4 استایل مهم پوشیدن شلوار جین که به شیک پوشی شما کمک زیادی خواهد کرد

شیک پوش بودن مسئله بسیار مهمی است، آن هم در سال 2019 که شیک پوشی به ترند شماره یک برای جوانان و مردان تبدیل شده است. هیچ کس نمی‌خواهد که تیپ و شخصیت خودش را بخاطر پوشیدن لباس‌های نامناسب از بین ببرد و هر شخصی دوست دارد با توجه به شخصیت خودش، لباس‌های مخصوص به خود را داشته باشد. به غیر از لباس شلوار اثر زیادی بر روی استایل شما خواهد گذاشت و پوشیدن شلوار جین می‌تواند تاثیر زیادی بر روی تیپ شما بگذارد.

به عنوان مثال می‌توانیم به شخصی که تیپ کلاسیک دوست دارد اشاره کنیم. پوشیدن همیشه پیراهن مشکی با شلوار طوسی می‌تواند جزئیات زیادی را به فرد مورد نظر ما اضافه کند. همینطور برای فردی که علاقه شدید به داشتن تی‌شرت دارد پوشیدن تی‌شرت مشکی یا سفید بسیار توصیه می‌شود. معمولا کسانی که لاغر هستند روی به استفاده از تی‌شرت می‌آورند آن هم به دلایل کاملا مشخص، اول از همه لاغری آن‌ها کمتر دیده خواهد شد و دوم اینکه پوشیدن پیراهن نیازمند تناسب اندام حداقلی است. البته این حرف نباید شما را گمراه کند و پوشیدن پیراهن برای افراد لاغر نیز پیشنهاد می‌شود.

پوشیدن شلوار درست نیز به اضافه شدن جزئیات بیشتر و درخشش شما در جمع کمک زیادی خواهد کرد، Jean یا همان جین نوعی از شلوار است که تقریبا از آن در همه جا می‌توان استفاده کرد، از تفریح و گردش گرفته تا جلسات رسمی و مهم، پوشیدن جین به هیچ عنوان مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد اما برخی از افراد در پوشیدن این نوع شلوار زیاده روی می‌کنند. امروز در دینو با شما هستیم تا 5 نوع از بهترین حالت‌های شلوار جین را نشان دهیم.

شلوار جین تنگ بپوشید

جذب بودن شلوار اصل مهم در خرید آن، در سال 2019 می‌باشد، خوش فرم بودن شلوار در پای شما می‌تواند تاثیر مستقیم بر روی شما بگذارد و تیپ و استایل شما را چندین مرحله بالاتر قرار بدهد.

فیت بودن و جذب بودن شلوار جین اما به تنهایی کافی نیست و شما باید به رنگ آن نیز دقت زیادی داشته باشید. پوشیدن شلوار جین مشکی به تمامی افراد پیشنهاد می‌شود چون در هر شرایطی می‌توانید از آن استفاده کنید تنها این نکته را در نظر داشته باشید که منظور از شلوار جین مشکی، کاملا مشکی است نه جین مشکی با مارک‌های مختلف و خطوط شلوغ کننده، دلیل آن هم این است که این نوع جین را تقریبا می‌توانید چندین روز برای رفتن به مکان‌های مختلف استفاده کنید و کسی متوجه تکراری بودن شلوار شما نخواهد شد.

سعی کنید شلوار تا مچ پا باشد

یکی از مهم‌ترین استایل و یا بهتر بگوییم موارد در پوشیدن شلوار این است که اندازه و زیاد بلند نباشد. فکر خود را از شلوار‌های بلندی که تا روی کفشتان می‌آمدند دور کنید. دیگر کمتر کسی را خواهید دید که شلوار جلوی دیده شدن کفش‌هایش را گرفته باشد. از این رو سعی کنید تا همیشه شلواری را انتخاب کنید که مقداری بالاتر از بالای کفش شما قرار داشته باشد. این کار از تنبل نشان داده شدن شما جلوگیری خواهد کرد

انتها شلوار و قسمت ران شما باید تنگ‌تر از قسمت‌های دیگر شلوار باشد

بله درست متوجه شدید، برای بهتر نشستن شلوار بر روی پاهای شما، بهتر است شلواری را انتخاب کنید که قسمت ران و انتهای آن تنگ تر از قسمت‌های دیگر باشد و دلیل آن‌هم کاملا مشخص است، تنگ بودن قسمت ران باعث خواهد شد که شلوار شما از حالت مربعی خارج شده و عضلات ران پای شما به آن شکل بدهند، قسمت زانو باید کمی نسبت به مابقی قسمت‌ها آزادی بیشتری داشته باشد تا هنگام قدم زدن یا خم شدن مشکلی نداشته‌ باشید. تنگ بودن قسمت انتهایی شلوار نیز همانند مورد پیش باعث خواهد شد تا کفش شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرد و فردی خوش استایل‌تر به چشم بیایید.

