برترین بازی‌های آگوست 2019 که به تازگی منتشر شده‌اند را بشناسید

چه شما در حال تحقیق در مورد یک آسمان خراش ماوراءطبیعی در Control باشید، چه در حال زنده ماندن از بقایای تسخیر شده یک کشتی شکسته در Man of Medan یا تصادف برخی از اتومبیل‌های واقعی در Wreckfest با الهام از دربی، راهنمای ما برای برترین بازی‌های آگوست 2019 که به تازگی منتشر شده‌اند، چیزی برای همه است. این تنها آغاز ماجراست. با دینو همراه باشید.

برترین بازی‌های آگوست 2019

به نظر می‌رسد Astral Chain در نینتندو سویچ بتواند طرفداران انیمه و مانگا را راضی کند. در حالی که طرفداران ورزش می‌توانند رشته حرفه‌ای فوتبال رویایی خود را در Madden NFL پیدا کنند. 20. Duke Nukem 3D را به یاد دارید؟ خب سازندگان اصلی با الهام گرفتن از یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل Ion Fury بازمی‌گردند. سرانجام، RAD یک Roguelike آینده نزدیک است. چیزی که با تابش و در نتیجه جهش، در حال انفجار است. RAD، فهرست برترین بازی‌های آگوست 2019 ما را که به تازگی منتشر شده‌اند، کامل می‌کند.

Control – PC, PS4, XB1

برترین بازی‌های آگوست 2019-Control

وقتی یک تهدید غیرقانونی به یک آژانس مخفی نیویورک حمله می‌کند، «جسی فادن» مجددا رهبری خواهد کرد. او برای بدست آوردن کنترل اوضاع، مجبور می‌شود هدایت را بر عهده بگیرد. در این بازی اکشن ماوراءطبیعی 3 نفره فوق‌العاده، بازیکنان در حالی که در یک دنیای تاریک و غیرقابل پیش‌بینی می‌جنگند، ترکیبی از توانایی‌های فوق‌طبیعی، بارگیری اسلحه و محیط‌های واکنش‌پذیر را به دست می‌آورند. محیط‌های متنوع را کاوش کنید و معماری را تغییر دهید. همگی در یک آسمان‌خراش گسترده در نیویورک قرار دارند. تخریب محیطی پویا را برای امکانات مهیج نبرد مهار کنید. استاد آیین‌های پیچیده برای تغییر محیط اطراف خود شوید. اسرار و ماموریت‌های جانبی در همه جا حضور دارند.

Control از Remedy Entertainment، استودیوی سازنده Alan Wake ،Quantum Break و Max Payne اصلی می‌آید. این بازی همچنین بهترین انتخاب ما از بین برترین بازی‌های آگوست 2019 است.

انتشار: 27 آگوست

The Dark Pictures: Man of Medan – PC, PS4, XB1

برترین بازی‌های آگوست 2019-Man of Medan

Man of Medan وحشت ماوراءطبیعی را برای اقیانوس آرام جنوبی به ارمغان می‌آورد. پنج دوست در یک سفر غواصی در تعطیلات، سوار کشتی می‌شوند. آن‌ها در جستجوی یک کشتی جنگی شایعه شده جنگ جهانی دوم هستند. با شروع طوفان، سفر آن‌ها به زودی به موضوعی بسیار شوم‌تر تبدیل می‌شود. چه کسی زندگی خواهد کرد و چه کسی خواهد مرد؟ این به شما بستگی دارد. آیا می‌توانید همه آن‌ها را نجات دهید؟ همه شخصیت‌های قابل انتخاب، هم می‌توانند زندگی کنند و هم بمیرند. انتخاب‌هایی که انجام می‌دهید، سرنوشت بازیکنان را تعیین می‌کند.

Man of Medan آخرین عنوان از بازی Supermassive Games استودیوی سازنده عنوان عالی ترسناک Until Dawn می‌باشد. همچنین اولین بازی در The Dark Pictures است. مجموعه‌ای از بازی‌های ترسناک سینمایی مستقل که برای ارائه منظم تجربه‌های جدید و وحشتناک طراحی شده. هر بازی بدون ارتباط به دیگری است و داستان، تنظیمات و بازیگران اصلی، همگی شخصیت‌های جدیدی را به نمایش می‌گذارند.

