برنامه‌های نوروز 98

احتمالاً مجموعه کلاه قرمزی در لیست برنامه‌های نوروز 98 قرار خواهد گرفت!

بر اساس گزارش‌های احتمالی ظاهراً در کنار تمامی برنامه‌های نوروز 98 ، مجموعه کلاه قرمزی هم پخش خواهد شد اما هنوز اطلاعات زیاد و دقیق در این راستا منتشر نشده است. در نتیجه نظر شما را به ادامه این گزارش احتمالی جلب می‌کنیم.

کلاه قرمزی در برنامه‌های نوروز 98

همان‌طور که می‌دانید کلاه قرمزی یکی از پربیننده‌ترین، دل‌چسب‌ترین و جذاب‌ترین مجموعه‌ها در برنامه‌های نوروز است و انتظار می‌رود که این مجموعه در لیست برنامه‌های نوروز 98 نیز قرار گیرد. از آنجایی که امسال از سریال پایتخت خبری نخواهد بود در نتیجه ساخت و پخش کلاه قرمزی برای مردم در نوروز 98 یک دلگرمی خواهد بود.

برنامه‌های نوروز 98

به گفته برخی، کلاه قرمزی 98 نیز هنوز ساخته نشده اما برخی دیگر از منابع ادعا دارند که مرتضی میرباقری، معاون سیما در یک جلسه معرفی برنامه‌های نورز 98، از تولید کلاه قرمزی 98 خبر داد و اشاره کرد که این مجموعه امسال در 40 قسمت پخش خواهد شد. البته معاون سیما در این نشست همچنین اعلام کرد که داستان این مجموعه کاملاً آماده بوده و مراحل فیلم‌برداری نیز در حال انجام است. البته هنوز هیچ منبع معتبری از شروع فیلم‌برداری کلاه قرمزی 98 خبر نداده است در نتیجه همه چیز در حد احتمال باقی خواهد ماند.

امیدواریم که در نبود پایتخت 6 حداقل مجموعه کلاه قرمزی از تلویزیون پخش شود و در عید نوروز برای مردم دل‌خوشی بیافریند.  این مجموعه عروسکی که در دل مردم جای گرفته قطعاً سرگرمی خوبی در نوروز 98 خواهد بود. اگر این مجموعه ساخته شود احتمالاً باز هم آقای مجری در کنار دیگر عروسک‌هایی چون کلاه قرمزی، ببعی، گابی، آقای همساده، پسرعمه زا، فامیل دور، بچه فامیل، پسرخانه، جیگر، عزیزم ببخشید، دیوی و دیگر عروسک‌ها داستان‌های جدید و جذابی را به تصویر خواهد کشید. البته لازم به ذکر است که کلاه قرمزی قبل از کودکان، مجموعه محبوب بزرگ‌سالان بوده و همه گروه‌های سنی به این مجموعه علاقه زیادی دارند.

امتیاز: 4.5 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲ دیدگاه

  1. Avatar بهمن گفت:

    چرت ترین برنامه کلاه قرمزی قدیم که تفریح دیگه ای جز شبکه یک و دو نداشتیم خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.