Area 51

اعلام آمادگی حدود 400 هزار نفر برای حمله به منطقه 51 و دیدن موجودات فضایی

آیا بشقاب پرنده‌ها واقعی هستند؟ حدود 400 هزار نفر تصمیم دارند تا خودشان جواب این سوال را پیدا کنند. یک رویداد فیسبوکی با نام “به منطقه 51 حمله کنید، اونها نمی‌تونند جلوی همه رو بگیرند” توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. تا زمان نوشتن این مطلب 390 هزار نفر اعلام کرده‌اند که به منطقه 51 در صحرای نوادای آمریکا حمله می‌کنند و 406 هزار نفر نیز اظهار داشته‌اند که به این رویداد علاقه‌مند هستند.

اما برنامه این افراد برای مقابله با نیروهای نظامی که از ورود آنها به منطقه جلوگیری خواهند کرد چیست؟ قرار است که شرکت کنندگان مثل ناروتو بدوند (Naruto Run)، به این ترتیب از گلوله‌ها سریعتر خواهند بود و خطری آنها را تهدید نمی‌کند! ناروتو نام شخصیت اصلی در انیمه‌ای به همین نام است. اگر شما هم به این رویداد علاقه دارید می‌توانید با مراجعه به این صفحه اعلام آمادگی کنید.

دویدن ناروتو

منطقه 51

حتما متوجه شده‌اید که رویداد بالا بیشتر به یک شوخی شباهت دارد؛ با اینحال باید بدانید که منطقه 51 یک منطقه فوق سری واقعی در ایالت نوادای آمریکا و در 150 کیلومتری لاس وگاس است. کاربرد اصلی منطقه 51 هیچ گاه از سوی دولت اعلام نشده، اما گفته می‌شود که جنگ افزارهای جدید و فوق سری آمریکا در این پایگاه مورد تست و بررسی قرار می‌گیرند. به دلیل اینکه تاکنون اطلاعات ناچیزی از این پایگاه نظامی منتشر شده، شایعات و تئوری‌های زیادی در مورد نگهداری موجودات فضایی در این منطقه بر سر زبان‌ها افتاده است که معروفترین آنها مربوط به بشقاب پرنده رازول است. تنها توضیح رسمی در مورد منطقه 51 در سال 2013 توسط سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا منتشر شده که در آن به انجام تست‌های مربوط به هواپیماهای جاسوسی یو -2 در این محل اذعان شده است.

بیشتر بخوانید: هفت منطقه مشکوک در فضا که محل زندگی موجودات فضایی است!

امتیاز: 4.2 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

۳ دیدگاه

  1. Avatar مهدی گفت:

    و خداوند به همه چیز دانا است

  2. Avatar نیما گفت:

    میناتو که معروف به رعد زرد کونوها هست که سرعتش بیشتره. ده نفر مثل اون می‌توانند کل پایگاه را یک شبه بگیرند.

  3. Avatar anonymous گفت:

    نه عزیزم، ما در کنار شما زندگی میکنیم و مالک زمین و خالق کلونی انسان هستیم، برای ارتباط با ما نیازی به منطقه 51 ندارید، فقط کافیه مارو صدا بزنید، ما به همه زبانها صحبت میکنیم و از سایه به شما نزدیکتر هستیم. بوس بوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.