پیشرفت بین بازی‌ها توسط Curator مشاهده می‌شود. یک هوادار همه کاره از انتخاب‌های ما. متصدی بی‌انتهاست. او در بخش کوچک خود از یک مخزن گسترده که شامل تمام داستان‌هاییست که تاکنون گفته شده، اتفاقات زندگی و مرگ را ثبت می‌کند.

انتشار: 30 آگوست

Wreckfest – PC, PS4, XB1

برترین بازی‌های آگوست 2019-Wreckfest

Destruction Derby را در PS1 به خاطر دارید؟ Bugbear توسعه دهنده آتی Wreckfest چطور؟ بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که لاستیک و فلز خرد شده را در این زمین بازی رانندگی بسوزانند. همگی همراه با برخوردهای حماسی، درگیری‌های نزدیک در خط پایان و روش‌های کاملا جدید برای خم کردن فلز وجود دارند. شاهد جنگ دیوانه‌وار ماشین‌ها با چرخش‌های پرسرعت و فیزیک واقعی زندگی باشید. در مسیرهایی که دارای تقاطع‌ها و عبور از ترافیک هستند، با جنون نابودی کامل روبرو شوید. یا اینکه به دنبال تسلط بر تخریب در عرصه‌های دربی باشید.

در حالت Career Mode، بازیکنان برای قهرمانی می‌جنگند. آن‌ها تجربه کسب می‌کنند و ماشین‌ها و به روز رسانی‌های جدید را باز می‌کنند تا قهرمان تمام وقت Wreckfest شوند. در Challenge Mode، همه چیز با هواگردهای کشاورزی، چمن‌زن‌ها، سه‌چرخ‌ها و سایر موارد دیوانه‌کننده می‌شود. بهتر است معتقدید باشید که حالت چند نفره آنلاین برای تکمیل تجربه‌تان وجود دارد.

انتشار: 27 آگوست

Astral Chain – Switch

برترین بازی‌های آگوست 2019-Astral Chain

شما به عنوان افسر تازه‌کار در نیروی وظیفه پلیس نخبگان خواهید بود. شما بخشی از آخرین امید بشریت در برابر تهاجم بین‌بعدی هستید. در Astral Chain، بازیکنان یک سری سلاح‌های زنده با نام «لژیون‌ها» را خلبان می‌کنند که هر کدام سبک و توانایی‌های مختلف جنگی دارند.

برای بررسی جرایم و حل معماهای محیطی، از یک لژیون در جنگ استفاده کنید. در طول بازی، بازیکنان همچنین از اسرار بعد متناوب به نام Astral Plane، خانه مهاجمان اسرارآمیز پرده برمی‌دارند. منظره شهری آخرالزمانی مملو از جزئیات پیچیده و شخصیت‌های جالب از جمله سایر اعضای گروه ویژه پلیس و حتی خواهر و برادرهای دوقلوی شماست. تیم پشت Astral Chain یک لیست کار برجسته از جمله NieR: Automata و سری Bayonetta دارد.

انتشار: 30 آگوست

Madden NFL 20 – PC, PS4, XB1

برترین بازی‌های آگوست 2019-Madden NFL 20

در سال 2019، هواداران فوتبال می‌توانند از امتیاز چهره NFL بهره‌مند شوند. سفری برای تبدیل شدن به یک فوق ستاره NFL را تجربه کنید. بازیکنان قبل از بازی از طریق پلی‌آف مسابقات قهرمانی فوتبال کالج، برای یک شات در پیش‌نویس NFL، یک خط حمله اصلی کالج ایجاد می‌کنند. پس از انتخاب به عنوان یک تیم، با سناریوی موتور جدید Madden درگیر شوید. که باعث ایجاد سناریوهای قابل‌پخش، رویدادها و چالش‌های پویای شخصی‌سازی‌شده می‌شود که داستانی بی‌نظیر برای مقام شما در NFL ایجاد خواهد کرد.

