فال متولدین فروردین

فال متولدین فروردین – مردان و زنان این ماه چه خصوصیات اخلاقی دارند؟

به‌زودی با آخرین ماه از فصل زمستان خداحافظی کرده و وارد فرودین اولین ماه از فصل بهار می‎شویم.  حالا در فاصله چند ماه مانده به شروع سال 98، بد نیست که با خواندن فال متولدین فروردین کمی با خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی این افراد آشنا شویم.

فال از آن دست مطالبی نیست که مردم اعتقادات قوی و راسخی به آن داشته باشند و سرنوشت زندگی‌شان را براساس آنچه که در فالشان گفته شده، تعیین کنند. با این حال، نمی‌توان منکر این موضوع شد که خواندن فال به‌خصوص فال ماه تولد بسیار سرگرم کننده است. طبیعتاً فال متولدین فروردین برای کسانی که متولد این ماه هستند و یا دوستان نزدیک و فامیلی دارند که تولدشان در این ماه است، می‎تواند جالب باشد و حس مثبتی به آنها القاء کند. از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم تا فال متولدین فروردین ماه را با شما به اشتراک بگذاریم.

فال متولدین فروردین – مردان

مردان متولد فروردین افرادی سخت‌کوش، خوش‌رو، خوش‌شانس و معمولاً بلند قد هستند. این افراد اگر از سن 3 و 14 سالگی به سلامت رد شوند، می‌توانند تا 90 سالگی به‌خوبی زندگی کنند. مردان فروردینی اغلب در صورت یا بازوی خود نشانی دارند که آن برایشان خوش‌شانسی به همراه می‌آورد.

این افراد بسیار باسلیقه هستند و رفتار دوستانه‌ای با همه دارند در طالع آنها نیز خوبی و خوشی به وفور یافت می‌شود، البته به آن شرط که از خود همتی نشان دهند و دست به کار شوند. مردان متولدین فروردین افرادی مهربان و بخشنده هستند و اگر چیزی از دست دهند، دوباره به دست خواهند آورد. دردهایی از ناحیه کمر و پهلو آنها را خواهد آزرد اما با مراقبت و نرمش بهبود خواهند یافت. سنگ خوش یمن این افراد الماس و یاقوت کبود است.

فال متولدین فروردین  – زنان

زنان فروردینی افراد خوش برخورد، خوش‌رو، مهربان و در عین حال تندخو هستند. این دسته از زنان کمی حسود هستند اما بسیار اجتماعی و علاقمند به جشن و پایکوبی. فروردینی‌ها در دوران ابتدایی زندگی با مشکلاتی روبه‌رو هستند اما با گذشت زمان عزت و آرامش نصیبشان خواهد شد. دختران فروردینی به‌شدت نزد پدر و مادر خود عزیز هستند و اگر ازدواج کنند همسری با کمالات و قدرتمند و فرزندان زیادی خواهند داشت.

زنان متولد فروردین اغلب کدبانو و نجیب هستند. این افراد قدردان نعمت‌های داشته و بسیار خوش قلب می‌باشند. طبع زنان فروردینی گرم و خشک است و معمولاً در زندگی خود با 3 خطر بزرگ مواجه می‌شوند. اگر از این خطرات به سلامت بگذرند، عمری طبیعی خواهند داشت. زنان فروردینی اگر در زندگی صادق و راستگو نباشند، صدمه جدی خواهند دید. سنگ خوش یمن آنها عقیق سبزرنگ است.

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه آبان

بیشتر بخوانیدفال متولدین ماه آذر

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه دی

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه بهمن

بیشتر بخوانید: فال متولدین ماه اسفند

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.