فال نیمه اول اسفند

فال نیمه اول اسفند : با نزدیک شدن روزهای خوب بهاری، خبرهای خوشی در راه خواهد بود!

ماه پایانی سال 97 هم فرارسید و زمستان در حال به پایان رسیدن است. امیدواریم که این روزهای پایانی سال برایتان همراه با انرژی باورنکردنی برای تمام کردن کارهای نیمه تمام باشد. فال نیمه اول اسفند و ماه پایانی سال را پر از کارهای موفقیت‌آمیز پیش‌بینی می‌کند.

فال نیمه اول اسفند

متولدین ماه فروردین

این ماه وقت آن است تا به کارهای نیمه کاره پایان دهید و یک جمع بندی کلی از یک سال گذشته داشته باشید. خوب است که در این ماه عملکرد خود را در یک سال گذشته بررسی کنید و میزان رضایت خودتان از زندگی یک سال گذشته بسنجید. سعی کنید قبل از فرارسیدن نوروز صلح و آشتی را به خانه و خانواده بازگردانید و به اطرافیان عشق بورزید. سردرگم نباشید. بدبینی را کنار بگذارید و کمی احترام به اطرافیان را بیشتر کنید. عزم راسخ شما ستودنی بوده و به شما در روند زندگی کمک خواهد کرد. محکم قدم بردارید و محکم به پای خواسته‌هایتان بایستید. از هرگونه بی‌ادبی و تنفر بپرهیزید و سعی کنید که عاشق مردم باشید. انسان به مهر و محبت جان می‌گیرد و می‌تواند به زندگی ادامه دهد.

متولدین ماه اردیبهشت

سفری در پیش دارید که بهترین اتفاق زندگیتان خواهد بود و یاد این سفر همیشه در ذهن و قلبتان باقی خواهد ماند. موفقیت‌های بزرگ از تلاش و خواست شما به‌دست می‌آیند پس کوتاهی نکنید. متواضع باشید و در زندگی به آرامش خود و اطرافیانتان فکر کنید. به جسم خود توجه کنید و بدانید که مدیریت و سلامت جسم اهمیت زیادی دارد. به اطراف خود و کارهایتان کمی نظم دهید و اگر از کارهای امروز لذت نمی‌برید دنبال راه دیگری باشید. ازدواجی در راه است که باید برای آن آماده شوید. شور و نشاط به زندگی شما باز خواهد گشت و همه چیز روی خوش خود را نشان خواهد داد. برای زندگی کردن اضطراب نداشته باشید و سعی کنید فقط و فقط از زندگی لذت ببرید.

متولدین ماه خرداد

صبور باشید. صبر شما این روزها بسیار کم است و آن مسئله اطرافیان را آزرده و مضطرب خواهد کرد. کارهای نصفه و نیمه‌ی زیادی دارید که ظاهراً قصد ندارید آن‌ها را به پایان برسانید. در اطراف شما کسی دشمنتان نیست ولی باز هم لازم است تا در معاشرت و روبرویی با اطرافیان کمی با احتیاط باشید. در تصمیمات مشورت با افراد باتجربه را فراموش نکنید. زورهای سختی پیش رو دارید که تا پایان ماه این روزهای سخت نیز به پایان خود خواهد رسید. شروع کن تا موفق شوی. منتظر شادی‌ها و موفقیت نباشید بلکه به دنبال آن‌ها بروید. موفقیت به سراغ شما نخواهد آمد اگر دست به هیچ کاری نزنید. مراقب سلامتی خود باش و به ورزش بپردازید. ورزش‌هایی چون یوگا به افزایش آرامش درونی شما کمک زیادی خواهد کرد.

