معما

معما: قدرت تحلیل مغز خود را با حل یک معمای ساده‌ی ریاضی به ما نشان دهید

در مطالب گذشته از مزایای معما و بازی و ریاضی صحبت کردیم و به‌طورکلی باید بگوییم که با یک معما و حل سؤالات هوش می‌توانید قدرت تحلیل مغز خود را بسنجید و یا این قدرت تحلیل مغز افزایش و بهبود ببخشید. دنیو هر جمعه معمایی برای افزایش و بهبود عملکرد مغز و کشف استعداد شما درزمینهٔ حل سؤالات هوش ارائه می‌کند در نتیجه می‌توانید از این سؤالات بهره ببرید و به آن‌ها پاسخ دهید. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. شما عزیزن می توانید نظرات خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

با حل معما، قدرت تحلیل مغزتان را افزایش دهید

در این مطلب نیز یک بازی و ریاضی جدید را در اختیارتان قرار خواهیم داد که می‌توانید با کشف رابطه‌ی صحیح بین اعداد پاسخ معما را به‌سادگی پیدا کنید. درواقع قدرت تحلیل مغز می‌تواند رابطه‌ی بین اعدا شناسایی و کشف کند و پاسخ صحیح را پیدا کنید پس بهتر است برای نشان دادن قدرت تحلیل مغز این معما را انجام داده و این بخش مغز خود فعال‌تر کنید. حل این سؤال نیاز به مهارت ریاضی خاصی ندارد و با جزئی‌ترین اطلاعات می‌توانید آن را حل نمایید.

قطعاً می‌دانید که معما و حل بازی و ریاضی، می‌تواند سطح توانایی مغز را افزایش دهد و از سوی دیگر توانایی در حل معما، باعث تقویت اعتمادبه‌نفس افراد خواهد شد. این معما یک پاسخ و یک راه‌حل صحیح بیشتر نخواهد داشت درنتیجه باید تمرکز کنید و بهترین راه‌حلی که شما را به پاسخ صحیح می‌رساند را پیدا کنید. ازآنجایی که حل کردن ریاضیات می‌تواند برایتان سرگرمی باشد درنتیجه امیدواریم که از این معمای جالب لذت ببرید و قدرت تحلیل مغزتان را به نمایش بگذارید. پاسخ این معما را در بخش نظرات اعلام نمایید.

نکته: پس از یک هفته پاسخ معما در انتهای همین مطلب قرار خواهد گرفت و می‌توانید پاسخ درست را مشاهده نمایید.

قدرت تحلیل مغز

پاسخ معما: 33

توجه: پاسخ معمای قبل را مشاهده نمایید.

امتیاز: 4.2 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.