برنامه شب نشینی

برنامه شب نشینی ، برنامه جدید مهران مدیری ، جایگزین دورهمی خواهد شد؟!

به تازگی تیزری منتشر شده که از برنامه جدید مهران مدیری خبر می‌دهد. مدت هاست که برنامه دورهمی دیگر پس از عید امسال، فصل جدیدی را ارائه نکرده و مهران مدیری هم در این دوران مجموعه نمایش خانگی هیولا را به خانه‌ها آورده است. اما ظاهرا مدیری با اجرای جدیدی در برنامه‌ی جدیدش، برنامه شب نشینی باز هم مهمان خانه‌ها خواهد بود. در ادامه جزییاتی را در این زمینه در اختیارتان قرار خواهیم داد.

برنامه شب نشینی

برنامه شب نشینی مهران مدیری

براساس تیزری که اخیرا منتشر شده ظاهرا مهمان اولین قسمت برنامه شب نشینی از مهران مدیری، پیمان قاسم خانی ، یار همیشگی مهران مدیری و نویسنده سریال‌های شب های برره و دیگر سریال‌های طنز مدیری بوده است. این برنامه نیز ظاهرا در استودیو دورهمی اجار خواهد شد اما به سبکی متفاوت و فقط با مصاحبه با مهمانان همراه خواهد بود. البته بر اساس گزارش‌ها، این برنامه با موزیک زنده نیز همراه خواهد بود و در عین حال پذیرای مهمانانی مانند دورهمی خواهد بود. در واقع مردم نیز در پس زمینه ماجرا حضور خواهند داشت. زمان پخش این برنامه هنوز مشخص نشده است اما احتمالا این برنامه در شبکه نمایش خانگی در اختیار بینندگان قرار خواهد گرفت.

برنامه شب نشینی

مهران مدیری که یکی از شخصیت‌های محبوب مردم است، این روزها بسیار پرکار بوده و از دوران درخشش خود بهترین استفاده را می‌کند. از طرفی هم محبوبیت او در بین مردم باعث شده تا برنامه هایش حتی اگر در شبکه نمایش خانگی هم پخش شوند باز هم مورد توجه بینندگان قرار گیرند. گفته می‌شود که مراحل ضبط برنامه شب نشینی از 22 مرداد آغاز شده و بزودی در شبکه نمایش خانگی در اختیار طرفداران مهران مدیری قرار خواهد گرفت. امیدواریم که این خبر مورد توجه شما عزیزان گیرد. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در رابطه با برنامه جدید مهران مدیری با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.