ایده خلاقانه نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی روی سینک دستشویی توسط هنرمند ایتالیایی

ایده خلاقانه نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی روی سینک دستشویی توسط هنرمند ایتالیایی

«مارتا گروسی» (Marta Grossi) با بهره‌گیری از تخیل ویژه خود، عمل شستن دست را بی‌نهایت سرگرم کننده کرده است. این هنرمند ایتالیایی، با طراحی‌های زیبا به وسیله آبرنگ، سینک خود را نقاشی می‌کند تا در نهایت این زیبایی را بشویید. در ادامه با همراهی دینو ایده خلاقانه نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی روی سینک دستشویی توسط هنرمند ایتالیایی را تماشا کنید.

ایده خلاقانه نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی

گروسی یک هنرمند و کارگردان خلاق است که در شهر میلان ایتالیا دوران قرنطینه خانگی ویروس کرونا را می‌گذراند. یکی از همین روزها وقتی که کاغذهای نقاشی سنتی‌اش تمام شدند، او به این روش ابتکاری روی آورد. برای دستیابی به اثری جادویی، او شروع به استفاده از آبرنگ‌های خود به طور مستقیم روی سینک دستشویی کرد. او قبل از شستشوی هنر رنگارنگ خود، به هر یک از این طرح‌های زیبا اجازه می‌داد که 24 ساعت روی سینک باقی بمانند. او با Insider درباره چگونگی تبدیل یک وسیله مخوف به بستری برای خلق آثار هنری زودگذر اما زیبا صحبت کرده است. در ادامه بخشی از صحبت‌های او را می‌خوانید

ایده خلاقانه نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی - ماورا

صحبت‌های گروسی درباره ایده خلاقانه نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی

ایده خلاقانه نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی روی سینک دستشویی، اولین بار زمانی به ذهن من رسید که در روزهای اوج شیوع ویروس کرونا در جهان و برقراری قوانین محلی برای قرنطینه‌های شدید در شهرها، از فروشگاه مواد غذایی به خانه برگشتم. همه چیز در شهر حس و حال آخرالزمانی داشت. من مدام صدای هلی کوپترهای امدادی را می‌شنیدم. وقتی به خانه برگشتم بسیار ناراحت بودم و فقط می‌خواستم همه چیز را بشویم. در حالی که دستانم را در سینک دستشویی می‌شستم، متوجه جعبه آبرنگم کنار سینک شدم. ناگهان چیزی درون من حرکت کرد و من شروع به نقاشی کردم. اول شاخه‌ها ظاهر شدند و سپس شکوفه‌های گیلاس را کشیدم. در آن لحظه، به کلی آهنگ زمان را از دست دادم و تمام افکار ناخوشایندم شسته شدند.

ایده خلاقانه نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی - زندگی
ایده خلاقانه نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی - نجابت قو
ایده خلاقانه نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی - لاله‌ها
ایده خلاقانه نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی - سبزی زندگی

من معتقدم غوغای غریب رنگ‌ها باعث می‌شود احساس کنید که در سرویس یک هتل مجلل هستید و یا برای شام آخر هفته به یک رستوران شیک رفته‌اید. چنین حال و هوایی تمام افکار منفی و ناخوشایند شما را از بین می‎برد و باعث می‌شود هر بار که برای شستن دستانتان به سراغ سینک می‌روید، لبخند بزنید.

نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی - شکوفه‌های گیلاس
نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی - گل‌های رتگارنگ

ایده خلاقانه نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی روی سینک دستشویی این طور شکل گرفت که من می‌خواستم با استفاده از چیزهایی که برایم آشنا هستند، از دستان خود برای خلق احساسی جدید استفاده کنم. آبرنگ‌هایم وسایلی هستند که من می‌دانم چگونه باید از آن‌ها استفاده کنم تا در لحظه بمانم و اجازه ندهم اتفاقات خارج از کنترلم بر من تاثیر بگذارند.

نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی - طبیعت بی‌نظیر
نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی - بازی رنگ‌ها

این طرح‌ها نمونه‌ای از هنر موقتی است که اهمیت گرامی داشتن زندگی در لحظه را نشان می‌دهد. من دائما به خودم یادآوری می‌کنم که هیچ چیز برای همیشه دوام ندارد و با شستن طرح‌ها، روز جدیدی می‌سازم.

نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی - عروس‌های دریایی زیبا
خلاقیت گروسی در خلق فضاها
دنیای زیر آب از گروسی
پروانه‌های آزاد مارتا گروسی
نقل قول‌های مارتا گروسی

موضوعات طرح‌های گروسی

از حیوانات گرفته تا تصاویری از طبیعت و نقل قول‌های معروف، گروسی به تخیل خود اجازه داده است تا با جریان زمان همراه شود. در شرایطی که مردم ایتالیا و سراسر جهان مجبور به ماندن در خانه هستند، او به زیبایی فضای بیرون را به داخل خانه می‌آورد. این هنرمند خوش ذوق امیدوار است روزی نمایشگاهی مملو از سینک‌های نقاشی شده با الهام از شرایط قرنطینه فعلی جهان برگزار کند؛ زیرا، به عقیده وی  سینک‌ها و یکنواختی شستن دست‌ها همیشه نمادی از روزمرگی و بی‌توجهی همه ما به لحظات زندگی هستند.

آیا از تماشای تصاویر ایده خلاقانه نقاشی‌های خیره کننده آبرنگی روی سینک دستشویی توسط هنرمند ایتالیایی لذت بردید؟ نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Insider

بیشتر بخوانید: مکتب هنری جدید: تابلوی مکعب روبیک مونا لیزا در حراج پاریس 480000 یورو فروخته شد

بیشتر بخوانید: نقاشی های مشهور جهان : معرفی مشهورترین نقاشی های جهان در طول تاریخ

امتیاز: 4.5 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.