فیلم برکینگ بد

اکران و انتشار فیلم برکینگ بد با حضور ده نفر از بازیگران اصلی سریال

فیلم برکینگ بد با عنوان El Camino: A Breaking Bad Movie با حضور ده نفر از بازیگران این سریال موفق به زودی توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد. سریال برکینگ بد داستان زندگی والتر وایت (با بازی برایان کرانستون) را دنبال می‌کند. والتر که یک معلم شیمی آرام است پس از ابتلا به سرطان تصمیم می‌گیرد تا با کمک جسی پینکمن (با بازی آرون پال) دانش آموز قدیمی خود مت‌آمفتامین یا شیشه تولید کند. بینندگان در طول سریال با روی دیگر شخصیت آرام والتر، که خلافکاری نابغه و خشن است و هایزنبرگ نام دارد آشنا می‌شوند. این شخصیت به تدریج تبدیل به یکی از مهمترین تولیدکنندگان شیشه در البوکرکی نیومکزیکو می‌شود.

سریال برکینگ بد که پخش آن از سال 2008 در AMC شروع شده بود، به سرعت به یکی از محبوب ترین سریال‌های تلویزیون تبدیل شد. حالا شش سال پس از پایان این سریال، وینس گیلیگان خالق برکینگ بد، ادامه این مجموعه را به عنوان یک فیلم سینمایی با نام El Camino: A Breaking Bad Movie نویسندگی و کارگردانی کرده است. این فیلم به ماجراهای پس از پایان سریال و زندگی جسی پینکمن می‌پردازد.

جزئیات کمی از این فیلم به بیرون درز کرده است. اما طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، می‌توانیم مطمئن باشیم که دوستان جسی، بجر و اسکینی پیت، با بازیگران قدیمی خود در فیلم ال کامینو حضور دارند. طبق مصاحبه‌هایی که در مورد این فیلم انجام شده، حداقل ده نفر از بازیگران اصلی سریال برکینگ بد در این فیلم حضور خواهند داشت. البته تاکنون تنها حضور جسی پینکمن، بجر و اسکینی پیت در این فیلم تایید شده است و اطلاعاتی در مورد دیگر بازیگران اصلی در دسترس نیست. گیلیگان از انتشار هرگونه جزئیاتی از این فیلم جلوگیری کرده، اما طبق اظهارات وی، ال کامینو ارتباط بسیار زیادی با سریال خواهد داشت و به افرادی که با سریال آشنا نیستند پیشنهاد کرده که فیلم را نیز تماشا نکنند.

پوستر فیلم برکینگ بد

شخصیت‌های زیادی تا پایان سریال برکینگ بد حضور داشتند که احتمال بازگشت آنها به فیلم وجود دارد. یکی از شخصیت‌هایی که به احتمال زیاد در این فیلم نیز حضور دارد، ساول گودمن با بازی باب ادنکیرک است. با اینکه والتر وایت در پایان فیلم کشته شد، اما همسر و پسر او زنده ماندند و احتمالا به نحوی وارد فیلم ال کامو خواهند شد.

اما یکی از مهمترین سوالاتی که در مورد این فیلم وجود دارد، حضور والتر وایت در آن است. مطمئنا بسیاری از طرفداران برکینگ بد امیدوارند که والتر در حقیقت در پایان سریال زنده مانده باشد و این فیلم به او نیز مربوط باشد. باید منتظر باشیم و ببینیم که گیلیگان تا چه حد طرفداران دنیای برکینگ بد را غافلگیر خواهد کرد.

ال کامینو: فیلم برکینگ بد در تاریخ یازدهم اکتبر امسال (19 مهر) توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد. همچنین اعلام شده که این فیلم به مدت یک هفته در برخی از سینماهای منتخب آمریکا نیز اکران خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید والتر وایت زنده مانده باشد و در این فیلم حضور داشته باشد؟

بیشتر بخوانید: حضور آرون پال به عنوان بازیگر در فصل سوم سریال وست ورلد قطعی شد

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.