طرح جدید ترافیک

طرح جدید ترافیک قطعاً از اول تیرماه اجرا خواهد شد

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک با اشاره به اینکه طرح جدید ترافیک با هدف کنترل آلودگی هوا بدون تردید از یکم تیرماه اجرا می‌شود، گفت:مسئولین دستگاه‌های ذیربط در مصوبه شورای ترافیک شهر تهران این موضوع را تأیید و ابلاغ کرده‌اند.

طرح جدید ترافیک با هدف کنترل آلودگی هوا

عمار سعیدیان‌فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در ارتباط با اجرای طرح کنترل آلودگی هوا اظهار داشت: قطعاً و بدون تردید این طرح از یکم تیرماه اجرا خواهد شد. وی افزود:

این طرح بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهر تهران و شورای اسلامی شهر تهران لازم الاجراست و دستگاه‌های مختلف همچون وزارت کشور و پلیس راهنمایی و رانندگی و … در مصوبه شورای ترافیک شهر تهران این موضوع را تأیید کرده‌اند و نیازمند تایید مجدد نهاد‌های مسئول نیست.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک ادامه داد:

رانندگان تهرانی برای استفاده از ۲۰ روز تردد رایگان در هر فصل و رانندگان شهرستان‌ها برای استفاده از ۱۵ روز تردد رایگان در این محدوده باید در سامانه «تهران من» ثبت نام کنند و در صورت عدم ثبت نام از اول تیرماه، در محدوده کنترل آلودگی هوا جریمه خواهند شد.

سعیدیان فر با بیان اینکه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای اجرای طرح کنترل آلودگی هوا تهیه شده است، گفت: این طرح بدون هیچ گونه تغییر زمانی از ابتدای تابستان اجرا خواهد شد.به گفته وی در طرح کنترل آلودگی هوا دیگر زوج یا فرد بودن پلاک تاثیری در مجوز تردد در محدوده طرح کنترل آلودگی هوا یا حلقه دوم طرح ترافیک را ندارد.

منبع: فارس

امتیاز: 5.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar mohammad گفت:

    این مسخره بازی ها چیه راه انداختین برای سرکیسه مردم. هر روز یک نقشه میکشید که جیب مردم رو خالی کنید . یعنی چی که میگید میخوای از خونه بیای بیرون اول برو تو سایت تیک امروز رو بزن و … بعدش هم 20 روز بیشتر توی یک فصل نمیتونی از خونه بیای بیرون وگرنه جریمه میشی! آدم نمیدونه چه روزی اومده بیرون چند روز اومده هی باید بره توی سایت خدا ازتون نگذره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.