سیم‌کارت محلی رایگان

دولت هوشمند دبی: در فرودگاه این کشور سیم‌کارت محلی رایگان دریافت کنید

یکی از پردردسرترین بخش‌های هر سفر، در تماس بودن با کسانی است که دوستشان دارید. حتما برایتان اتفاق افتاده که بسته‌های خدمات رومینگ را فعال کرده و هنگام برگشت به خانه با صورتحساب گران قیمت آن مواجه شده‌اید. یا در تمام مدت سفر در جستجوی وای‌فای رایگان به جهت آپلود لحظه‌های اینستاگرامی‌تان برای دیگران بودید. همواره نیاز به داشتن یک سیم‌کارت محلی رایگان از شهر مقصد در مسافرین سفرهای خارج از کشور احساس می‌شود. در ادامه با سیاست جدید دولت امارات در فرودگاه دبی همراه دینو باشید.

سیم‌کارت محلی رایگان در فرودگاه دبی

شهری در خاورمیانه این مشکل بزرگ را برای شما حل کرده است. دولت هوشمند دبی به هر مسافری که وارد فرودگاه بین‌المللی این کشور می‌شود، بسته‌ای حاوی یک سیم‌کارت محلی رایگان تحویل می‌دهد. شارژ اولیه سیم‌کارت دارای 3 دقیقه مکالمه و 20 مگابایت اینترنت برای مسافران است. آن‌ها همچنین می‌توانند به سرعت آنلاین شوند. این سیم‌کارت تا 30 روز اعتبار دارد. با توجه به مدت اقامتتان، می‌توانید سیم‌کارت را با یکی از سه بسته خدماتی زیر دوباره شارژ نمایید:

  • بسته سه روزه با هزینه 25 درهم شامل 150 مگابایت اینترنت و 10 دقیقه مکالمه
  • بسته یک هفته‌ای با هزینه 55 درهم شامل 500 مگابایت اینترنت و 20 دقیقه مکالمه
  • بسته 14 روزه با هزینه 110 درهم شامل 2 گیگابایت اینترنت و 40 دقیقه مکالمه
سیم‌کارت محلی رایگان در فرودگاه دبی

افراد واجد شرایط دریافت سیم‌کارت

پکیج حاوی سیم‌کارت محلی رایگان، توسط مامورین کنترل پاسپورت به مسافران داده می‌شود. فقط افراد بالای 18 سال واجد شرایط دریافت آن هستند. صرف نظر از این که نوع ویزای شما ویزای گردشگری، ویزای هنگام ورود یا ویزای ترانزیتی باشد، شما می‌توانید سیم‌کارت خود را دریافت کنید. حتی مسافرانی که از کشورهای دیگر عضو شورای همکاری خلیج‌فارس به دبی سفر می‌کنند – کشورهای عربستان سعودی، کویت، قطر، بحرین و عمان – و برای رفتن به امارات متحده عربی نیازی به ویزا ندارند، حق دریافت سیم‌کارت رایگان را دارند. این حرکت بخشی از پروژه نشاط‌آفرینی توسط دولت هوشمند دبی است. آن‌ها برای فراهم کردن این سرویس با شرکت ارتباطات مخابراتی محلی همکاری کرده‌اند. ژنرال ارشد «محمد آل ماری» (Mohammed Al-Marri) رئیس اداره عمومی اقامت و امور اتباع خارجی، این خبر را در یک کنفرانس خبری در امارات اعلام کرد. او گفت:

هدف این پروژه، مشارکت همگانی به منظور دستیابی به برنامه نشاط‌آفرینی در دبی بوده که توسط دولت هوشمند پیاده‌سازی شده است و قصد دارد تا تجربه بازدیدی بدون دردسر و لذت‌بخش را برای گردشگران دبی رقم بزند. ما متعهد هستیم تا تلاش‌هایمان را در این زمینه تقویت کنیم و برای گردشگران امکان لذت بردن و استفاده از یک سرویس ارتباطی عالی را فراهم کنیم. این اقدام ابتکاری در همه ترمینال‌های فرودگاه بین‌المللی دبی اتفاق می‌افتد و سیم‌کارت‌ها با اطلاعاتی که توسط ماموران مهاجرتی از مدارک سفر مسافران جمع‌آوری شده، لینک می‌شوند.

شما نیز نظرات خود را درباره این پروژه خلاقانه توسط دولت هوشمند دبی با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The National

بیشتر بخوانید: کشورهای ثروتمند آسیا کدام کشورها هستند و از چه راهی درآمدزایی می‌کنند؟

بیشتر بخوانید: پیشرفت هوش مصنوعی در عربستان، قدمی برای افزایش ثروت و موفقیت این کشور

امتیاز: 3.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.