جلوگیری از ورود حشرات به خانه

جلوگیری از ورود حشرات به خانه با استفاده از یک ترفند ساده

تا چند روز دیگر وارد فصل پرحرارت تابستان خواهیم شد. خیلی از ما در این فصل به دلیل گرمی هوا مجبوریم پنجره‌ها را باز کنیم، این کار باعث می‌شود تا علاوه بر هوای تازه، حشرات نیز وارد اتاق شوند. در ادامه با دینو همراه باشید تا شما را با راهکاری آشنا کنیم که در جلوگیری از ورود حشرات به خانه به شما کمک خواهد کرد.

سرکه

احتمالا در مورد کاربردهای فراوان سرکه مطالب زیادی را شنیده‌اید. برای مثال می‌توانید با اضافه کردن مقدار کمی سرکه به لباس‌های کثیف خود در ماشین لباسشویی، بوی عرق، ادرار و سایر بوهای زننده را از بین ببرید. به علاوه این کار باعث می‌شود تا موی حیوانات نیز به میزان کمتری به لباس‌های شما بچسبد. همچنین می‌توانید از سرکه به عنوان یک نرم کننده طبیعی پارچه نیز استفاده کنید.

استفاده از محلول سرکه و آب برای جلوگیری از ورود حشرات به خانه

راهکار

کمی سرکه می‌تواند به جلوگیری از ورود حشرات به خانه شما، کمک زیادی داشته باشد. برای این کار باید 150 میلی‌لیتر سرکه را با 150 میلی‌لیتر آب در یک اسپری آب پاش مخلوط کنید و آن را تا زمانی که محلول کاملا یک دست شود تکان دهید. این محلول را به بیرون و داخل چارچوب پنجره خود اسپری کنید (اگر در طبقات بالا زندگی می‌کنید مواظب باشید که خود را در خطر نیندازید). پشه‌ها به بوی سرکه حساس هستند و با اینکار از پنجره شما دوری خواهند کرد.

این محصول البته تنها برای پشه‌ها نیست، بلکه عنکبوت‌ها را نیز فراری می‌دهد. سرکه حاوی نوعی اسید است که عنکبوتها هیچ علاقه‌ای به آن ندارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا این محلول را در جاهایی مثل کمدها یا گوشه‌های تاریک که معمولا محل رفت و آمد عنکبوتهاست اسپری کنید. در نهایت به شما اطمینان می‌دهیم که لازم نیست نگران بوی تند سرکه در خانه یا اتاق خواب خود باشید؛ تنها کافیست کمی صبر کنید تا محلول خشک شود، در این صورت بوی سرکه اصلا به مشام نخواهد رسید.

امتیاز: 4.5 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar kambiz گفت:

    دو تا باد بیاد بوی سرکه نمی مونه که! پشه هم میاد تو … آقا من اصلا نمی دونم اینا از کجا میان دو سال پیش یه شب منو روانی کرده بودن از 9 شب تا 3 صبح داشتم پشه می کشتم (با دست خالی) تا 4-5 اول طبیعی بود بعد از اون هی میگفتم این آخریش بود. اون شب 12 تا پشه کشتم به خاطر همین حالا دیگه خیلی از پشه می ترسم. :/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.