فال متولدین شهریور – مردان و زنان این ماه چه خصوصیاتی دارند؟

فردا مرداد داغ را پشت سر خواهیم گذاشت و وارد آخرین ماه از دومین فصل سال خواهیم شد. حالا زمان مناسبی به نظر می‌رسد تا با خواندن فال متولدین شهریور ماه با خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی این افراد آشنا شویم.

فال از آن دست مطالبی نیست که مردم اعتقادات قوی و راسخی به آن داشته باشند و سرنوشت زندگی‌شان را براساس آنچه که در فالشان گفته شده، تعیین کنند. با این حال، نمی‌توان منکر این موضوع شد که خواندن اینگونه مطالب سرگرم کننده است. طبیعتاً فال متولدین شهریور برای کسانی که متولد این ماه هستند و یا دوستان نزدیک و فامیلی دارند که تولد آن در این ماه است، می‎تواند جالب باشد و حس مثبتی به آنها القاء کند. از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم تا فال متولدین شهریور ماه را با شما به اشتراک بگذاریم.

فال متولدین شهریور – مردان

مردان شهریوری همان پسران پرشور و باگذشت کودکی هستند که قد کشیده‌اند. فرزند دوست داشتنی پدر و مادر که کارشان منظم و درآمدشان خوب است، اما از ولخرجی‌های خود دست نکشیده‌اند. مردان شهریور اصولاً از تشخیص دوست و دشمن ناتوانند و گاهاً تهمت‌هایی به آن زده می‌شود که در زندگی آنها بحران‌های جدی ایجاد می‌کند.

مردان شهریوری مهربان، شوخ‌طبع و در عین حال تندخود هستند. به‌راحتی عاشق می‌شوند و از شکست نمی‌هراسند. اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. رنگ محبوب شهریوری‌ها سرمه‌ای، صورتی و خاکستری است. روابط این افراد با خانواده ادامه‌دار خواهد بود و فرزندان زیادی از خدا خواهند گرفت. آنها با بیماری‌های زیادی در چالش خواهند بود که درد پا ادامه‌دار ترین آنها است. با عبور از  سالگی عمری طولانی و طبیعی عاید مردان شهریوری خواهد شد. روز شانس این افراد یکشنبه و چهارشنبه است.

فال متولدین شهریور – زنان

زنان شهریوری عموماً قدی متوسط دارند و نجابت از خصیصه آنها است و البته کمی حسودی در وجودشان نهفته است. با این حال با دروغ و ریاکاری غریبه‌اند و هر آنچه که در دل دارند را به زبان می‌آورند. البته این اخلاق آنها را در زندگی به مشکلات بزرگی دچار می‌کند. صبر و تحمل حلال مشکلات زنان شهریوری است.

این دسته افراد در زندگی خود 4 خطر اساسی را پشت سر خواهند گذاشت که آتش در مرکز آنها قرار دارد. برای حفظ آرامش، زنان شهریوری باید مراقب آنچه که می‌گویند باشند. تنهایی و درد و دل با خدا بهترین همدم آنها برای زمانیست که غصه، ناراحتی و یا مشکلی به سراغشان می‌آید. زنان شهریوری نشانی در بدن خود دارند که باعث می‌شود نزد اطرافیان عزیز باشند. چهارشنبه روز محبوب و خوش یمنی برای آنها است.

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه آبان

بیشتر بخوانیدفال متولدین ماه آذر

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه دی

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه بهمن

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه اسفند

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه فروردین

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه اردیبهشت

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه خرداد

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه تیر

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه مرداد

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar ناصر گفت:

    همش را غلط غلوط گفتی
    کمی مطالعه کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.