خریدوفروش مواد در اینستاگرام

هوش مصنوعی و قابلیت جلوگیری از خریدوفروش مواد در اینستاگرام و فیسبوک

اینستاگرام و فیسبوک تصمیم دارند تا به کمک هوش مصنوعی، قابلیت‌های جدیدی را ارائه کنند. یکی از این قابلیت‌های جدید، شناسایی دلال‌های مواد مخدر در شبکه‌های اجتماعی خواهد بود. این روزها با گسترش شبکه‌های اجتماعی و خریدوفروش مواد در اینستاگرام، دلال‌های مواد مخدر نیز از فرصت استفاده کرده‌اند و به انتشار تصاویری در این زمینه برای فروش می‌پردازند. هوش مصنوعی به‌زودی قادر به شناسایی تصاویر مواد مخدر خواهد شد و از این طریق دلال‌ها را شناسایی خواهد کرد.

هوش مصنوعی از خریدوفروش مواد در اینستاگرام جلوگیری خواهد کرد!

این تصمیم تأثیر زیادی در کاهش خرده‌فروشی مواد خواهد داشت. همچنین امکان ردیابی دلال‌ها و فروشندگان مواد نیز از طریق اینستاگرام وجود دارد درنتیجه می‌توان دلال‌ها را شناسایی و دستگیر کرد. درواقع با ارائه‌ی هوش مصنوعی در راستای این قابلیت پیشرفته، تمامی محتواها بررسی می‌شود و محتوای مربوط به مواد مخدر شناسایی خواهد شد.

هوش مصنوعی و مبارزه با فروش مواد

همان‌طور که می‌دانید یکی از روش‌های انتشار محتوا و افزایش بازدید آن، از طریق هشتگ ها خواهد بود درنتیجه هوش مصنوعی می‌تواند از طریق هشتگ ها هم به کنترل محتوا بپردازد و داده‌های منتشرشده را زیر نظر داشته باشد. درواقع این هوش مصنوعی قادر خواهد بود تا تمامی صفحات مرتبط با مواد مخدر را پیدا کند و پس از شناسایی و ردیابی، این صفحات را مسدود کند.

این هوش مصنوعی توسط یک تیم مبارزه با بحران مواد به نام Tech Together ارائه خواهد شد و علاوه بر اینستاگرام و فیسبوک، در گوگل و توییتر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. این شرکت با همکاری کمپانی‌های تکنولوژی و کارشناسان دانشگاه آلاباما، تاکتیک‌های جدیدی از هوش مصنوعی را ارائه خواهد کرد. بر اساس بررسی‌ها، روزانه بیش از 50000 جستجو در مورد مواد مخدر در موتورهای جستجو صورت می‌گیرد و این موضوع باید کنترل شود. ازآنجایی‌که خریدوفروش مواد از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف افزایش‌یافته درنتیجه این تکنولوژی جدید برای شناسایی دلال‌های مواد مخدر و جلوگیری از گسترش مصرف مواد مخدر هرچه زودتر توسعه خواهد یافت و عملکردی فوق‌العاده را ارائه خواهد کرد.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.