پیدا شدن لیدا کاوه

ماجرای ناپدیدشدن لیدا کاوه – فرضیه آدم‌ربایی تا چه اندازه حقیقت دارد؟

روز شنبه، 1 تیر ماه بود که خبری در شبکه‌های اجتماعی با تصویر دختری دست به دست چرخید: ناپدیدشدن لیدا کاوه. در این اخبار اعلام شده بود:

لیدا کاوی لی از روز جمعه از خانه خارج شده و دیگر خبری از او نیست. اگر اطلاعاتی از او دارید با شماره *** تماس بگیرید و خانواده او را از نگرانی در بیاورید.

ماجرای گم شدن لیدا کاوه از زبان خواهرش

خواهر بزرگتر لیدا در گفت‌وگویی که با رسانه‌ها انجام داده بود، ماجرا ناپدید شدن خواهر خود را اینگونه شرح داد:

ساعت حدود 12:15 روز جمعه بود که لیدا برای چاپ یک عکس روی تخته شاسی از خانه خارج شد. گویا ابتدا برای چاپ عکس به سعادت آباد رفته اما چون عکاسی بسته بوده به شهرک غرب مراجعه کرده است. این‌ها را بعدا یکی از دوستانش برایم تعریف کرد. ساعت 2 بعد از ظهر بود که یک پیام از لیدا برایم ارسال شد، وقتی پیام را نگاه کردم نوشته بود “من شارژ ندارم، تا نیم ساعت دیگر به خانه برمی گردم، نگران نباش”. به همه چیز فکر می کردم به جزء اینکه قرار است دیگر خواهرم را نبینم. شب بود که به خانه برگشتم، اما لیدا هنوز به خانه برنگشته بود. نگرانش شدم، با گوشی تلفن همراهش که تماس گرفتم خاموش بود. دلشوره‌ام هر لحظه بیشتر می‌شد. خیلی ترسیده بودم. با همه دوستانش تماس گرفتم و از لیدا پرسیدم اما هیچ کس خبری نداشت.

خواهر لیدا در ادامه اینگونه توضیح داد که پس از آنکه ساعت از 12 گذشت و خبر از او نشد به کلانتری رفته است. روز شنبه، فردای آن روز پرونده‌ای درخصوص ناپدید شدن این دختر 38 ساله تشکیل شد. بعد از با آن انتشار عکس او در شبکه‌های مجازی تلاش شد تا ردی از او بدست آید.

پیدا شدن لیدا کاوه

پیدا شدن لیدا کاوه

در نهایت روز گذشته در خبرها اعلام شد که لیدا کاوه که روز جمعه به‌طرز مشکوکی ناپدید شده بود، توسط پلیس آگاهی پیدا شده و در بیمارستان بستری است، اما آسیب‌های او جدی نیست. لیدا پس از بهبود شرایط جسمی خود ماجرای ربوده شدنش را اینگونه شرح داده است:

راه بازگشت به خانه، در میدان صنعت سوار پرایدی شدم و سرنشینان پس‌ از سوار شدن، سرم را زیر صندلی عقب برده و من را به سکوت وامی‌دارند. در میانه ‌راه بی‌هوش شدم و وقتی چشم باز کردم درون خانه‌ای بودم. در چند روز اول به من دارو تزریق می‌کردند و من نیم‌هوشیار بودم. پس ‌از چند روز گفتند می‌خواهند قلب مرا به شخص دیگری پیوند بزنند. در همان خانه آزمایش‌های لازم برای پیوند قلب را از من گرفتند. اما بعد از چندروز گفتند که قلب برای پیوند به‌ کسی‌ که در نظر داشته‌اند به ‌درد نمی‌خورد و پس‌از این‌که داروهای زیادی به من زدند، دوباره مرا سوار خودرو کردند.

سردار حسین رحیمی درخصوص ماجرای مفقود شدن و پیدا شدن لیدا گفته است:

تیم‌هایی ویژه، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه سرانجام شب گذشته این دختر جوان در حالی که شرایط روحی  مناسبی هم نداشت در محدوده شهرک غرب یعنی همان منطقه‌ای که مفقودی‌اش اعلام شده بود کشف شد. با توجه به شرایط روحی که این دختر جوان داشت وی به بیمارستان منتقل شد که با معاینات انجام شده اعلام کردند مشکلی در این زمینه وجود ندارد. در حال حاضر نیز این دختر جوان در پلیس آگاهی است تا بررسی‌ها و تحقیقات بیشتر درباره چرایی مفقودی‌اش انجام شود اما تاکنون کسی در این زمینه دستگیر نشده است. فعلاً فرضیه آدم ربایی مطرح نیست و درحال انجام بررسی‌های تکمیلی هستیم.

برخلاف توضیحات ارائه شده توسط لیدا کاوه، طبق اظهارات رییس پلیس پایتخت احتمال آدم‌ربایی در این پرونده ضعیف است و برای اطلاع از چندوچون ماجرا باید همچنان در انتظار اظهارات مقامات رسمی بمانیم.

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar Negin گفت:

    همش خالیبندی بوده برای معروف شدن. گندش درمیاد بزودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.