ثروتمندترین زن

ریحانا به عنوان ثروتمندترین زن موسیقیدان جهان شناخته شد! (لیست ثروتمندترین زنان جهان)

به تازگی بر اساس بررسی ها و به نقل از مجله فوربز، ریحانا به عنوان ثروتمندترین زن موسیقیدان جهان شناخته شد. ارزش دارایی این خواننده 600 میلیون دلار معادل 472 پوند تخمین زده شده و درآمد او از مد و زیبایی و خوانندگی بدست آمده است. ریحانا به تازگی در 22 می 2019 نام تجاری Fenty را در پاریس راه اندازی کرد  که در واقع لوازم لوکس جدید او است. از سوی دیگر نیز ریحانا دارای یک برند Fenty Beauty بوده که در سال 2017 راه اندازی شده و بیش از 3 میلیارد پوند ارزش دارد و ریحانا از این برند که ارائه‌دهنده محصولات آرایشی او است، 579 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

ریحانا، ثروتمندترین زن موسیقیدان جهان

ثروتمندترین زن

ریحانا این روزها بیشتر در زمینه مد و فشن فعالیت دارد و همچنین با گروه TechStyle Fashion نیز در زمینه طراحی لباس‌های زیر زنانه همکاری‌هایی داشته است. ریحانا در ماه می به مجله تایمز اینگونه اعلام کرد که اکنون به قدری پول دارد که بتواند از خانواده‌اش مراقبت کند، کسب و کاری راه بیندازد و برای دیگران نیز شغل ایجاد نماید. او همچنین اعلام کرد که پول برایش اهمیت زیادی ندارد و فقط دوست دارد تا فقط اندازه‌ای پول داشته باشد که بتواند به دیگران کمک کند و در آینده زندگی فرزندانش را تامین نماید.

در سال 2012 ریحانا، ثروتمندترین زن موسیقیدان جهان، بنیاد Clara Lionel را تاسیس کرد تا بتواند از طریق این بنیاد از بهداشت و آموزش جوامع فقیر در سراسر جهان حمایت کند. او در سال 2017 در دانشگاه هاروارد به عنوان انسان دوست‌ترین فرد سال شناخته شد.

لیست ثروتمندترین زنان موسیقی جهان

باید اشاره کنیم که در لیست مجله فوربز پس از ریحانا، مدونا با 570 میلیون دلار در جایگاه دوم، سلین دیون با 450 میلیون دلار در جایگاه سوم، بیانسه و باربرا استرلیسون با 400 میلیون دلار در جایگاه چهارم و تیلور سویفت با 360 میلیون دلار در جایگاه ششم قرار گرفتند و به عنوان ثروتمندترین زنان موسیقی جهان شناخته شدند. این مجله ماه ها قبل کایلی جنر را به عنوان ثروتمندترین زن خودساخته جهان معرفی کرد و اکنون ریحانا به عنوان ثروتمندترین زن موسیقیدان جهان شناخته شده است. براساس لیست مجله فوربز، Jay-Z نیز به عنوان اولین رپر میلیاردر در جهان معرفی شده است. نظرات خود را در رابطه با ریحانا و فعالیت هنری‌اش با ما در میان بگذارید.

امتیاز: 4.2 از 5 (9 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.