فیلم چهارم ماتریکس

به صورت رسمی اعلام شد؛ ساخت فیلم چهارم ماتریکس با بازی کیانو ریوز و کری-ان ماس

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) روز گذشته اعلام کرد که در حال ساخت فیلمی جدید از سری فیلم‌های ماتریکس است. همانند فیلم‌های قبلی این سری، کیانو ریوز (Keanu Reeves) و کری-ان ماس (Carrie-Anne Moss) در نقش‌های نئو و ترینیتی به بازی گرفته شده‌اند. نویسندگی و کارگردانی فیلم چهارم ماتریکس نیز توسط لانا واچوفسکی انجام خواهد شد.

این خبر در حالی منتشر شد که از اوایل امسال چاد استاهلسکی، کارگردان قسمت سوم جان ویک ادعا کرده بود که خواهران واچوفسکی در حال کار بر روی قسمت جدیدی از سری ماتریکس هستند. البته شایعات مربوط به فیلم جدید ماتریکس از سال 2003، یعنی پس از پخش قسمت سوم این فیلم چندین بار شنیده شده بود. همچنین به تازگی نیز خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه کیانو ریوز در فیلم جدید بازی نمی کند، که خوشبختانه این خبر نیز تکذیب شد.

ماتریکس 4

طبق اطلاعاتی که تاکنون از فیلم چهارم ماتریکس منتشر شده، به نظر می‌رسد که تنها لانا واچوفسکی در تهیه این قسمت فعالیت دارد و فعلا خبری از خواهر او یعنی لیلی واچوفسکی نیست. واچوفسکی‌ها نویسنده، کارگردان و تهیه کننده هر سه قسمت اول ماتریکس بودند. البته الکساندر هِمون و دیوید میچل در زمینه نوشتن فیلمنامه ماتریکس 4 با لانا واچوفسکی همکاری می‌کنند.

توبی امریک (Toby Emmerich) که در حال حاضر مدیر کمپانی برادران وارنر است هیجان زیاد خود برای فیلم جدید ماتریکس را ابراز کرد و در این رابطه گفت:

لانا یک رویاگرای واقعی است. یک فیلمساز خلاق و مبتکر، و ما خیلی خوشحالیم که او فیلم جدید دنیای ماتریکس را تهیه، کارگردانی و نویسندگی خواهد کرد.

هنوز هیچ اطلاع بیشتری در مورد این فیلم منتشر نشده. با اینکه زمان تولید و حتی داستان فیلم مشخص نیست، اما Variety ادعا کرده که تولید فیلم جدید از اوایل سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar رضا گفت:

    خواهران واچوفسکی!!! برادران واچوفسکس lol …. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.