اعتراض هنرمندان به اسکار

حواشی اسکار 2019 تمامی ندارد: ماجرای اعتراض هنرمندان به اسکار 2019 چیست؟

ظاهرا ماجراهای مراسم اسکار امسال تمامی ندارد. در ابتدا که جریاناتی بر سر انتخاب مجری بود و در نهایت تصمیم گرفته شد تا این دوره از مراسم اسکار بدون مجری برگزار شود و به تازگی هم ماجرایی جدید موجب اعتراض هنرمندان به اسکار شد. در ادامه جریان اعتراض هنرمندان به اسکار 2019 را شرح خواهیم داد.

اعتراض هنرمندان به اسکار 2019

اعتراض هنرمندان به اسکار

بر اساس گزارش‌ها از سایت‌ها و منابع مختلف، مشخص شد که مراسم اسکار امسال، به دلیل محدودیت زمانی در زمان پخش تبلیغات از تلویزیون متوقف نخواهد شد و در واقع بینندگان تلویزیون بخش‌هایی از اهدای جوایز را از دست خواهند داد. بر اساس برنامه‌ریزی بخش‌های اهدای جوایز به بهترین تصویربرداری، بهترین گریم، بهترین تدوین و بهترین لایو اکشن در زمان تبلیغات تلویزیونی برگزار خواهد شد و بینندگان تلویزیون، این بخش‌ها را از دست خواهند داد ضمن اینکه مراسم به صورت زنده از تلویزیون پخش نخواهد شد. همین موضوع باعث اعتراض بازیگران و هنرمندان این بخش‌ها به تیم برگزاری و رئیس آکادمی اسکار شده است.

در این میان ریاست آکادمی اسکار نیز اعلام کرده که زمان مراسم اسکار 2019 بسیار محدود بوده و حتی هنرمندان زمان کافی برای تقدیر و تشکر نخواهند داشت. درواقع احتمالاً هر شخص فقط 90 ثانیه برای دریافت جایزه، تشکر و بیان احساسات خود خواهد داشت. البته گفته می‌شود که دلیل این تصمیم مسئولان این بوده که هرساله تعداد مخاطبان اسکار کاهش می‌یابد و احتمال داده‌شده که این کاهش مخاطب، به دلیل طولانی شدن برنامه باشد.

این ماجرا، هنرمندان بسیاری را ناامید کرده و برخی معتقدند که این اتفاق درواقع نادیده گرفتن بخش فیلم و سینما است. تاکنون هنرمندان بسیاری چون ساندرا بولاک، اما استون، مارتین اسکورسیزی، اسپایک لی، آلفونسو کوارون، برد پیت، جورج کلونی، گی‌یرمو دل تورو، کریستوفر نولان، مایکلمان، آلخاندرو گونزالس ایناریتو، رابرت دنیرو، الیزابت بنکس، پیتر دینکلیگ و کری واشنگتن به این ماجرا اعتراض کردند و در پی نامه‌ای درخواست تغییر این روند را دادند. مراسم تا 10 روز دیگر یعنی در تاریخ 24 فوریه برگزار خواهد شد اما حواشی آن همچنان ادامه دارد. با این تفاسیر اسکار 2019 بدون مجری و با تأخیر در اختیار بینندگان قرار خواهد گرفت و احتمالاً به شکلی متفاوت برگزار خواهد شد.

امتیاز: 4.5 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.