متولدین ماه تیر

این روزها در واقع روزهایی است که شما به هدف نهایی زندگی خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوید. در راه رسیدن به اهدافتان کمی آسیب‌پذیر و منزوی شده‌اید ولی نباید شکننده باشید و باید مانند یک قدرت واقعی به مسیرتان ادامه دهید. زندگی همیشه سختی‌های خود را دارد اما در نهایت آن سوی خوشبختی شما نمایان خواهد شد. در ازدواج و روابط عاشقانه احتیاط کنید و اجازه‌ی ورود هر کسی را به قلبتان ندهید. توجه داشته باشید که ازدواج سرمایه‌گذاری نیست بلکه آرامش و لذت بردن از لحظات است. سعی کنید نگاهتان به زندگی اطرافیان نباشد و سرتان توی لاک خودتان باشد. شما با داشتن قلبی مهربان و ذهنی مثبت می‌توانید فردی موفق باشید و نظر همگان را به خود جلب نمایید.

متولدین ماه مرداد

سعی کنید در زندگی بسیار واقع بین باشید و از واقعیت‌ها نترسید. این موضوع به تصمیمات شما کمک زیادی خواهد کرد. دیگران را خشنود کنید و بدانید که خوشنود کردن دیگران باعث شعف و شادی شما نیز خواهد شد. شما با تمام مسائل و مشکلات زندگی خود و باقدرت مقابله کرده‌اید و از این پس نیز می‌توانید روزبه‌روز در مسیرهای درستی باقدرت بالا قدم بردارید. تغییراتی در زندگی شما لازم است که می‌توانید این تغییرات را برای ایجاد زندگی بهتر به خود اعمال کنید و زندگی متفاوتی را تجربه کنید. گام‌های بلند برای تغییرات مثبت شما را به نقطه‌ی خوبی خواهد رساند.

متولدین ماه شهریور

پرخاشگری بر روی زندگی شما تأثیر خوبی نخواهد داشت پس سریعاً این حالت را از خود دور نمایید و به آرامش بیشتر فکر کنید. در این ماه کمی قناعت کنید و سعی کنید در هزینه‌های مدیریت داشته باشید. از سوی دیگر خوب است که تلاش خود را بیشتر کنید. آرزوها و خواسته‌های کوچک را برای مدت کوتاهی رها کنید و به خواسته‌های بزرگتان شکل دهید. نسبت به  دیگران کمتری داوری کنید و سعی کنید هرگز به جای دیگران فکر نکنید یا تصمیم نگیرید. توجه داشته باشید که زندگی هرکسی به خودش مربوط است و نمی‌توانید خودتان را جای دیگران بگذارید و دیگران قضاوت کنید. خودتان را برای نداشته هایتان سرزنش نکنید بلکه باید ساختار زندگی را تغییر دهید و هرگز از تغییرات بیم نداشته باشید. این روزها، روزهای درخشش شماست.

متولدین ماه مهر

فال نیمه اول اسفند به شما می‌گوید که عمر با ارزش خود را به پای مسائل کوچک هدر ندهید. از افراد نادانی که در اطرافتان هستند دوری کنید. اندوه و رنج فراوانی را از اطرافیان تجربه کرده‌اید که آسیب‌های آن تا آینده همراه شما خواهد بود در نتیجه باید در روابطتتان بسیار محتاط عمل کنید. شادی، شادی و شادی. تنها لذت زندگی شاد بودن و شاد کردن دیگران است. افکار منفی را از خود دور کنید و به مشکلات لبخند بزنید. شما باید تمام موانع را کنار بزنید تا به خواسته‌های خود برسید. به زودی خریدی بزرگ و معامله‌ای مهم در راه است که تحول بزرگی در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. سفری در راه است که نباید آن را نادیده بگیرید. تجربیات سفر صبر و حوصله‌ی شما را بیشتر خواهد کرد پس سعی کنید به این سفر مانند سفر زندگی خود نگاه کنید و از لحظات آن درس بگیرید.

