جنیفر انیستون

اکانت مخفی جنیفر انیستون در اینستاگرام لو رفت!

زندگی خصوصی ستاره‌های تلویزیون و سینما هرگز از دست خبرنگاران، عکاسان و افراد کنجکاوی عادی در امان نیست. نوع فعالیتی که این سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی ازجمله اینستاگرام دارند هم در نوع خود برای خیلی از کاربران جذابیت دارد. حالا به نظر می‌رسد که جنیفر انیستون هنرپیشه آمریکایی موفق نشده است که زندگی شخصی و فعالیت‌های خصوصی خودش در اینستاگرام را از دست رسانه‌ها در امان نگاه دارد.

مجله Star دست جنیفر انیستون را رو کرد!

مجله استار مدعی است که موفق به کشف حساب مخفی جینفر انیستون شده است. این رسانه آمریکایی به نقل از دوستی که متوجه اکانت مخفی بازیگر 49 ساله آمریکایی شده این‌گونه نوشته است:

جنیفر خودش را بالاتر از شبکه های اجتماعی می‌دونه (واسش افت داره که عضو اون‌ها باشه)، اما اون واقعاً یه اکانت مخفی تو اینستاگرام داره. تو حساب فیکش، جنیفر مخفیانه به اکانت‌های جاستین بیبر، آریانا گراند، دریک و کلویی کارداشیان سرک می کشه. خیلی جالبه! اون حتی وقتی تریستان تامپسون به کلویی خیانت کرد، برای کلویی ایموجی گل فرستاد.

بااین‌حال خانمی که این خبر را در اختیار مجله استار گذاشته، متوجه این موضوع شده است که جینفر در حساب جعلی خود یک سلبریتی را دنبال نمی‌کند؛ و آن کسی نیست جزء جاستین ثرو همسر سابقش. او گفته که به نظر جنیفر، جاستین خیلی خسته‌کننده است!

جنیفر انیستون بازیگر آمریکایی متولد 11 فوریه 1969 است که موفقیت خود را مدیون سریال پرطرفدار Friends است. او برنده جایزه امی می‌باشد و در سال 2016 عنوان جذاب‌ترین زن جهان را به خود اختصاص داده است. جنیفر در سال 2000 با برد پیت دیگر هنرپیشه آمریکایی ازدواج کرد، اما در سال 2005 از او جدا شد. 6 سال بعد رابطه خود را با جاستین ثرو آغاز کرد، اما به نظر می‌رسید او به 7 سال زمان نیاز داشت تا متوجه شد ثرو آدمی خسته‌کننده است.

امتیاز: 4.3 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar saeid گفت:

    جذابیت یه چیز سلیقه ایه
    به نظرم لقب درستی بهش دادن

  2. Avatar Me گفت:

    “و در سال 2016 عنوان جذاب‌ترین زن جهان را به خود اختصاص داده است.”
    حالا انگار نوبل گرفته! این لقب های مسخره و به شدت نادرست رو که این مجله های آمریکایی که خارج از آمریکا هیچ کس نمی شناسدشون، نباید جدی گرفت. این طوری نیست که نویسندگان چنین نظراتی در آن مجله های زرد، همه ی زن ها یا مردهای جهان را دیده اند و بررسی کرده اند و به این نظر رسیده اند. یک نگاه تو هالیوود می اندازند و به هر کس که دلشون بخواد و در طول سال باهاش مشکلی نداشته اند، لقب زیباترین و جذاب ترین و خوشتیپ ترین می دهند.
    خیلی مسخره و احمقانه است همه ی این لیست های “زیباترین زنان جهان”، “10 زن جذاب جهان” و …. از دید این نادان ها (مجله ها و سایت های زرد) جهان=آمریکا (-_-)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.