لیونل مسی- پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان

پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان چه کسانی هستند و چه میزان دستمزد دارند؟

بازیکنان فوتبال در سطح حرفه‌ای درآمد خوبی دارند و این موضوع حتی در کشور ما هم صدق می‌کند. اما پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان چه کسانی هستند؟ در ادامه با هم نگاهی می‌اندازیم به 5 بازیکن برتر فوتبال جهان با بیشترین درآمد.

5 مورد از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان

رتبه بندی پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان براساس میزان درآمد هفتگی آنها انجام گرفته است.

#5 الکسیس سانچز (منچستر یونایتد)

الکسیس سانچر - پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان

در پنجره نقل و انتقالات ژانویه 17/2018 سانچز از آرسنال به یونایتد پیوست. یونایتد در نبرد با منچسترسیتی این خرید را انجام داد به بازیکن جدید خود شماره 7 که پیش از این در اختیار بازیکنان بزرگی همچون اریک کانتونا، دیوید بکام و کریس رونالدو بود، اهدا کرد. شیاطین سرخ در ازای خرید ستاره شیلیایی خود، هنریک میخیتاریان را به آرسنال فرستادند. درآمد هفتگی سانچر هر چند که این روزها حضور پرفروغی در منچستر ندارد،  هفته‌ای 390 هزار پوند است که این رقم صد هزار پوند بیشتر از درآمد پول پوگبا می‌باشد.

#4 اسکار (شانگهای SIPG)

اسکار پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان

احتمالاً شما هم انتظار داشتید که در رتبه چهارم نام بازیکنانی مانند گرت بیل، گونزالو هیگواین یا کوین دی‌بروین را ببینید. اما ستاره برزیلی سابق چلسی این جایگاه را تصاحب کرده است. در اولین فصل حضور آنتونیو کونته، سراز به باشگاه چینی شانگهای پیوست. کونته باوجود باور به استعدادهای این ستاره جوان، جایی در تیم برای او پیدا نکرد و از سوی دیگر به سختی می‌شد پیشنهاد چشمگیر شانگهای SIPG را رد کرد. اسکار به همراه دیگر بازیکن برزیلی، یعنی “هالک” به شرق دور رفت و حالا درآمد هفتگی او در حدود 400 هزار پوند است. البته این درآمد بالا تاوانی دارد که دور ماندن از پیراهن تیم ملی است، هر چند که اسکار اعلام کرده از تصمیم خود پشیمان نیست.

#3 لیونل مسی (بارسلونا)

لیونل مسی - پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان

اگر لیستی وجود داشته باشد که در آن کلماتی مانند “بهترین و بزرگترین” وجود داشته باشد، بدون شک می‌توان نام لیونل مسی را در آن پیدا کرد. ستاره آرژانتینی دهه اخیر فوتبال، قطعاً نام خود را در تاریخ جاودانه کرده است. بارسلونا به هیچ وجه حاضر نیست این ستاره بااستعداد خود را که دارای نبوغ ذاتی است از دست بدهد و از طرفی توان مالی کافی برای حفظ او در تیم را نیز دارد. مسی یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان (اگر بهترین نباشد) و ارزشمندترین ورزشکاران تاریخ است که هفتگی در حدود 500 هزار پوند درآمد دارد.

#2 کریستیانو رونالدو (یوونتوس)

کریستیانو رونالدو - پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان

برخلاف لیونل مسی، رونالدو هرگز “مرد یک باشگاه” نبوده است. او در چندین باشگاه اروپایی مانند اسپورتینگ لیسبون پرتغال، منچستر یونایتد انگلستان، رئال مادرید اسپانیا بازی کرده است. او تابستان امسال تصمیم گرفت که سانتیاگو برنابئو را ترک کند و وارد تورین شود. کریس رونالدو به یوونتوس، بهترین تیم ایتالیایی سال‌های اخیر پیوست. بانوی پیر ایتالیا به ستاره پرتغالی خود هفته‌ای 510 هزار پوند پرداخت می‌کند و این CR7 را در لیست پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان در رتبه دوم قرار می‌دهد.

#1 نیمار جونیور (پاری‌سن‌ژرمن)

نیمار - پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان

برای نیمار ترک بارسلونا انتخاب نبود، اجبار بود. مهاجم بااستعداد برزیلی در سال 2013 با رد کردن پیشنهادهایی از کل اروپا به آبی‌واناری‌ها پیوست. او خیلی زود در کنار مسی و سوآرز یک مثلث آتشین تشکیل دادند که MSN (مسی-سوارز-نیمار) نام گرفت. با این حال، وینگر ماهر بارسا خیلی زود متوجه شد که از او هیچوقت به اندازه درخشش در تیم قدردانی نشده است و این به دلیل آن بود که توانایی آنها در زیر سایه حضور مسی نادیده گرفته می‌شد. نیمار تصمیم گرفت که کاتالان را به مقصد پاریس ترک کند. فرانسوی‌ها بند آزادسازی او را فعال کردند و به او بیشترین میزان دستمزد را در میان فوتبالیست‌های جهان پیشنهاد دادند. در حال حاضر، ستاره برزیلی از زندگی در پاریس لذت می‌برد و دلیل آن واضح است؛ درآمد هفتگی او به ارزش 600 هزار پوند است!

امتیاز: 4.7 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar حامد گفت:

    نمیدونم آمارتونو از کجا آوردین ولی بدون شک اشتباهه مسی بیشترین دستمزد از بارسلونا میگیره و با اختلاف خیلی زیادی اوله

  2. Avatar مهراد گفت:

    یعنی سانچز و اسکار از هازارد بیشتر پول میگیرن؟ باید بیاد رئال دیگه اینجوری نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.