کیف‌های زنانه

چند ایده شیک و ترند از کیف‌های زنانه برای استایل‌های مختلف

کیف یکی از اصلی‌ترین بخش‌ یک استایل است و یک استایل را کامل می‌کند. کیف برای خانم‌ها بسیار مهم است و تنوع زیادی هم دارد. به همین دلیل در این مطلب به چند سبک مختلف از کیف‌های زنانه خواهیم پرداخت که برای استایل‌های مختلف و برای هر مکانی بر اساس نیاز، متفاوت خواهند بود.

کیف

کیف‌های زنانه مناسب برای استایل‌های مختلف

کیف‌های کوچک، یک گزینه دائمی برای یک استایل زنانه هستند که با هر سبک لباسی سازگار خواهند بود. کیف‌های چرم کوچک با لباس‌های اسپرت، لباس‌های مجلسی و حتی لباس‌های ساده تابستانی یا زمستانی بهترین انتخاب خواهند بود و برای هر محیطی قابل استفاده هستند.

کیف‌های زنانه

کیف‌‌هایی با بند بلند به صورت چپی یا دوشی می‌توانند استفاده شوند و معمولا کیف‌های رنگ تیره با هر رنگ لباسی ترکیب خوبی خواهد شد. سعی کنید کیف‌هایی را انتخاب کنید که با چندین لباستان ست باشد زیرا کیف معمولا یک گزینه دائمی در یک استایل است.

کیف‌های زنانه

کیف‌هایی با بندهای کوتاه نیز بسیار شیک و رسمی خواهند بود و با استایل‌های رسمی‌تر مناسب‌تر خواهند شد. از طرفی کیف‌های با بند کوتاه، معمولا بزرگ‌تر طراحی می‌‌شوند در نتیجه بسیار جادار خواهند بود و حتی برای حمل تجهیزات بیشتر مناسب هستند.

کیف‌های زنانه

کیف های بقچه‌ای هم این روز‌ها بسیار رایج شده‌اند و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی به عنوان یک طرح ترند در این سال‌های اخیر مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در این میان کیف‌های کوله بقچه‌ای هم بسیار کاربردی خواهند بود و حمل آن برای خانم‌ها در سفر یا مسیرهای طولانی راحت‌تر خواهد بود.

کیف‌های زنانه

از سوی دیگر کیف‌های دایره در بین طرفداران مد و فشن بسیار محبوب بوده و در مدل های مختلفی با طرح‌ها و پارچه‌های مختلف ارائه شده‌اند. کیف‌های حصیری دایره‌ای هم در تابستان امسال بسیار ترند بوده‌ و مورد استفاده بسیاری قرار گرفته‌اند.

کیف‌

عموما کیف‌های زنانه در رنگ‌های مشکی، طوسی، قهوه‌ای و کرم از پرکاربردترین رنگ‌ها هستند که با رنگ‌های مختلفی ست خواهند شد. از طرفی جنسی که بیشترین استفاده را در کیف‌های زنانه دارند، اغلب چرم، جیر، کنف، حصیر، نمد و حتی چوب بوده است.

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar علی گفت:

    خسته نشدید؟
    این مقاله ها چیه که منتشر میکنید؟
    اینقدر مردم رو مصرف گرا بار نیارید.
    کارهای مهمتری هست که آدمها باید بهش بپردازن.
    وقت کم هست و کارهای مهم ، بسیار…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.