متولدین ماه آبان

فال نیمه اول اسفند به زودی یک خبر مهم کاری به دستتان خواهد داد که باعث بهبود وضعیت مالی زندگی و اجتماعی شما خواهد شد. تنها وظیفه‌ی شما این است که در محل کار خود بدرخشید و با صبر و حوصله توانایی‌های خود را به نمایش بگذارید. قدر مهارت‌های خود را بدانید و خودتان را دست کم نگیرید. ذهن باز شما به شما در تصمیمات کاری کمک خواهد. تا پایان امسال و در این روزهای پایانی سال اتفاقات خوبی برایتان در راه خواهد بود و می‌توان گفت که سال جدید را با شادی و یک خیال راحت آغاز خواهید کرد. در کارها عجول نباشید اما سعی کنید که کارها را تا پایان سال به پایان برسانید و ثمره‌ی کارهایتان را بگیرید.

متولدین ماه آذر

فال نیمه اول اسفند گمان دارد که شما با دوستان جدیدی آشنا شده‌اید که شاید کمی برایتان ماجراهایی ایجاد می‌کنند. ورزش باعث تقویت روحیه‌ی شما شده و به شما اعتماد به نفس می‌دهد. سعی کنید اوقات فراغت خود را کمی بامطالعه بگذرانید و برای عمرتان مفیدتر برنامه‌ریزی کنید. فال نیمه دوم دی روزهای خوبی را برای شما پیش‌بینی می‌کند. با بیماری‌ها به خوبی مبارزه کرده‌اید و اکنون بسیار قوی هستید پس وقت خوبی است تا روزهای نیمه اول اسفند را باانرژی بیشتری سپری کنید. با دوستانتان کمتر وقت بگذارید و کمی بر روی کارهای جدی‌تر تمرکز کنید.

متولدین ماه دی

فال نیمه اول اسفند می‌گوید که ازدواج در بهترین روزهای زندگی اتفاق خواهد افتاد پس در این زمینه اصلاً عجول نباشید. فال نیمه اول اسفند می‌گوید که شما در سال جدید عشق زندگی‌تان را پیدا خواهید کرد و به خواسته‌ی قلبی خود خواهید رسید. روزهای کاری‌تان کمی خسته‌کننده و تکراری شده اما این روزهای تکراری به زودی کنار خواهند رفت و روزهایی پر از انرژی و هیجان خواهد رسید. جلسات کاری متعددی در پیش رو دارید که قطعاً به موفقیت شما کمک خواهد کرد. یادتان باشد که در کنار کار به دنبال علایقتان هم باشید تا بتوانید طعم شیرین روزهای زندگی را احساس کنید. در نهایت باید خودتان را دوست بدارید و اعتمادبه‌نفس داشته باشید.

متولدین ماه بهمن

در روابط عاطفی دقت کنید و هر فردی را جفت عاطفی خود ندانید. بر روی روابط اجتماعی‌تان کارکنید و کمی کم‌توقع‌تر باشید. آینده‌ی کاری خوبی پیش رویتان است و انگیزه و انرژی شما در کار تحسین‌برانگیز است. باید همیشه ورزش کنید و سلامت بدن خود را از طریق ورزش بهبود دهید. استرس‌های شما در زندگی بسیار زیاد است که نیاز دارید با یک مشاور در این زمینه صحبت کنید. فال نیمه اول اسفند، ماهی پر از شکوفایی و موفقیت را برایتان پیش‌بینی می‌کند. اینکه مستقل باشید بسیار خوب است ولی با افزایش انرژی‌تان می‌توانید نتیجه‌ی بهتری از کارهایتان بگیرید.

متولدین ماه اسفند

تولد شما اسفندی‌های عزیز مبارک. فال نیمه اول اسفند می‌گوید که خبر خوشی در راه است و شما باید نشان دهید که لایق این خبر خوش هستید. این روزها زیاد درگیر کار شده‌اید و وقت آن رسیده که خودتان رها کنید و تنها به سفر بروید تا کمی آرامش درونیتان را مجدداً به دست آورید. از افراد موفق الگو بردارید. به خوشبختی دیگران حسادت نکنید و بدانید که در زندگی هرکس مشکلاتی وجود دارد و شما فقط شاهد ظاهر زندگی افراد هستید. کارهای نیمه کاره را تا پایان سال به پایان برسانید تا در سال جدید بتوانید برنامه‌ها و آرزوهای جدید خود را محقق سازید.

امتیاز: 3.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.