شلوار جین سفید

رنگ سفید، مرکز توجه !

پوشیدن شلوار جین سفید تقریبا استایل شما را به طور کامل تغییر خواهد داد و کمتر کسی را خواهید دید که شلوار جین سفید پا کرده باشد. شما می‌توانید از این موقعیت به نفع خود استفاده کنید و تبدیل به فرد تک داخل جمع شوید. فقط باید این مورد را به شدت دقت کنید، پوشیدن شلوار‌های جین سفید نیازمند نگه‌داری سخت است آن هم به دلیل رنگ سفید آن. رنگ سفید به راحتی کثیف خواهد شد و حتما باید از جین‌های سفید خود مراقبت کنید.

رنگ شلوار و کفش خود را ست کنید.

به رنگ بندی همه چیز باید با دقت توجه داشته باشید، پوشیدن لباس سیاه با شلوار طوسی شما را تبدیل به یک میلیونر خواهد کرد اما تنها دو مورد گفته شده برای بهتر نشان دادن خودتان کافی نمی‌باشد، شما نیاز به خرید کفشی مناسب و با تراز رنگی مناسب با شلوار و پیراهن خود دارید. معمولا کفش‌های کالج سیاه و قهوه‌ای سوخته به هر نوع رنگ شلوار و لباسی خواهند آمد و شما می‌توانید تقریبا آن را با هر رنگ دیگری ست کنید.

بیشتر بخوانید : چند ایده شیک و زیبا از کیف‌های مردانه مناسب برای محیط‌های مختلف

امتیاز: 4.4 از 5 (10 رای)
کمی صبر کنید...

۵ دیدگاه

  1. Avatar unknow گفت:

    سلام

    اینجور پوشش ها مد شدنشو مردم رو بی عار کرده
    طرف داره راه میره شرتشو خط … معلومه و هرچی بیشتر راه میره میاد پایین تر و دیدم عین خیالشم نیست مگر اینکه به خط قرمز برسه
    نمی شه با این شلوار ها نشست با این پیرهن و شلوار دستاتو ببری یخورده بالا سرتو بخارونی نافت معلوم میشه
    یه زمانی هرکی ریش یا سبیل داشت مسخرش می کردن ولی یمدت حالا نمی دونم توسط کی مد شد همه جوونا با ریشُ سبیل اجق وجق میومدن بیرون
    وقتی مردم سلبریتی ها حالا از هر نوعیش (چه اونی که ثروت جمع کرده و کارخانه داره چه اونی که بازیگره و چه اونی که موسیقی دان هست و …) میشن الگو و منجی زندگیشون باید انتظار همچین چیزهایی هم داشت و عقل و قابلیت فکر کردنشون هم میندازن زندان ابدی

    من خودم که اصلا واسه موهام و تیپم وقت نمی ذارم همش موهامو کوتاه می کنم جوری که بقیه فکر می کنن بخاطر سربازی هست 🙂
    شلوار هم از موقعی که شلوار های جین اینطوری شدن دیگه نمی پوشم و شلوار پارچه ای می پوشم با خشتک 10 سانتی و پیرهنم تا رو خشتک میوفته و از اونجایی که به شرت اهمیت میدم قیمتش از شلوارم بیشتره و بقیه میگن این زیر شلواریِ نه شرت
    همیشه هم آستین بلند می پوشم واسه بیرون رفتن
    کلا آماده شدنم 1 دقیقس و با هیجام ور نمیرم واسه قشنگی و موهامم اگر بلند بودن یه 10 ثانیه شونه می کشم صاف میشن

    وقتی میبینم طرف همه ناخون هاش کوتاه ولی مثلا ناخون انگشت کوچیکش 5 سانته حالم بهم می خوره
    آخه این مسخره بازی ها چه معنی ای میده
    نه کرمی میزنم و نه ژلی میزنم حالم از این چیزا بهم می خوره

  2. Avatar رامین گفت:

    استایل سنگین همیشه زیباست نه این مسخره بازی ها

  3. Avatar علیرضا گفت:

    چیه این شلوار تا مچ! چقدر زشتِ! من که اصلا نمیتونم تحمل کنم همچین حالتی رو؛ همش فکر میکنم شلوارم کوتاهِ برام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.