ماجرای طلاق مؤسس و مدیرعامل آمازون

ماجرای طلاق جف بزوس، مؤسس و مدیرعامل آمازون و ثروتمندترین مرد جهان از همسرش

همان‌طور که می‌دانید جف بزوس (Jeff Bezos) مؤسس و مدیرعامل شرکت آمازون است و یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین مردان جهان محسوب می‌شود. شرکت آمازون در سال 1994 توسط جف تأسیس شد و اکنون یکی از گران‌قیمت‌ترین و باارزش‌ترین کمپانی‌های جهان محسوب می‌شود. جف بزوس تقریباً به‌طور سالانه بیش از 100 میلیارد دلار از محصولات آمازون فروش می‌کند. جف بزوس ثروتمند، 25 سال قبل با همسرش مکنزی ازدواج کرد و اکنون پس از 25 سال زندگی مشترک، خبری مبنی بر طلاق این دو به گوش می‌رسد. در ادامه‌ ماجرای طلاق جف بزوس، مؤسس و مدیرعامل آمازون را عنوان خواهیم کرد.

ماجرای طلاق مؤسس و مدیرعامل آمازون

جف بزوس، مؤسس و مدیرعامل آمازون از همسرش طلاق گرفت

ظاهراً جف بزوس و همسرش مکنزی امروز در پستی در توییتر اعلام کردند که از یکدیگر جدا شدند و اکنون پس یک دوره زندگی عاشقانه می‌خواهند طلاق بگیرند. البته محتوای این پست متی کاملاً صمیمی بوده و اشاره داشته که پس از یک دوره زندگی خوب قرار است ازاین‌پس جدا زندگی کنند ولی همچنان مانند دو دوست برای هم باقی خواهند ماند. البته این دو در پست خود اشاره کردند که از زندگی مشترکشان و تجربیاتی که باهم به‌دست آوردند بسیار خوشحال بودند و همیشه زندگی خوبی داشته‌اند. اما ازاین‌پس زندگی‌شان متفاوت خواهد بود و از یکدیگر جدا خواهند شد اما درعین‌حال همیشه یک خانواده خواهند ماند. البته در بخشی از این پست اشاره‌کرده‌اند که اگر به‌عقب بازگردند و بدانند که پس از 25 سال از یکدیگر جدا خواهند شد بازهم با یکدیگر ازدواج می‌کنند. در ادامه‌ محتوای این پست را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

مؤسس و مدیرعامل آمازون

بر اساس این بیانیه ظاهراً پایان این جدایی یک پایان خوب بوده و همه‌چیز با رضایت طرفین صورت گرفته است. باید اشاره‌کنیم که جف بزوس و مکنزی 3 فرزند به دنیا آوردند و یک فرزند هم به سرپرستی پذیرفته‌اند. درواقع این دو 3 پسر و یک دختر دارند و بزرگ‌ترین فرزندشان اکنون 18 ساله است. جف بزوس اکنون 54 سال سن دارد و با ثروت 137 میلیارد دلار ثروتمندترین مرد جهان شناخته‌شده است. از سوی دیگر مکنزی همسرش 48 ساله بوده و نویسنده‌ی کتاب و رمان است. درنهایت باید بگوییم که خبر جدایی ثروتمندترین مرد جهان سروصدای زیادی کرده است.

امتیاز: 4.5 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.