شخصیت‌شناسی

شخصیت‌شناسی : انگشتان دست می‌توانند جزییات زیادی از شخصیت افراد را بگویند!

تحقیقات نشان داده که شکل و حالت انگشت‌ها می‌تواند شخصیت افراد را به تصویر بکشد و در شخصیت‌شناسی کمک کند. در واقع انگشت شما می‌تواند حقایق جالبی را درباره شما بگوید. این تحقیق بیشتر روی انگشتان دست شما متمرکز شده است. در نتیجه با شکل و اندازه انگشتان دست شما می‌توان برخی از خصوصیات اخلاقی افراد را پیش‌بینی کرد که در ادامه بر این تحقیقات و جزییات بیشتر در رابطه با این تحقیقات خواهیم پرداخت.

طبق یک سری تحقیقات بر روی اندازه انگشت حلقه و انگشت اشاره مشخص شد که رازهایی در این دو انگشت نهفته است. البته این تست فقط در مورد مردان نتیجه درستی داشته زیرا طول انگشتان مردان نشان‌دهنده سطح تستوسترون در مردان است. در نتیجه اندازه انگشتان حلقه و انگشتان اشاره سه نوع B ،A و C خواهد بود. این سه نوع انگشت و معنای آن را در ادامه در اختیارتان قرار خواهیم داد.

شخصیت‌شناسی با اندازه انگشتان دست

شخصیت‌شناسی

A) انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره است

این دسته از مردان بسیار خوشتیپ و جذاب هستند و می‌توانند با همه ارتباط برقرار کنند. این مردان رفتار تهاجمی‌تری دارند و بیشتر ریسک می‌کنند. این افراد غالباً نسب به افرادی که انگشت حلقه کوتاه‌تری دارند، درآمد بیشتری دارند و پول بیشتری بدست می‌آورند.

B) انگشت حلقه کوتاه‌تر از انگشت اشاره است

این مردان بسیار مطمئن هستند و حتی می‌توانند کمی خودشیفته باشند. این افراد مشکلی ندارند که اغلب تنها باشند و از پریشانی و آشفتگی بیزارند. وقتی صحبت از عشق می‌شود، زیاد احساس خود را بروز نمی‌دهند و کمی درونگرا هستند. آنها معمولا در روابط پیش قدم نمی‌شوند.

C) انگشت حلقه برابر با انگشت اشاره است

مردانی با این شکل انگشت، میانجی‌گر خوب، بسیار وفادار و دوست‌داشتنی هستند. همه چیز با این افراد متعادل است. آنها آرام هستند و به نظر می‌رسد که همه چیز با این افراد سر جای خودش خواهد بود زیرا این افراد زندگی سازمان یافته‌ای دارند.

امتیاز: 3.7 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar MR Mahdi گفت:

    مطلب جالبی بود ولی بعضی از جملات نوشته شده در وبسایت ها صحت ندارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.