Summer beautiful tropical natural beach at Ko Kut or Koh Kood is an island in Trat Province in the Gulf of Thailand.

فرار از جمعیت تایلند در هفت نقطه ویژه‌ای که هیچ گردشگری نباید از دست بدهد

تایلند گردشگرانش را ترغیب می‌کند تا به ورای نقاط معمول بنگرند. به آن‌ها می‌گوید که به دنبال برخی از مناطق نوظهور باشید. پیش‌بینی می‌شود تایلند در سال آینده، 40 میلیون بازدیدکننده بین‌المللی را تجربه کند. اگر مایل به بازدید از این کشور هستید، برای فرار از جمعیت تایلند و کشف مکانی جدید، آنچه در ادامه ارائه می‌شود را در نظر بگیرید.

فرار از جمعیت تایلند

اداره گردشگری تایلند در تلاش برای ترویج گردشگری پایدار، گردشگران را به سمت مناطق بکرتر سوق می‌دهد. آن‌ها کمپین جدیدی را برای برجسته کردن 55 مقصد در حال ظهور در سراسر کشور آغاز کرده‌اند. مناطقی که حرف زیادی برای گفتن دارند و در عین حال شلوغیشان کمتر و شگفتی‌هایشان بیشتر است. برای فرار از جمعیت تایلند، با معرفی هفت نقطه ویژه‌ای که هیچ گردشگری نباید از دست بدهد، در ادامه همراه باشید.

1. تجربه غذایی: Nakhon Sawan

فرار از جمعیت تایلند-تجربه غذایی: Nakhon Sawan

Nakhon Sawan، به عنوان دروازه‌ای برای شمال تایلند نام‌گذاری شده است. این محل به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مقصد محبوب غذا می‌باشد. به دلیل قرار گرفتن روی رودخانه پینگ، همواره ماهی تازه در آن فراوان است. رستوران‌ها همواره از ظرافت‌های محلی حمایت می‌کنند. همانند توپ‌هایی که از خمیر ماهی پرک‌دار دلقک ساخته شده (که معمولا با رشته‌های غذایی در آبگوشت سرو می‌شوند) و شیرینی کیک فرشته (Pui Fai Sawan). این محل همچنین پایگاه خوبی برای اکتشاف در معبد Wat Kiriwong و پارک ملی Mae Wong است.

2. تاریخ: Bang Khlang در پارک تاریخی سوخوتای

فرار از جمعیت تایلند-تاریخ: Bang Khlang در پارک تاریخی سوخوتای

شهر تاریخی سوخوتای و منطقه اطراف آن میراث جهانی یونسکو است. این سایت گسترده، «سپیده دم خوشبختی» بیش از 29,000 هکتار مساحت دارد. با این که از مدت‌ها قبل در بین گردشگران محبوب بوده، همچنان مکان‌های جدید برای کشف در داخل سوخوتای وجود دارند. شهر پنهان و باستانی Bang Khlang، جایی که اخیرا کشف شده حتی از امپراتوری سوخوتای نیز قدیمی‌تر است. به اینجا بروید تا تاریخ پنهان و گنجینه‌های باستانی آن را کشف کنید.

3. قهوه و فضای عالی: Nan

فرار از جمعیت تایلند-قهوه و فضای عالی: Nan

استان Nan پوشیده از غبار و عرفان، یکی از کم‌بازدیدترین مناطق از منظر توریستان خارجی در تایلند است. استانی غنی از زیبایی‌های طبیعی که پارک‌های ملی زیادی در آن وجود دارند. طبیعت منطقه، مسیرهای پیاده‌روی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. شهر همچنین به کافه‌های مخصوصش معروف است و بسیاری از مزارع در تمام طول سال محل اقامت ارائه می‌دهند. محوطه مرتفع در منطقه Bo Kleua مزارع قهوه Arabica-Cartimor است که در ماه‌های بارانی و خنک‌تر، از غباری رویایی پوشیده می‌شود. اینجا به مکانی عالی برای کمپ زدن تبدیل شده است.

4. هنر و جشنواره ها: Roi Et

فرار از جمعیت تایلند-هنر و جشنواره ها: Roi Et

Roi Et، شهری که زمانی در خواب بود، در منطقه Isan واقع شده و علاقه‌مند اجرای نمایش است. هر ماه اکتبر که رودخانه‌ها پر هستند، مردم محلی برای مسابقه «Suk Sai Nam» به قایق‌های دم بلند سنتی خود می‌روند. همچنین Bun Bung Fai (جشنواره معروف موشک‌ها)، جشنواره برنج و حتی یک جشنواره سالانه شمع نیز در این‌جا وجود دارند. تمامی این مراسمات، به واقع جشن ایمان جمعی و صنایع دستی محلی می‌باشد. Roi Et همچنین طولانی‌ترین نمایش هنر خیابانی Isan در غرب جاده کوموئنگ را به رخ می‌کشد. نمایشی که دارای نقاشی دیواری از 50 هنرمند از سراسر تایلند است.

5. تجربه ماقبل تاریخی: Satun Geopark

فرار از جمعیت تایلند-تجربه ماقبل تاریخی: Satun Geopark

در آوریل 2018، استان Satun به عنوان اولین «ژئوپارک جهانی یونسکو» در تایلند معرفی شد. جایی که بازدیدکنندگان را حدود 550 میلیون سال به عقب بازمی‌گرداند. این مکان فسیل‌های فراوان، سنگ آهک رشته کوه‌های ماقبل تاریخ، پارک‌های دریایی و شبکه‌ای از جزایر زیبا و حاشیه‌دار شده با نخل را در خود جای داده است. بازدیدکنندگان می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره میراث زمین‌شناسی استان در موزه جدید Satun Geopark کسب کنند.

6. کانون جدید: Chiang Rai

فرار از جمعیت تایلند-کانون جدید: Chiang Rai

Chiang Rai پربازدیدترین مقصد «جدید» است. اخیرا توسط گروه امداد غار Tham Luang با نجات تیم فوتبال جوانان گرازهای وحشی، شهرت یافته. تعداد بازدیدکنندگان به منطقه اطراف غار و پارک، از زمان بازگشایی افزایش یافته است. در حالی که کارهای مراسم بزرگداشت نجات، در یک موزه در حال انجام می‌باشد.

7. دهکده شناور: Uthai Thani

فرار از جمعیت تایلند-دهکده شناور: Uthai Thani

در دهکده شناور Uthai Thani، هر خانه بر روی قایق‌های رودخانه Sakrae Krang سوار شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند از سفرهای رودخانه‌ای یا تورهای قایقرانی لذت ببرند. همچنین زندگی ویژه و بی‌نظیر این روستا را مشاهده کرده و برای بازدید از Wat Uposatharam باستانی، توقفی داشته باشند. جایی که قرن‌هاست، منظره مقدس رودخانه و مرکز معنوی مردم شهر می‌باشد.

شما چه مکان‌های دیگری را به جهت فرار از جمعیت تایلند می‌شناسید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: پر ازدحام‌ترین شهرهای اروپا و مکان‌های جایگزین آن‌ها را بشناسید (سری اول)

بیشتر بخوانید: فرهنگ ژاپن؛ رفتار شگفت‌انگیز مردمانی از سرزمین آتشفشان‌ها

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.