رهبر کره شمالی

چند حقیقت جالب در مورد کیم یو جونگ خواهر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی

براساس گزارش‌های منتشر شده ظاهرا کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به کما رفته و این خبر را خواهرش کیم یو جونگ تایید کرده است. ظاهرا در این روزها که کیم جونگ اون در کما است، خواهرش کیم یو جونگ مسئولیت پرداختن به امور مختلف کشور را در دست دارد و کشور را اداره می‌کند. البته دقیقا مشخص نیست که پس از مرگ کیم جونگ اون چه کسی جانشین او خواهد شد اما به هر جهت خواهرش نزدیک‌ترین فرد به او بوده و به امور نیز آشنا است. در ادامه چند حقیقت جالب از کیم یو جونگ، خواهر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

طبق گزارش‌ها، کیم یو جونگ متولد سال 1987، نزدیک‌‌ترین فرد به برادر بزرگترش است. او کوچکترین دختر کیم جونگ ایل، رهبر قبلی کره ‌شمالی بوده که بسیار قدرتمند است. کیم یو جونگ در مدرسه سوئیس تحصیل کرده و رهبر تبلیغات و تحریکات در حزب کارگران کره بوده است. کیم یو جونگ از سال ۲۰۱۴ معاون اول رهبر بوده و نقش مهم و سیاسی زیادی در سال‌های مختلف داشته ‌است.

رهبر کره شمالی

اعتقاد بر این است که روابط کیم یو جونگ با برادرش باعث می‌شود که او جانشین اصلی او باشد. این در حالی است که رهبر کره ‌شمالی فرزندانی دارد که خیلی جوان هستند و ممکن است در نبود کیم جونگ اون رهبر‌ کشور کره ‌شمالی شوند. در نتیجه نمی‌توان به طور قطعی گفت که چه کسی رهبر‌ بعدی کره ‌شمالی خواهد بود.

از سوی دیگر ممکن است که یکی از فرزندان کیم جونگ اون در نقش رهبر معرفی شود اما تمامی امور کشور به دست کیم یو جونگ اجرا شود و به شکلی غیرمستقیم حکومت این کشور را در دست بگیرد زیرا او در این لحظه قدرت بسیار زیادی دارد و با توجه به نزدیک بودن به کمی جونگ اون، به تمامی امور کشور آگاه است. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: طرفدار ترامپ از 2016 و کشاورز اهل اوهایو: من دوباره به رئیس جمهور رأی نخواهم داد

امتیاز: 4.0 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۶ دیدگاه

  1. Avatar دکتر گفت:

    خاک بر سر ملت عقب مانده و ذلیلی که زیر نظر مغز پوسیده و بیمار کیم جونگ اون یک فرد بیمار و ناقص العقل کمونیستی ملحد و کافر و زورگو و مستبد که با استفاده از وحشت و اعدام زندگی با خواری و خفت را تحمل میکنند واقعا باعث ننگ جامعه بشری هستند این ملت و این فرد بدبخت و عقب مانده که حتی عرضه ندارد از چین دشمن بزرگ امریکا طرز مبارزه صحیح و اصولی با دشمن خودش را یاد بگیرد اینها افراد مفت خور و دزدی هستند که شخصیت بیمار و زالو صفت خودشان را پشت دشمنی با کشوری د یگر پنهان میکنند و مردم خودش را تحت فقر و نکبت اداره میکند در حالیکه چین قویترین موشک های اتمی جهان را دارد و با امریکا در حال تعامل هم هست و امریکا هم جرات نزدیک شدن به چین را از نظر تجاوزات نظامی ندارد مقایسه کنید سیاست صحیح چینی را با این جانور کره شمالی تا تفاوت حماقت با سیاست را درک کنید

  2. Avatar ن گفت:

    نمیدونم چرا از کیم جونگ اون خوشتون اومده😐پس اصلا خبر ندارید کره شمالی چجور کشوریه.زندگی توی کره شمالی با زندان هیچ فرقی نداره و قانون های عجیبی داره.مثلا از شهری بخوان ب شهر دیگه برن باید از دولت اجازه بگیرند.کلا فقط۲۷مدل مو میتونن استفاده کنم.حق پوشیدن شلوار جین آبی ندارند.کلا فقط سه تا کانال تلویزیونی دارند و….

  3. Avatar محمدصادق گفت:

    برای این رهبر جوان و با عظمت آرزوی سلامت، سعادت و سربلندی دارم چرا که یک تنه در برابر استکبار های جهانی به خصوص آمریکای جهانخوار ایستاده و محکم پوزه اش را به خاک مالیده و همه این کارها را به تنهایی انجام داده است چرا که مردمش سطح سواد و دانش سیاسی ندارند و در نتیجه ایشان کابینه قوی ندارد و علارغم مشکلات بسیاری در داخل خاک کشورشان و قحطی … یک تنه بار این مسئولیت را به دوش می کشد. به امید برادری و رابطه نزدیک کشورمان با این کشور با صلابت و با شکوه و به امید الگو گرفتن رجال سیاسی کشورمان از ایستادگی این مرد بزرد و به امید الگو گرفتن مردم ایران، از مردم ایستاده و مقاوم و متواضع و قناعت پیشه کره شمالی و کشور های مقاومت همچون یمن و لبنان و سوریه.

    • Avatar unknow گفت:

      (چرا که یک تنه در برابر استکبار های جهانی به خصوص آمریکای جهانخوار ایستاده)
      هاذا فازا
      یک تنه چربیش هم زده بالا
      خیلی این 2 رهبر تو دنیا دارن سختی می کشن و رنج می کشن یکیش همین کیم جونگ اون هست یکیشم که آشناست و عینک میزنه
      درسته سختی می کشن از دیدن رنج کشیدن مردمشون ولی آدمای خونسردین و سعی می کنن به دنیا لبخند بزنن و ریلکس صحبت می کنن
      سلامتیشونم که معجزست یکیشون که 9 ساله دیگه میشه 90 سالش اما آخ نمی گه اون یکی هم 37 سالشه و به اندازه حیکل قبلی چربی داره ولی خوب مقاومت می کنه

    • Avatar سم سم گفت:

      اینهمه تمجید و تعریف فقط بخاطر ایستادگی روبروی آمریکا 🤔 ۲۸ میلیون مردم بیگناه مثل زندانی دارن اونجا کار میکنن و با قحطی مبارزه میکنن با هیچ کجای دنیا در ارتباط نیستن اصلا نمیدونن کشوری به اسم ایران و شوریه و یمن و لبنان وجود داره یا نه. از ترس این موجود خونخوار و ظالم جرات نفس کشیدن ندارن
      شما چی دارید میگید

  4. Avatar ایرانی گفت:

    خنده دار است! شما 2-3 ماه از قافله عقبید!
    این شایعه ی به کما رفتن و مرگ کیم جونگ اون رو 2-3 ماه پیش چند خبرگزاری آمریکایی مطرح کردند و همان موقع هم رسانه های کره ی جنوبی به نقل از مسئولان اطلاعاتی شان آن را رد کردند و اعلام کردند که حال کیم پس از جراحی خوب است.
    حالا پس از 2-3 ماه شما تازه یاد جونگ اون افتاده اید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.