سریال حوالی پاییز

بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز ، سوژه‌ی اینستاگرام و شبکه‌های مجازی شد

این روزها شاهد سریال تلویزیونی حوالی پاییز از شبکه سه سیما هستیم که با بازی یک بازیگر لبنانی نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. اخیراً مشخص‌شده که این بازیگر لبنانی که ماری سلامه نام دارد در نقش ساره یوسف در فیلم حوالی پاییز ایفای نقش کرده است. این بازیگر علاوه بر سینمای ایران در سینمای لبنان، سینمای ژاپن، سینمای سوریه و سینمای مصر نیز فعالیت داشته است. البته باید بگوییم که این بازیگر قبلاً هم در سینمای ایران فعالیت داشته و در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه شده است.

ماری سلامه

چهره واقعی بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز

اما این روزها کاربران با پیدا کردن عکس‌ها و فیلم‌های این بازیگر لبنانی، به‌شدت معترض به حضور او در تلویزیون شدند و انتقادهای زیادی داشته‌اند. از سوی دیگر کلیپی از رقص و خوانندگی این بازیگر در اینستاگرام پر شد. عده‌ای معترض بودند که استفاده از چنین بازیگری در چنین فیلمی، سیاه نمایی است. عده‌ای دیگر نیز تبلیغ حجاب نمایشی را از تلویزیون عنوان کرده بودند. این در حالی است که تصاویری از بازیگر لبنانی در صفحات مجازی منتشرشده که بدون حجاب بوده است.

بازیگر لبنانی حوالی پاییز

کارگردان این سریال نیز اشاره‌کرده که زندگی این بازیگر لبنانی در لبنان به خودش مربوط بوده و طبیعی است که در لبنان شرایط و قوانین کشور متفاوت از ایران است و مردم طبق قوانین دیگری زندگی می‌کنند.

حوالی پاییز

همچنین در همین راستا با مشخص شدن زندگی واقعی این بازیگر لبنانی، عده‌ای احتمال دادند که ممکن است این سریال متوقف شود و یا این بازیگر ممنوع‌التصویر خواهد شد. برخی از کاربران به انتخاب این بازیگر اعتراض داشتند و معتقد بودند که سریال‌ها، بازیگران و زندگی واقعی‌شان کاملاً ضدونقیض بوده و مردم از چنین موضوعاتی شاکی خواهند شد.

سریال حوالی پاییز

به گفته‌ی برخی از کاربران در اینستاگرام، این بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز ، بدون حجاب بسیار زیباتر بوده و باحجاب چادر اصلاً چهره‌ی خوبی ندارد. به‌هرحال به نظر می‌رسد که سریال‌های تلویزیونی دیگر برای مردم باورپذیر نیستند. هر بار که چهره‌ی واقعی بازیگران تلویزیون رو می‌شود، باعث اعتراض مردم شده و انتقادهای زیادی به سریال می‌شود. این موضوعات در مواردی باعث جلب نظر مخاطبان به یک سریال نیز خواهد شد.

امتیاز: 4.4 از 5 (14 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar saeid049 گفت:

    زندگی شخصی طرف اینجوریه همه الان برای چی ریختن سرش؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.