حالت Franchise و Ultimate Team در Madden NFL 20 برای Super Bowl که به خوبی تثبیت شده است، باز می‌گردند. به علاوه حالت UT نوید افت و به‌روزرسانی محتوا را در کل سال 2020 می‌دهد. یک سیستم پیشرفته با توانایی‌های کاملا جدید به نام Superstar X-Factor وجود دارد. Playbooks کالیبره شده است تا از تیمی به تیم دیگر، عملکرد منحصر به فرد خود را داشته باشد. به علاوه، مربی جدید On-Field سیستم آموزشی مدرن است که مکانیک جدید بازی را با گذشت زمان معرفی می‌کند.

انتشار: 2 آگوست

Ion Fury – PC

برترین بازی‌های آگوست 2019-Ion Fury

نماد دهه 90 Duke Nukem، الهام‌بخش پشت پرده مدرن Ion Fury بود. «شلی بمبشل هریسون» نام رمزگذاری‌شده خود را با استفاده از بمب‌های شلیک شده برای نیروی دفاع جهانی به دست می‌آورد. دکتر «جوداس هکسل» مغز متفکر شیطانی، اعضای فرقه سایبرنتیک خود را در خیابان‌های Neo DC رها می‌کند. شلی می‌داند زمان آن رسیده است که به جای جلوگیری از انفجار، باعث ایجاد انفجار شود.

بازیکنان می‌توانند موتور اصلی Duke Nukem 3D را روی استروئیدها تجربه کنند. بعد از 20 سال دوباره با چند مورد ارتقای خاص از جمله صفحه گسترده، فیزیک پیشرفته و هدست رضایت‌بخش آماده به لرزه درآوردن می‌شوند. با پرش، صعود، شنا و انفجار، راه خود را از طریق 7 منطقه دست‌ساز که با سطوح مختلف خشونت بسته شده است، بیابید. از یک زرادخانه الهام‌بخش سلاح‌های ویرانگر، از جمله هفت‌تیرهای سه مرحله‌ای، نارنجک‌اندازها و بمب‌های هوشمند گرمازا استفاده کنید.

انتشار: 15 آگوست

RAD – PC, PS4, XB1, Switch

برترین بازی‌های آگوست 2019-RAD

بشریت نه یک بار بلکه دو بار با Armageddon روبرو شده است. بازیکنان وارد یک بیابان رادیواکتیوی در حال تغییر و پرتحرک پر از موجودات ناشناخته و غیرقابل توصیف می‌شوند. آن‌ها به دنبال راه‌حلی برای تبدیل منظره ترک‌خورده و بی‌ثمر به یک منبع غنی از زندگی جدید هستند. آینده بشر با فداکاری شخصی بالایی همراه می‌شود. هرچه بیشتر به سرزمین‌های ناشناخته سفر کنید، بیشتر در معرض سموم علفی قرار می‌گیرید که شکل انسان را ویران می‌کند. سرنوشت جهان به شما بستگی دارد. خفاش قابل اعتماد و توانایی‌های جدید عجیب و غریبی که از دنیای اطراف بدست می‌آورید، بدن شما را ویران خواهند کرد. شما به چیزی به مراتب کمتر انسانی، اما بسیار قدرتمندتر تبدیل می‌شوید.

RAD یک Roguelike اکشن سه بعدی در بیابانی برهوت است. بازی دارای تولید مرحله‌ای بوده که در آن هیچ دو پیشرفت بازی‌ای یکسان نیستند. این ذهنیت به دنبال بازی‌های کلاسیکی مانند Psychonauts ،Broken Age و Headlander به وجود آمده است.

انتشار: 20 آگوست

شما کدام یک از برترین بازی‌های آگوست 2019 را برای شروع انتخاب می‌کنید؟

بیشتر بخوانید: سرودی برای یک ناامیدی – نقد و بررسی بازی آنثم (ANTHEM)

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی دویل می کرای 5 – اهریمن به گریه می‌افتد

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.