های زیادی برای او شده است. اخباری هم مبنی بر ممنوع الفعالیت شدن او در رسانه‌ها منتشر شده است، هر چند که به نظر نمی‌رسد چندان صحیح باشد.

غیرمجاز بودن موزیک ویدئوی “پاره سنگ” مهدی یراحی

پس از انتشار این موزیک ویدئو در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های موسیقی، مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به آن واکنش نشان داد و گفت:

کلیپ منتشر شده «پاره سنگ» در فضای مجازی با کلیپی که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز داده، مغایرت دارد و تحریف شده است.

فروغی همچنین در رابطه با تغییراتی که در متن ترانه این قطعه نیز  ایجاد شده ، گفته است:

همچنین بخشی از شعر منتشر شده در این کلیپ، متفاوت با شعری است که برای درخواست مجوز ارائه شده است. بنابراین کلیپ «پاره سنگ» آن چیزی نیست که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن مجوز داده و غیرمجاز است.

پس از انتشار این موزیک ویدئو فعالیت‌های موسسه “جام سبز” به حالت تعلیق درآمد و شایعاتی مبنی بر ممنوع الکار شدن مهدی یراحی هم به گوش می‌رسید، اما خوشبختانه خبر دوم توسط فروغی تکذیب شد. او در این رابطه گفت:

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آن موسسه‌ای که این کلیپ را منتشر کرده برخورد خواهد کرد و آن‌ها را به دفتر موسیقی احضار می‌کنیم تا توضیحات لازم را به ما بدهند و بعد از آن برای ادامه فعالیت آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد. چون درخواست کننده کلیپ «پاره سنگ» موسسه است، دفتر موسیقی با موسسه وارد گفتگو می‌شود و تذکرات لازم را به آن‌ها می‌دهد و پس از آن، برای ادامه روند فعالیت آن‌ها تصمیم می‌گیرد. بنابر این خبر ممنوع‌الفالیت بودن مهدی یراحی درست نیست، چون هنوز هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

کنسرت اهواز و شروع شایعات

کنسرت مهدی یراحی

پاره سنگ یکی از قطعات آلبوم جدید مهدی یراحی با نام “سه‌گانه اجتماعی اول” است. پیش از این قطعه دیگری از این آلبوم تحت عنوان “سرسام” به صورت موزیک ویدئو در رسانه‌ها منتشر شده بود. پیش از این شایعاتی مبنی بر این موضوع وجود داشت که این خواننده به دلیل آنکه با لباس کارگران فولاد اهواز بر روی صحنه کنسرتی در این شهر حضور پیدا کرده، به بهانه موزیک ویدئوی جدید ممنوع‌الفعالیت شده، اما این خبر با اعلام اینکه هنوز در این رابطه تصمیم‌گیری نشده، تکذیب شد.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.