ایلان ماسک: آزمایش شناور رودستر تسلا با محموله SpaceX در اواخر سال آینده

آزمایش شناور رودستر تسلا با محموله SpaceX طبق گفته‌های اخیر «ایلان ماسک»، در اواخر سال آینده اجرا خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید.

آزمایش شناور رودستر تسلا

به نظر می‌رسد جدول زمانی تسلا برای رودستر جدید نامشخص است. ما خبرهای جدیدی در این باره دریافت کرده‌ایم. وقتی اولین بار این خودرو معرفی شد، تسلا مدعی لیستی از مشخصات چشمگیر برای رودستر خود شد. از جمله سرعت 0-60 مایل در ساعت در 1.9 ثانیه و برد 620 مایلی و بیشتر. مدیر عامل شرکت نیز از این مشخصات به عنوان «مشخصات پایه» نام برد. نسخه‌های دیگر باید حتی عملکرد دیوانه‌کننده‌ای داشته باشند. بعدها او حتی گفت:

تسلا یک محموله «SpaceX» ارائه خواهد داد که شامل رانشگرهای هوای سرد می‌شود. این رانشگرها اساسا به اندازه موتورهای کوچک موشک هستند. آن‌ها به طور چشمگیری شتاب، سرعت بالا، ترمز کردن و چرخش را بهبود خواهند بخشید. شاید حتی به یک تسلا اجازه پرواز دهند. آزمایش شناور رودستر تسلا با محموله SpaceX در اواخر سال آینده اجرا خواهد شد.

او در صحبت‌هایش درباره رودستر تسلا، از توانایی حرکت این خودرو بالاتر از سطح زمین گفت.

آزمایش شناور رودستر تسلا-رانشگرهای هوای سرد

رونمایی از قابلیت‌های رودستر تسلا

ما از ماسک پرسیدیم که آیا می‌توانیم یک جلوه از این توانایی را ببینیم؟ پاسخ مدیرعامل:

این مورد احتمالا تا پایان سال آینده اتفاق نخواهد افتاد؛ شاید پایان سال آینده.

هنگامی که او اولین رودستر تسلا را معرفی نمود، یک جدول زمانی برای تولید را تا سال 2020 تنظیم کرد. ماسک به تازگی اشاره کرد که این زمان‌بندی احتمالا دارای لغزش خواهد بود. به تازگی، وقتی صحبت از زمان معرفی رودستر جدید تسلا می‌شود، ماسک انتظارات را پایین می‌آورد. با گفتن این که این موضوع یک اولویت نیست. با این حال، اوایل این هفته او گفت که رانشگر SpaceX رودستر تسلا، در پشت پلاک پنهان خواهد شد.

آزمایش شناور رودستر تسلا-محموله SpaceX
آزمایش شناور رودستر تسلا-تصویری از آینده

گزارش Electrek

من واقعا می‌خواهم یک جلوه از محموله SpaceX را در تسلا رودستر جدید ببینم. تا آنجایی که من می‌دانم، هیچ سازنده‌ای تا کنون یک خودرو با رانشگرهای هوای سرد منتشر نکرده است. من می‌خواهم ببینم این پروژه جدید چگونه به نظر می‌رسد و چه تاثیری بر عملکرد می‌گذارد. با این حال، با درخواست در مورد آزمایش سخت‌افزار، من هم سعی کردم تا ایده‌ای از زمان‌بندی جدید برای رودستر پیدا کنم. اگر آن‌ها قصد ندارند محوله SpaceX را تا پایان سال 2020 آزمایش کنند، ما نباید منتظر تولید این محصول تا سال 2021 باشیم. من فکر می‌کنم با اظهارات اخیر ماسک، دور از انتظار نخواهد بود.

همانطور که قبلا گفته شد، من با ایلان موافقم که رودستر جدید نباید برای تسلا یک اولویت باشد. از آنجایی که نمی‌تواند سوزن را در برق‌رسانی به اندازه وسایل نقلیه دیگر مانند مدل Y یا Pickup تسلا حرکت دهد. من فکر می‌کنم اگر آن‌ها می‌خواهند سپرده‌ها را ذخیره کنند، باید سعی در حفظ تعهد خود داشته باشند.

در نظرات ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: پروژه عجیب ایلان ماسک ، یک رابط کاربری جدید میان مغز و کامپیوتر

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.