مزدک میرزایی

مهاجرت مزدک میرزایی و همکاری او با شبکه خارجی “ایران اینترنشنال”

به تازگی خبری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده که در راستای مهاجرت مزدک میرزایی، گزارشگر و مجری کشورمان به خارج از کشور و همکاری او با شبکه خارجی فارسی زبان “ایران اینترنشنال” بوده است. واکنش‌ها نسبت به این خبر بسیار شدید بوده و نظرات متفاوتی را در این زمینه شاهد بوده‌ایم. بر اساس گزارش‌های سایت‌های مختلف، مشخص شده که مزدک میرزایی هم اکنون در لندن به سر می‌برد و همکاری خود را با شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال آغاز کرده است. البته باید اشاره کنیم که هنوز کسی به طور رسمی این خبر را تایید نکرده و خود تلویزیون نیز از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی می‌کند. در ادامه جزییات بیشتر این خبر و واکنش‌های مردم را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

مزدک میرزایی به شبکه ایران اینترنشنال ملحق شد!

قبل از هر چیزی باید بگوییم که چنین خبری هفته‌ها قبل در رابطه با عادل فردوسی‌پور نیز منتشر شده بود که خود فردوسی‌پور، این خبر را تکذیب کرد. اما اکنون در رابطه با مزدک میرزایی، نه تاییدیه و نه تکذیبیه‌ای منتشر نشده و همین ماجرا را جدی‌تر کرده است. هنوز صحت این ماجرا مشخص نیست اما همه سایت‌ها و روزنامه‌های رسمی کشور، این خبر را با اطمینان منتشر کرده‌اند.

مزدک میرزایی

مزدک میرزایی در برنامه‌های ورزشی مختلفی با شبکه سه سیما همکاری داشت اما او نیز مانند بسیاری دیگر پس از مدتی از شبکه محو شد و دیگر در شبکه حضور نداشت. به هر جهت طبیعی بود که او نیز مانند بسیاری دیگر برای امرار معاش از کشور خارج شود. همانطور که در مطالب قبل اشاره کرده بودیم صدا و سیما تمامی مهره‌های خوب خود را کنار زده و هرکس را به نوعی حذف کرده است در نتیجه باید انتظار چنین اخباری را نیز داشته باشیم.

مزدک میرزایی نیز از جمله‌های مهره خوب در بین گزارشگران تلویزیون بود و رفتن این چنینی هموطنانمان کمی غم‌انگیز خواهد بود. او در دوره کار خود در زمینه‌های مختلفی فعالیت کرد می‌توان به اجرا، گزارشگری فوتبال، مترجمی و فعالیت‌های این چنینی اشاره کرد. او فعالیت خود را از سال 1376 در تلویزیون آغاز کرد و در کنار این فعالیت‌ها به آموزش فوتبال و فعالیت در مدارس فوتبال نیز می‌پرداخت. به طور کلی او در زمینه فوتبال فعالیت‌های خوبی در ایران داشته و در سال 1384 به عنوان بهترین گزارشگر صداوسیما انتخاب شد.

نظرات و واکنش‌ها به مهاجرت مزدک میرزایی

البته بر اساس نظرات برخی از کاربران، مزدک میرزایی گزارشگر مهمی نبود در نتیجه رفتنش هم اهمیت ندارد و در این زمینه طنزهایی هم ساخته شد. اما از نظر برخی دیگر رفتن مزدک میرزایی از ایران و موفق نشدن او در تلویزیون ایران خبر بدی به حساب می‌آید. در واقع حتی اگر مزدک میرزایی گزارشگر مهمی نباشد باز هم رفتن و مهاجرت او احساس بدی خواهد بود زیرا این سوال در ذهنمان به وجود می‌آید که مگر شرایط چقدر برایمان بد شده که از کشور خودمان فرار می‌کنیم تا در کشوری دیگر به آرزوها و اهدافمان برسیم. در نهایت امیدواریم که مزدک میرزایی در هر کجای دنیا که هست، پر قدرت به فعالیت در حرفه خود بپردازد. شما عزیزان نیز می‌توانید نظرات خود را در این زمینه و مهاجرت مزدک میرزایی به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 3.8 از 5 (14 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۱۱ دیدگاه

  1. Avatar عقل گفت:

    در تاریخ , هیچ کشوری مثل انگلیس , آمریکا , روسیه , و فرانسه در حق مردم خیانت نکردن .
    هنوز هم همون سیاستها رو در قبال ایران دارن.
    روسیه یه مقدار بهتر شده. , ولی چشمم از 3 تا کشور دیگه , آب نمیخوره.

  2. Avatar داود گفت:

    هر جا خبر مهمی منتشر میشه که مردم ناراحت میشن یه عده مواجب بگیر شروع به زدن پستهای میهن پرستی میکنن نمون ش را میتونید بالاتر ببینید از بزرگی پرسیدن چرا کشور به انحطاط گرایید گفت به دو علت کارهای کوچک را به مردان بزرگ و کارهای بزرگ را به مردان کوچک سپردم الان دقیقا شده مصداق ایران

  3. Avatar ملول گفت:

    به آغوش عربستان وهابی ؟؟؟؟؟؟؟

  4. Avatar assassinscreed mr rohany گفت:

    *** کسی که که این مطلبو کارکرده که هنوز نمی تونه خبر بدون جانب گیری از طرف خاصی رو منتسر کنه.
    کسی که بعد از این همه سال نمی دونه انگلیس دسمن ماست باید بره به درک.

  5. Avatar مبینا گفت:

    حیف شد که رفت

  6. Avatar علی گفت:

    السلام المزدک

    • Avatar علی گفت:

      رفتن و مهاجرت انسان‌ها یک مسئله کاملاً طبیعی می‌باشد. انسان‌ها همواره دنبال شرایط بهتری برای ادامه زندگی هستند، حالا ممکنه گاهی مهاجرت رو برای زندگی بهتر انتخاب کنند که نه تنها عیبی نداره خیلی هم خوبه.

      • Avatar حسین گفت:

        اصلا طبیعی نیست.لا اقل برای آدم هایی که در این کشور مشهور هستن.ایران در شرایط بسیار سختی قرار داره مثلا رامبد جوان که چندین سال مردم رو به آرامش و بردباری دعوت میکرد.و جوری نمایش اجرا میکرد که انگار مشکلی در کشور وجود نداره و سردمدار شادی بود ناگهان اقدام به مهاجرت میکنه نشون میده که این کشور غرق فساد و دروغگویی وگول زدن مردم هست.ونه تنها مردم رو خیلی دلسرد و ناامید میکنه بلکه باعث افزایش بزهکاری و تنش در جامعه میشه و آرامش رو از مردم صلب میکنه.و عامه مردم به تقلید از اونها به فکر مهاجرت میفتن به جای اینکه کشور خودشون رو آباد کنن .مشاهیر هم باید در کنار مردم یک پارچه و واحد باشن تا بتونن از این وضعیت سخت عبور کنن.

  7. Avatar kambiz گفت:

    اگه گزارشگر مهمی نبود منی که فوتبالی نیستم این خبرو نمی خوندم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.