جشنواره موسیقی

جشنواره موسیقی فجر امسال، هیچ جوایز و هنرمند برگزیده‌ای نداشت!

قطعاً می‌دانید که از تاریخ 24 تا 30 بهمن امسال جشنواره موسیقی فجر برگزار شد و در این جشنواره خوانندگان و نوازندگان در شب‌های مختلف اجراهایی داشتند. درنهایت 30 بهمن اختتامیه مراسم برگزار شد و انتظار می‌رفت که مثل هر سال به برگزیده‌ترین ها جوایزی تعلق گیرد اما در این مراسم خبری از جوایز و معرفی بهترین‌ها نبود.

جشنواره موسیقی امسال بدون جوایز به پایان رسید!

جشنواره موسیقی

مراسم اختتامیه امسال در تالار وحدت برگزار شد و همه منتظر اعلام برترین و بهترین هنرمندان موسیقی امسال جشنواره موسیقی فجر بودند اما خبری از این جوایز نبود و به قولی می‌توان گفت که تمام مراسم با تقدیر و تشکر از افراد پیشکسوت سپری شد. در واقع همه‌ی مردم و طرفداران هنرمندان مختلف، هنوز منتظر اعلام برترین هنرمندان موسیقی هستند و انتظار می‌رفت که از بین بیش از 80 اجرا در 8 تالار مختلف تهران، حداقل جوایزی برای هنرمندان در نظر گرفته شود.

در واقع جشنواره فجر امسال بسیار مختصر و مفید برگزار شد و شور و حال خاصی نداشت. البته بر اساس گزارش‌ها احتمال داده شده که به دلیل بالا بودن هزینه‌ها، مسئولان جشنواره نتوانستند تا بخش موسیقی را به‌طور باشکوه‌تری برگزار نمایند. لازم به ذکر است که بخش فروش بلیت‌های جشنواره امسال خوب بود و مخصوصاً در سبک پاپ شاهد استقبال زیاد مردم بوده‌ایم. البته هنرمندان جوان حضور بیشتری در این دوره از جشنواره فجر داشتند و کمتر شاهد هنرمندان پیشکسوت بوده‌ایم.

به‌طورکلی برای طرفداران موسیقی باید بگوییم که خبری از انتخاب برترین‌ها و برگزیده‌های موسیقی در جشنواره امسال نبوده و هیچ یک از هنرمندان جوایزی در راستای موسیقی دریافت نکرده‌اند. البته امیدواریم تا سال آینده برگزاری اختتامیه جشنواره فجر به این شکل برگزار نگردد و شور و حال همیشگی خود را داشته باشد. زیرا حال و هوای جشنواره به جوایز و معرفی برترین ها در سبک های مختلف موسیقی خواهد بود.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۵ دیدگاه

  1. Avatar مهدی گفت:

    ای کاش حامد همایون هم در جشنواره حضور داشت

  2. Avatar مهدی گفت:

    ای کاش امسال هم حامد همایون بود

  3. Avatar آریا گفت:

    جای حامد همایون خالی بود خیلی تو این جشنواره درخشیده

  4. Avatar mohsen گفت:

    یعنی مثلا باید انتظار دشت آهنگ دونه دونه محسن ابراهیم زاده مقام نخست رو بیاره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.